luc1981
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 19
Hahahahahahahaha hahahaha..
je hebt je school toch wel afgemaakt? had is verleden tijd, jij hebt al heel lang blessures en als ze weg zijn zijn ze binnen no time weer terug.
vandaar dat ik je vertelde dat je eens moest nadenken over je methodiek!
De man die nu al 3 jaar hezelfde bankt en zelfs met een 2 of 1000ply niet hoger komt en zegt dat het door blessures komt gaat iemand anders tips geven om van zijn blessure af te komen
blijft grappig allemaal!
ik vraag me ook af hoe ver ik moet gaan, tot je eindelijk inziet dat je het fout hebt!
En Markos die tips aanneemt van iemand die zelf blessures heeft en andere dan de tips geeft ook naar hem te luisteren! hahaha zo raar is het niet dat ik weinig post!
dit is zo grappig dat ik wel moest posten
---------- Toegevoegd om 15:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------
hahahaha.. er zijn meerdere wegen naar Rome en de mijne is niet de perfecte, maar die van jou is zacht gezegt lachwekkend!
Teveel gefocust op massa? haha komt vanzelf?
de BB-ers hier heb ik nooit horen zeggen dat massa vanzelf komt!
er is een miljoenen industrie voor supps en andere gear, puur omdat massa niet vanzelf komt!
Je grote held traint al jaren en heeft geen grammetje massa!
We zullen het allemaal wel zien wie er gelijk heeft. Als ik 26 september en 31 oktober niet een pr totaal haal dan zal ik toegeven dat m,n methoden niet werken maar ben er van overtuigd dat ze wel werken. Marrkos zal 31 oktober met een goed totaal komen.
En champ ik geef toe m,n laatste wedstrijd resultaten waren niet altijd optimaal maar dat had z,n redenen. Je zegt dat ik 3 jaar stil sta maar dat is gewoon onzin heb verschillende soort wedstrijden gedraait en afgelopen dec nog een pr gedraaid in 1ply.
Maar daarentegen ben ik niet zoveel kg als jij gezakt je ging van een 260.5 naar 245 een paar jaar later.

Je kunt mij overal wegschrijven, behalve bij deadlift. Maar het gaat ook niet om winnen, het gaat voor mij alleen om het meedoen en om de gezelligheid. Mijn doel is niet om voor 1-1-2010 een bepaald getal neer te zetten, dat is veel te kortzichtig. Maar uiteindelijk werken we allemaal aan hetzelfde, namelijk onszelf verbeteren en daar gaat het om!