AndroidHealthClinic

De trainingslog van Marrkos

Hahahahahahahaha hahahaha..

je hebt je school toch wel afgemaakt? had is verleden tijd, jij hebt al heel lang blessures en als ze weg zijn zijn ze binnen no time weer terug.
vandaar dat ik je vertelde dat je eens moest nadenken over je methodiek!
De man die nu al 3 jaar hezelfde bankt en zelfs met een 2 of 1000ply niet hoger komt en zegt dat het door blessures komt gaat iemand anders tips geven om van zijn blessure af te komen :D

blijft grappig allemaal!
ik vraag me ook af hoe ver ik moet gaan, tot je eindelijk inziet dat je het fout hebt!

En Markos die tips aanneemt van iemand die zelf blessures heeft en andere dan de tips geeft ook naar hem te luisteren! hahaha zo raar is het niet dat ik weinig post!

dit is zo grappig dat ik wel moest posten

---------- Toegevoegd om 15:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

hahahaha.. er zijn meerdere wegen naar Rome en de mijne is niet de perfecte, maar die van jou is zacht gezegt lachwekkend!

Teveel gefocust op massa? haha komt vanzelf?
de BB-ers hier heb ik nooit horen zeggen dat massa vanzelf komt!
er is een miljoenen industrie voor supps en andere gear, puur omdat massa niet vanzelf komt!
Je grote held traint al jaren en heeft geen grammetje massa!

We zullen het allemaal wel zien wie er gelijk heeft. Als ik 26 september en 31 oktober niet een pr totaal haal dan zal ik toegeven dat m,n methoden niet werken maar ben er van overtuigd dat ze wel werken. Marrkos zal 31 oktober met een goed totaal komen.

En champ ik geef toe m,n laatste wedstrijd resultaten waren niet altijd optimaal maar dat had z,n redenen. Je zegt dat ik 3 jaar stil sta maar dat is gewoon onzin heb verschillende soort wedstrijden gedraait en afgelopen dec nog een pr gedraaid in 1ply.
Maar daarentegen ben ik niet zoveel kg als jij gezakt je ging van een 260.5 naar 245 een paar jaar later.

We zullen het allemaal wel zien wie er gelijk heeft. Als ik 26 september en 31 oktober niet een pr totaal haal dan zal ik toegeven dat m,n methoden niet werken maar ben er van overtuigd dat ze wel werken. Marrkos zal 31 oktober met een goed totaal komen.

En champ ik geef toe m,n laatste wedstrijd resultaten waren niet altijd optimaal maar dat had z,n redenen. Je zegt dat ik 3 jaar stil sta maar dat is gewoon onzin heb verschillende soort wedstrijden gedraait en afgelopen dec nog een pr gedraaid in 1ply.
Maar daarentegen ben ik niet zoveel kg als jij gezakt je ging van een 260.5 naar 245 een paar jaar later.

nevermind

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.663
Hahahahahahahaha hahahaha..

je hebt je school toch wel afgemaakt? had is verleden tijd, jij hebt al heel lang blessures en als ze weg zijn zijn ze binnen no time weer terug.
vandaar dat ik je vertelde dat je eens moest nadenken over je methodiek!
De man die nu al 3 jaar hezelfde bankt en zelfs met een 2 of 1000ply niet hoger komt en zegt dat het door blessures komt gaat iemand anders tips geven om van zijn blessure af te komen :D

blijft grappig allemaal!
ik vraag me ook af hoe ver ik moet gaan, tot je eindelijk inziet dat je het fout hebt!

En Markos die tips aanneemt van iemand die zelf blessures heeft en andere dan de tips geeft ook naar hem te luisteren! hahaha zo raar is het niet dat ik weinig post!

dit is zo grappig dat ik wel moest posten

---------- Toegevoegd om 15:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

hahahaha.. er zijn meerdere wegen naar Rome en de mijne is niet de perfecte, maar die van jou is zacht gezegt lachwekkend!

Teveel gefocust op massa? haha komt vanzelf?
de BB-ers hier heb ik nooit horen zeggen dat massa vanzelf komt!
er is een miljoenen industrie voor supps en andere gear, puur omdat massa niet vanzelf komt!
Je grote held traint al jaren en heeft geen grammetje massa!

Luister.. Heb je zoveel spiermassa nodig dan voor powerliften? Wat ik bedoelde was dat het in wedstrijdvoorbereiding niet noodzakelijk is om extra spiermassa aan te zetten. Nu blijkt dat thomas niet in wedstrijdvoorbereiding is oké, goed. Ik zou me meer focussen op de grote drie. Ik blijf er bij dat Thomas teveel is gefocust op spiermassa, ik zou mijn tijd beter besteden, en me richten op de grote drie, en de assistance meer richten op weak points. Ik heb op dit moment naar mijn mening voldoende massa, zowel vet als spier om voorlopig vooruit te kunnen, dus ik ga nu terug naar de basis. Eventuele weak point komen vanzelf wel boven, en daar kan ik in een later stadium aan werken. Ik denk dat je mijn opmerking over spiermassa verkeerd opvat. Met "het komt vanzelf" bedoelde ik: je lichaam zet vanzelf wel de benodigde hoeveelheid spiermassa aan. Het menselijk lichaam is functioneel en economisch genoeg om dat te reguleren, zolang je maar hard traint. Ja je zult geen mega-biceps krijgen van squaten, maarja, het is geen schoonheidswedstrijd toch?

Maar goed, zoals jij zegt, jouw manier is niet perfect, en het systeem van Lucas ook niet. Er zijn inderdaad meerdere wegen die naar Rome leiden. Ik denk dat dit systeem goed werkt. Het past alleen niet in het straatje van de meeste mensen hier. Goed. We zullen zien of ik er resultaten mee boek of niet. Ik ben de eerste die dan toegeeft dat het niet werkt.

Ik sluit me bij "m'n grote held" aan, zoals Champ dat zo mooi zegt. Ik ben stronteigenwijs, en als ik het idee heb dat Lucas poep lult, dan spreek ik hem ook heus wel tegen. Ik geef ook volmondig toe dat ik ook moest fronsen toen ik dit systeem voor het eerst zag, maar goed. We kunnen hier pagina´s over vol lullen, en de spanning hoog op laten lopen, en allerlei stoten onder de gordel uitdelen, maar goed.. Daar wordt niemand ook maar iets wijzer van.

Misschien is het systeem van Lucas wel complete bullshit, maarja, dat zullen we 31 oktober zien. Nu wil ik wel even zeggen dat je een behoorlijk arrogante houding hebt Champ, en een aardig grote smoel hebt. Prima over internet, maar ik hoop dat je irl een wat normalere houding hebt. Zeiken over spelling, of iemands resultaten afkraken om je argumenten te versterken is makkelijk, onder de gordel, en niet nodig.

Ga je nog antwoord geven op die supercompensatie?

ondanks dat je zegt dat hij zich meer moet focussen op andere dingen heeft hij toch al aardig wat vooruitgang geboekt zonder blessures.

En qua arrogante houding, ik zeg gewoon hoe ik het zie.. misschien dat jullie er iets positiefs uit kunnen halen!
Succes met je geloof waar te maken...

• #1.665
ondanks dat je zegt dat hij zich meer moet focussen op andere dingen heeft hij toch al aardig wat vooruitgang geboekt zonder blessures.

En qua arrogante houding, ik zeg gewoon hoe ik het zie.. misschien dat jullie er iets positiefs uit kunnen halen!
Succes met je geloof waar te maken...

Owkee.. Ik zie die vooruitgang niet.. ik zie hem nog steeds op hetzelfde niveau, maarja, hij heeft ook nog niet gemaxt, en ik zie hem daar ook niet naar toe werken!

Goed. Misschien reageert hij beter op hogere reps, misschien ook niet. We zien wel hoe het uitpakt. Er zijn inderdaad meerdere wegen die naar rome leiden.

Nog even en het gaat hier nog meer over blessures dan in mijn log! :roflol:
Maar goed, in dit log worden er tenminste ook nog verslagen van trainingen geplaatst... :o
Doe wat je het beste lijkt Marrkos, en veel succes ermee gewenst! :cool:

Ik zit zeker niet meer op hetzelfde niveau, ik heb nog nooit easy 5*5*80 met super strakke techniek gebenched, morgen weer een bench training, check mijn log maar voor mijn epische stilstand :thumb:

• #1.668
Ik zit zeker niet meer op hetzelfde niveau, ik heb nog nooit easy 5*5*80 met super strakke techniek gebenched, morgen weer een bench training, check mijn log maar voor mijn epische stilstand :thumb:

Oké oké..

Discussies over schema's kunnen eeuwig duren. Dit schema werkt kennelijk voor jou, ik hoop dat mijn schema voor mij gaat werken. Ik verwacht een goede 40kg op m'n totaal over 6 weken, en een nog een extra 25kg er bovenop op de wedstrijd. 500 totaal voor 1 januari is mijn volgende doel.

Oké oké..

Discussies over schema's kunnen eeuwig duren. Dit schema werkt kennelijk voor jou, ik hoop dat mijn schema voor mij gaat werken. Ik verwacht een goede 40kg op m'n totaal over 6 weken, en een nog een extra 25kg er bovenop op de wedstrijd. 500 totaal voor 1 januari is mijn volgende doel.

Damn dat zou lekker zijn man, succes ermee! Ik hou in ieder geval je log in de gaten! Beetje gezonde competitie kan nooit kwaad toch;)

• #1.670
Damn dat zou lekker zijn man, succes ermee! Ik hou in ieder geval je log in de gaten! Beetje gezonde competitie kan nooit kwaad toch;)

Nee precies! Zolang het allemaal maar beetje respectvol blijft;) Ik hou jou ook heus wel in de gaten:D

Aangezien ik in wedstrijdvoorbereiding zit ging ik er ook van uit dat jij dat ook was. Dat jij in een totaal andere fase van opbouw zit wist ik niet. Ik ga er dan ook van uit dat je op weg naar een belangrijke wedstrijd je wel meer wedstrijdgericht traint. En daarbij, als het voor jou werkt, go for it!

wat er nu gaande is is wel interessant. gezonde concurrentie is altijd goed. 31 oktober is gewoon de dag dat we gaan zien welke leerling er gaat winnen die van champ of die van mij. er staat een hoop op het spel namelijk trots haha

• #1.672
wat er nu gaande is is wel interessant. gezonde concurrentie is altijd goed. 31 oktober is gewoon de dag dat we gaan zien welke leerling er gaat winnen die van champ of die van mij. er staat een hoop op het spel namelijk trots haha

Naja, sorry hoor, maar wij hebben de Russen achterons staan!:D

Thomas zal tegen die tijd echt geen deadlift van 200 hebben, of een squat van 140, of een bench van 125 met zichtbare stilstand.. dussssss

Uitgemaakte zaak toch?

Ik ben benieuwd.
Elke theorie heeft wel iets logisch, als hij goed uitgelegd en uitgevoerd word.
Je moet alleen een beetje oppassen dat bepaalde methoden die "ontwikkeld" zijn voor "juicers" niet zo geschikt kunnen blijken te zijn voor "naturals" imo.
Mentaliteit en de wil om hard te trainen zijn veel belangrijker dan de exacte manier van trainen denk ik.

Marrkos, die avatar van je...
Wat/waar/hoe/waarom..?
Ik ben 'm een tijdje geleden ook tegengekomen als avatar op een buitenlandse site.
Van wat is dat..?

Oh ja, blijven buffelen man! :thumb:

• #1.674
Ik ben benieuwd.
Elke theorie heeft wel iets logisch, als hij goed uitgelegd en uitgevoerd word.
Je moet alleen een beetje oppassen dat bepaalde methoden die "ontwikkeld" zijn voor "juicers" niet zo geschikt kunnen blijken te zijn voor "naturals" imo.
Mentaliteit en de wil om hard te trainen zijn veel belangrijker dan de exacte manier van trainen denk ik.

Marrkos, die avatar van je...
Wat/waar/hoe/waarom..?
Ik ben 'm een tijdje geleden ook tegengekomen als avatar op een buitenlandse site.
Van wat is dat..?

Oh ja, blijven buffelen man! :thumb:

:D

Das The Joker, uit The Dark Knight, de laatste batman film. Heath Ledger speelt The Joker, geniale rol. Wordt wel weer 's tijd dat ik wissel van avatar.

thomas heeft een wedstrijd met zichzelf en de rest van de wereld..
31 okt is hij gewoon bij om lucas te plezieren en mensen te motiveren ook for fun mee te doen.
Wedstrijden wordt een lading aan gegeven waardoor veel mensen een drempel voelen om mee te doen, de wedstrijd van lucas moet die drempel wegnemen..

Door een mannetje van 190cm en 103 te gaan vergelijken met iemand van 185 en 80kg is niets mis mee, maar let je wel op de juiste dingen.. de Wilkpunten en niet de kg's

maar alsnog zal thomas altijd de winnaar zijn, omdat hij een groter doel heeft dan een simpel wedstrijdje, zijn doel is zijn leven! Een gezond en succesvol leven op te bouwen op zowel lichamelijk als geestelijk vlak..

Dat betekend overigens niet dat ik zeg dat jij dat niet doet hoor, alleen op een andere manier. dus precies wat je zegt, zolang alles respectvol gaat is het cool

maar toch.. echt nooit van supercompensatie gehoord??

ondanks dat je supercompensatie ook kan hebben met meerdere borst trainingen per week, toch is het de moeite waard om het begrip te begrijpen en maakt Seagal een goed punt.
Als je het meer begrijpt zal je ook sneller snappen dat als je 5x in de week dezelfde spiergroep traint hoe de intensiteitsverdeling dan moet zijn.

• #1.677
thomas heeft een wedstrijd met zichzelf en de rest van de wereld..
31 okt is hij gewoon bij om lucas te plezieren en mensen te motiveren ook for fun mee te doen.
Wedstrijden wordt een lading aan gegeven waardoor veel mensen een drempel voelen om mee te doen, de wedstrijd van lucas moet die drempel wegnemen..

Door een mannetje van 190cm en 103 te gaan vergelijken met iemand van 185 en 80kg is niets mis mee, maar let je wel op de juiste dingen.. de Wilkpunten en niet de kg's

maar alsnog zal thomas altijd de winnaar zijn, omdat hij een groter doel heeft dan een simpel wedstrijdje, zijn doel is zijn leven! Een gezond en succesvol leven op te bouwen op zowel lichamelijk als geestelijk vlak..

Dat betekend overigens niet dat ik zeg dat jij dat niet doet hoor, alleen op een andere manier. dus precies wat je zegt, zolang alles respectvol gaat is het cool

Klopt helemaal, tot het laatste woord. Nu probeer ik op mijn manier uiteindelijk precies hetzelfde als thomas te bereiken..

Naja, sorry hoor, maar wij hebben de Russen achterons staan!:D

Thomas zal tegen die tijd echt geen deadlift van 200 hebben, of een squat van 140, of een bench van 125 met zichtbare stilstand.. dussssss

Uitgemaakte zaak toch?

Die deadlift van 200 plus zou ik mij niet bij wegschrijven ;) Squatten wordt moeilijk, mijn eeuwige probleem met mijn knieen is weer terug :S 125 banken sowieso niet :P Je kunt mij overal wegschrijven, behalve bij deadlift. Maar het gaat ook niet om winnen, het gaat voor mij alleen om het meedoen en om de gezelligheid. Mijn doel is niet om voor 1-1-2010 een bepaald getal neer te zetten, dat is veel te kortzichtig. Maar uiteindelijk werken we allemaal aan hetzelfde, namelijk onszelf verbeteren en daar gaat het om!

• #1.679
Die deadlift van 200 plus zou ik mij niet bij wegschrijven ;) Squatten wordt moeilijk, mijn eeuwige probleem met mijn knieen is weer terug :S 125 banken sowieso niet :P Je kunt mij overal wegschrijven, behalve bij deadlift. Maar het gaat ook niet om winnen, het gaat voor mij alleen om het meedoen en om de gezelligheid. Mijn doel is niet om voor 1-1-2010 een bepaald getal neer te zetten, dat is veel te kortzichtig. Maar uiteindelijk werken we allemaal aan hetzelfde, namelijk onszelf verbeteren en daar gaat het om!

Naja, ik heb mijzelf allerlei doelen gesteld, die ik voor mezelf hou, en ik heb elke keer 3 a 4 maanden om ze te halen. Maar inderdaad uiteindelijk werken we allemaal aan hetzelfde:)

• #1.680
maar toch.. echt nooit van supercompensatie gehoord??

ondanks dat je supercompensatie ook kan hebben met meerdere borst trainingen per week, toch is het de moeite waard om het begrip te begrijpen en maakt Seagal een goed punt.
Als je het meer begrijpt zal je ook sneller snappen dat als je 5x in de week dezelfde spiergroep traint hoe de intensiteitsverdeling dan moet zijn.

Nee leg het eens uit.. ik ken die term niet.

Terug
Naar boven