luc1981
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 19
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je heb er niet bij gezegd dat het met een 3ply shirt was haha.
geintje loop je maar wat in de zeik te nemen ik vind die 115 net zo frustrerend als jij die 57.5 dus dat scheelt weer

nou moet zeggen ik kom wel aan als een gek weeg nu alweer 72.3kg schoon aan de haak. dat is zo'n 3-4 kg meer als een week geleden straks moet ik nog in de 82.5 kg klasse meedoen 26 sep maar dan ga ik m,n doelen ook veranderen![]()
maak je borst maar nat voor morgen zie je half 6 ben er al eerder denk ik
Ik vind het alleen zo ontzettend stom dat mensen met blessures altijd door blijven trainen, terwijl je vaak met 2 weken absolute rust er vanaf bent. Maar goed dat doet er niet toe, doe het lekker op je eigen manier, dat doe ik ten slotte ook nag steeds 
Bang voor blessures?
Nou ik zelf niet iig.
Wat ik wel weet, dat jij al een schouder blessure hebt! Voor je het weet is het een chronische schouderblessure. Dan kan je het benchen wel vergeten.
Soms moet je 1 stap terugnemen om er daarna 2 vooruit te doen. Denk daar eens overna![]()

Ik zei dat niet zodat ik je in kan halen met banken, dat gaat sowieso gebeurenIk vind het alleen zo ontzettend stom dat mensen met blessures altijd door blijven trainen, terwijl je vaak met 2 weken absolute rust er vanaf bent. Maar goed dat doet er niet toe, doe het lekker op je eigen manier, dat doe ik ten slotte ook nag steeds
![]()
Bang voor blessures?
Nou ik zelf niet iig.
Wat ik wel weet, dat jij al een schouder blessure hebt! Voor je het weet is het een chronische schouderblessure. Dan kan je het benchen wel vergeten.
Soms moet je 1 stap terugnemen om er daarna 2 vooruit te doen. Denk daar eens overna![]()
Hij bencht liever 5x per week. Goeie timing daarvoor toch![]()
We zullen het zien 31 oktober
Daar heb ik over na gedacht. en als je uberhaupt had gelezen hoe mijn schema in elkaar steekt, en wat mijn laatste training was. Dan zag je dat ik mijn techniek heb aangepast, en triples maak op 57.5. Dat is 50% van mijn 1RM! er wordt in 4 weken tijd opgebouwd naar 6x6x92,5, 80% van mijn 1RM. Daarna naar een doube op 115 mijn huidige 1RM, en daarna naar een single op een nieuw 1RM.
Maar goed, ik doe dus al 3 stappen terug om 1 hele grote stap vooruit te maken. Ik doe bijna 4 weken heel rustig aan, terwijl ik eigenlijk nu al had moeten opwerken naar 6x6x92,5.
Misschien trek ik dit schema niet, ook niet met een shitload aan chocomel, schouder rehab, slaap, voeding, vitamine meuk, creatine, whey, sigaretten en bier..
Dan ben ik ook zo ridderlijk om mijn ongelijk toe te geven.
Als ik over 11 weken op de wedstrijd sta en mijn totaal met 40kg verhoogt heb in de tussentijd, zijn jullie dan ook zo eerlijk?
Ok laat ik ook eens wat serieus posten. Wat betreft schouderblessures ben ik het met totale rust niet mee eens. Had ook een schouderblessure. En had in overleg een 5/3/1 schema van Wendler geprobeert. Dat schema is 1x per week sq banken deadliften en schouderpress. Je zou zeggen 1x per week banken is beter maar dat is helemaal niet zo. ik kreeg m,n schouder pas hersteld met een ton aan schouder rehab en dagelijks soms 3x per dag gaan smaldrukken met gewichten van 90-95% max. daardoor is m,n schouder hersteld niet door 2 weken rust te nemen. Wat Mark z,n blessure betreft heb ik een schema voor hem gemaakt wat in principe een paar weken opbouw is naar z,n 80% van z,n max. En denk dat dit voor hem gaat werken
Je hebt schouder blessures en schouder blessures.
Ik heb er zelf ook last van gehad, 8 weken. reken maar dat ik niet kon benchen, verging van de pijn.
Uiteraard moet je je schouder rehab blijven uitvoeren en niet niks gaan doen. Verder moet je het allemaal zelf weten.
En dat je schouder hersteld is van 3 x per dag smaldrukken met 90 a 95% is natuurlijk onzin.
In ieder geval dat is mijn bescheiden mening.