Fitness Seller

De trainingslog van Marrkos

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.441
Ook voor mij is dit te hoog gegrepen helaas. Mijn schouders zijn gewoon weak. Ik zou eerst eens wat sterker hierin moeten worden wil ik ooit aan een stm-wedstrijd meedoen.

Eens met huggy, ik wil eerst wat meer basis hebben.

Ja chopper, maar jij bent ook niet normaal. Ik train weer sinds 8 maanden en zelfs op spiergeheugen gain ik minder power dan jij hebt gedaan.

Ja maar jij kuurt niet:D

• #1.442
Training van vandaag:

Vandaag getraint met Lucas en Thommas tomas thomas of hoe je het ook schrijft.. TGA van het forum in ieder geval:D

Banken:
was bedoeld als opwarming voor de 6board presses.. ben maar gewoon gaan maxen..

5x70
2x90
2x100
1x110
1x112.5 Voelde zo zwaar dat ik niet verder ben gegaan.

6 boardpresses:

Was druk aan het ouwehoeren dus weet niet meer wat ik precies gedrukt heb.. Lucas verbeter maar als iets niet klopt

3x100
2x110
1x120
1x130 ??

Moest de stang aangeven bij Luc, dus was al opgewarmt voor de rackpulls

Rackpulls:

Was wel lache, wedstrijdje tegen TGA.. Stang laden was al training op zich

1x140
1x160
1x180 Met straps
1x200 zonder straps
1x210 zonder straps
Fx220
Fx220

Smal banken:
Wijsvingers tegen het gladde gedeelte

3x70
2x90
1x100

Squats:
1x60

Toen maar genokt.

Kentucky Fried Chicken, biertje pakken.. Geslaagde avond.

1) Het is Thomas
2) Je had inderdaad 130 op 6 board ;)
Rackpulls waren leuk inderdaad! :cool: Thx for the training :D

:roflol: ik kan niet voor Mc Chick of Hummy spreken, maar ik ben zeker niet meer allround genoeg om succesvol aan een SM wedstrijd mee te doen.
O.K. Overhead press op reps met 80kg is no problemo...maar op de rest train ik niet...en ik heb ook niet de intentie om daarop te gaan trainen.
SM is heel erg leuk...maar helaas ook heel erg blessuregevoelig...er zijn in een korte tijd veel wedstrijden en bij iedere wedstrijd wil je 100% geven.
Ik denk niet dat het verstandig is om als je 40 (+) bent nog een comeback in de SM wereld te maken...laat mij maar lekker lazy benchpressen ;)

Maar over te hoog gegrepen...er zijn "krachtsporters" die bij lange na niet dat presteren wat jij kunt Marrcos (die b.v. moeite hebben met een overheadpress van 50kg) en toch aan zulke wedstrijden meedoen!
Ik vind het overigens verstandig van je om liever nog wat basis kracht op te doen voordat je aan SM wedstrijden begint. Ik zie helaas een tendens die ik nogal verontrustend vind...mensen doen vaker mee aan een wedstrijd en trainen incidenteel...dat is naar mijn mening de verkeerde volgorde. Ik zou tegen iedereen die serieus aan SM wilt gaan doen, willen zeggen: doe eerst eens paar jaartjes powerliften om serieus kracht op te bouwen en stap dan over op SM! Ik wil en zal geen namen noemen, maar ik ken mensen (en dat is niet overdreven!) die aan SM wedstrijden meedoen, terwijl ze met KB met een lege halter omkiepen. Die nog geen 60kg kunnen BD en overbreken als ze 100kg moeten DL :eek:!

O ja joh? Ik ben ze de afgelopen 2 jaar niet tegengekomen in ieder geval. Ook op de C wedstrijden kon iedereen die getallen wel. Maar ja jij zult wel met al die deelnemers gesproken hebben:rolleyes:

Dat zijn flinke gewichten meteen bij die racks. Onder de knie neem ik aan.

Ja zekers onder de knie, maar onze gewichten waren echt weinig, Luc deed 1x350kg :o

Heeft geen zin je te vergelijken met anderen. Gewoon zorgen dat je zelf progressie boekt. ;)

• #1.450
1) Het is Thomas
2) Je had inderdaad 130 op 6 board ;)
Rackpulls waren leuk inderdaad! :cool: Thx for the training :D

Ja was zeker goede training! Wat betreft deadliften zijn we flink aan elkaar gewaagd:D Volgende keer wedstrijdje Sumo deadlift??

Toch 130.. mooizo:D

O ja joh? Ik ben ze de afgelopen 2 jaar niet tegengekomen in ieder geval. Ook op de C wedstrijden kon iedereen die getallen wel. Maar ja jij zult wel met al die deelnemers gesproken hebben:rolleyes:

Al reageer je dan wel niet op een post van mij.. toch goed om te zien dat iemand van jouw niveau hier ff langs komt!

ik ook niet :mad:

---------- Toegevoegd om 13:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ----------

:meal::klink::thumbs:

Weet ik wel joh.. boeit mij ook geen zak.. maar gezien je levensstijl, maak jij zo'n ziekelijk snelle progressie! Petje af..

Dat zijn flinke gewichten meteen bij die racks. Onder de knie neem ik aan.

Ja zekers onder de knie, maar onze gewichten waren echt weinig, Luc deed 1x350kg :o

Heeft geen zin je te vergelijken met anderen. Gewoon zorgen dat je zelf progressie boekt. ;)

Kip, bedankt! Maar het voelt wel vernederend dat iemand gewoon ff 140kg meer pakt:D En dat een verstandelijk beperkte vent ook 200 pullde:D Hans Textiel ftw!!!

Wat betreft aantrekken van anderen heb je volkomen gelijk in Kip, maar als Thomas die 210 niet had gepakt was ik er ook niet aan begonnen:D Competitie can be a b*ch, maar ook een hele goede drijfveer!

@Bob: +20

hans textiel is een powerlifting legend. maar ja dat ie 200 pakt met rackpulled moet je z,n trainer kwalijk nemen haha

• #1.453
hans textiel is een powerlifting legend. maar ja dat ie 200 pakt met rackpulled moet je z,n trainer kwalijk nemen haha

Legende is hij zeker, alleen in de meest negatieve zin van het woord:D

Training van vandaag:

Benchpress:
Wijsvingers op de ringen.

8xlege stang
3x40
3x60
3x80
3x100 PR

4 boardpress

3x80
3x80
3x80
3x80

3 boardpress

3x80 regular
3x80 wijd
3x80 smal

Smithmachine decline close grip fatbar straight leg benchpress:D

5x30
5x50
5x70
5x80
5x92.5
5x100 ???

Smithmachine incline close grip fatbar benchpress

5xlege stang
4x50
3x70
Fx80

Wide grip Pulldown

4x15x60 Pompz

Triceps overhead cable extensions
30x10kg
30x15kg Mega Pompz:D

Nose Press
10x20 close grip
8x20 wide grip+10xclose grip

Daarna ff werkoverleg gepleegt..

Wilden eerst Smolov doen, maar dan geen squats, maar met biceps curls:D

Smolov wordt nog even uitgesteld. Westside gaan we ff 2 weekjes proberen, en als het bevalt dan zetten we het na mijn vakantie voort!:)

Nu ff vissticks naar binnen werken, en dan 2 dagen volledige rust.. eindelijk..

Legende is hij zeker, alleen in de meest negatieve zin van het woord:D

Training van vandaag:

Benchpress:

8xlege stang
3x40
3x60
3x80
3x100 PR

lol had vandaag het zelfde pr :D

disndag doe ik hopelijk 5 x 100, wat is jou planning?

• #1.455
lol had vandaag het zelfde pr :D

disndag doe ik hopelijk 5 x 100, wat is jou planning?

Dinsdag ga ik voor 1x120:D

1x115 is maandag gesneuveld, en heb deze week 4 keer benchdagen gedaan, dus hoop na 3 dagen rust voor de borst een piekmomentje te hebben:rolleyes:

3x100 was wel met wijde grip he.. dat ben ik niet gewend.. m'n normale grip (ring tussen de middelvinger en ringvinger) heb ik 7x100 mee gedaan:)

loop je weer te liegen pipo je heb die 100 laten schieten op de decline. je ging van 92.5 weer terug naar 90

Kijk maar uit wat je zegt Mark, straks pakt Hans Textiel je nog :verneder:

• #1.458
loop je weer te liegen pipo je heb die 100 laten schieten op de decline. je ging van 92.5 weer terug naar 90

Je meent het Sherlock.. vandaar dat die ??? er ook stonden. 90 heb ik sowieso niet gedaan.. dus dan was het 80 hahaha..

Dat krijg je met die wazige improvisatie trainingen:D Dan onthou je de helft niet!

Dinsdag ga ik voor 1x120:D

1x115 is maandag gesneuveld, en heb deze week 4 keer benchdagen gedaan, dus hoop na 3 dagen rust voor de borst een piekmomentje te hebben:rolleyes:

3x100 was wel met wijde grip he.. dat ben ik niet gewend.. m'n normale grip (ring tussen de middelvinger en ringvinger) heb ik 7x100 mee gedaan:)

ah oke netjes.

misschien samen van de vakantie een keer trainen? (jij traint in a'foort toch?)

we gaan redelijk gelijk op, jij bent sterker op ub ik op lb.

• #1.460
ah oke netjes.

misschien samen van de vakantie een keer trainen? (jij traint in a'foort toch?)

we gaan redelijk gelijk op, jij bent sterker op ub ik op lb.

Ja moeten we maar ff kijken.. Moeten we maar een keertje doen!

Ik train nu in Amersfoort.. Normaal in Hoevelaken, maar ben nu lid van 2 sportscholen!

Ja met squats own je me helaas:D

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

Kijk maar uit wat je zegt Mark, straks pakt Hans Textiel je nog :verneder:

Hoezo? Is hij homo dan?:D

Terug
Naar boven