wimmos
Huge Freak
- Waardering
- 198
Ok laat ik ook eens wat serieus posten. Wat betreft schouderblessures ben ik het met totale rust niet mee eens. Had ook een schouderblessure. En had in overleg een 5/3/1 schema van Wendler geprobeert. Dat schema is 1x per week sq banken deadliften en schouderpress. Je zou zeggen 1x per week banken is beter maar dat is helemaal niet zo. ik kreeg m,n schouder pas hersteld met een ton aan schouder rehab en dagelijks soms 3x per dag gaan smaldrukken met gewichten van 90-95% max. daardoor is m,n schouder hersteld niet door 2 weken rust te nemen. Wat Mark z,n blessure betreft heb ik een schema voor hem gemaakt wat in principe een paar weken opbouw is naar z,n 80% van z,n max. En denk dat dit voor hem gaat werken
En mijn opa is een kettingroker en is gezond dus van roken krijg je geen longkanker

Ik had na 08 juni pijn aan de schouder, na een paar dagen besloot ik toch te benchen en toen pas is de pijn vreselijk verergerd, kon een week mijn rechterarm bijna niet gebruiken.. 2 maand verder is de pijn eindelijk weg, nadat ik hem nauwelijks belast heb.
Wedden dat er 100x meer verhalen bestaan als de mijne dan het jouwe?
Maar ehh ik heb het hier gehad met mijn comments.

Zo hoort het!