Het resultaat is hetgene wat teld!
Als jij meer (en ook prettiger) kunt tillen in sumosT, dan moet je dat doen!
Er circuleren genoeg schema's op dit forum, maar je moet uitzoeken wat voor jou het beste werkt!
Iemand als Lucas die met jou traind kan wellicht goed beoordelen wat wel en niet werkt!
Mijn wedstrijdseizoen begint weer in oktober...met het EK voor masters in België of met de rawwedstrijd in Nijmegen.
Enne, wat is er mis met iemand die alleen maar bankdrukwedstrijden wil doen, en geen powerliftwedstrijden

?
In de atletiek heb je ook tienkampers of triathlon atleten, maar je hebt ook atleten die zich toeleggen op één specifiek onderdeel, omdat ze daar het beste in zijn en het meeste plezier aan beleven!
Niks mis mee.. Mensen moeten doen waar ze goed in zijn, en wat ze zelf leuk vinden! Alleen ken ik een hoop mensen die meelopers zijn, en om die reden alleen banken, en niet squaten of deadliften.. daar heb ik geen respect voor!
Als het een weloverwogen keuze is, en je het leuk vind, wie ben ik dan om te zeggen dat dat slecht is
Raw wedstrijd in Nijmegen zal ik wschijnlijk weer aanwezig zijn!
Goed streven Marrkos!

Het geeft je in ieder geval een sterke drive om hard en goed te trainen, als je wedstrijden doet.
Succes, ik ben zeer benieuwd!
Dank u dank u!
Damn nou moet ik ook hard gaan trainen om Marrkos te verslaan met die wedstrijd

Ben vooral benieuwd naar het deadliften, want het benchen dat valt nog te bezien, denk niet dat ik tegen die tijd al 120 bank....maar goed we zullen het zien, hoe was de training vanavond
Je moet binnenkort echt eens mee gaan trainen kerel! Word leuk.. en we zullen vanzelf wel zien wie de sterkste is he
Zodra Mark zijn squat op niveau krijgt zal het hard gaan. Uiteindelijk versterken deze oefeningen je hele lichaam.
Ook beter dat je nu bij een goede gym zit met mooie vooruitzichten.
Om die reden gaan we waarschijnlijk vanaf maandag Smolov volgen
4x per week squaten.. dag 1 4x9, dag 2 5x7, dag 3: geen idee, dacht 7x5 ofzo, dag 4: 10x3
Squaten tot ik neerval
Deze week nog ff beetje improviseren.. beetje dingen uitproberen, wennen aan bankjes enzow, 1RM's testen, basis leggen voor volgende schema's!
---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:49 ----------
Training van vanavond:
Squats:
2 opwarmsetjes
2x9x70 recovery ftw
Smal banken:
5x70
1x90
1x100
Fx110
1x105
1x107.5
Snuifje ammoniak
1x110
Nog nooit gemaxt op smal banken. Nu dus wel. Blij.
Box Squat:
5x70
1x100
2 boardpress:
1x70
1x90
1x100
1x110
Fx120
Full Squats:
In de smitchmachine, zonder handen aan de stang, de ander zorgt dat de haken naar achter blijven. allmost fat ass to the grass.
9x30
8x50
5x70
Flat DB press:
5x22
3x30
2x36
5x40 PR
Overhead Press:
Met zo'n triceps ding, zelfde als een logpress zeg maar. Cleant makkelijk, drukt lekker.
5x40
1x50
1x60
1x70
1x75 PR mega legdrive

77.5 heb ik blijkbaar toch gemist..
Bent Over Row:
2x8x60 strict
Schijven opruimen was oefening op zich..
Benen waren nog helemaal rauw van gister. Liter choco, en halve liter water tijdens training, Burgerking als Postworkout meal.
Pikant detail: Mijn nieuwe sportschool heeft een eigen rookruimte
Morgen, overmorgen en vrijdag weer trainen met Lucas. Hoop dat er niet meer gebankt, gesquat of gedeadlift gaat worden, maar dat zal wel
Voel me een vent van 70.