- Waardering
- 159
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
Training van gisteren:
Squat:
Na opwarmsetjes:
2x100
2x100
2x100
2x100
2x100 Met belt om, beviel goed
2x100
Bank:
Na opwarmsetjes,
2x70
2x70
2x70
2x70
2x70
2x70
Schouder gaat steeds beter
Sumo Deadlift:
Na opwarmsetjes,
2x140
2x140
2x140
2x140
2x140
2x140
Schema bevalt mij en Lucas toch niet zo goed.. om verschillende redenen. Voorafbepaalde percentages en gewichten zijn echt saai. Het schema is sowieso saai. Combineer dat met lang en zwaar, en je hebt geen fijne trainingen.
We werken aan een nieuwe methode. Moet nog enigszins uitgewerkt worden, maar het zal een conjugated method zijn.
Westside, maar dan anders.. customized
Maandag Max effort
Dinsdag Assistance
Woensdag Max Effort
Donderdag Assistance
Vrijdag Competitie
Russische routine werkt wel, alleen tis saai, en sterke punten worden sterker, zwakke punten worden zwakker, en voorafbepaalde gewichten kan ik niet tegen.
Conjugated in deze vorm zorgt voor de nodige afwisseling, assistance die ik toch wel nodig heb, een competitiedag zodat ik op technische perfecte wedstrijdbeurten kan oefenen. Dit geeft zoveel meer vrijheid, omdat je zelf de varianten van oefeningen kan kiezen, beetje afwisselen qua reps (singles, doubles, triples).
Goed. Doei.
Squat:
Na opwarmsetjes:
2x100
2x100
2x100
2x100
2x100 Met belt om, beviel goed
2x100
Bank:
Na opwarmsetjes,
2x70
2x70
2x70
2x70
2x70
2x70
Schouder gaat steeds beter
Sumo Deadlift:
Na opwarmsetjes,
2x140
2x140
2x140
2x140
2x140
2x140
Schema bevalt mij en Lucas toch niet zo goed.. om verschillende redenen. Voorafbepaalde percentages en gewichten zijn echt saai. Het schema is sowieso saai. Combineer dat met lang en zwaar, en je hebt geen fijne trainingen.
We werken aan een nieuwe methode. Moet nog enigszins uitgewerkt worden, maar het zal een conjugated method zijn.
Westside, maar dan anders.. customized

Maandag Max effort
Dinsdag Assistance
Woensdag Max Effort
Donderdag Assistance
Vrijdag Competitie
Russische routine werkt wel, alleen tis saai, en sterke punten worden sterker, zwakke punten worden zwakker, en voorafbepaalde gewichten kan ik niet tegen.
Conjugated in deze vorm zorgt voor de nodige afwisseling, assistance die ik toch wel nodig heb, een competitiedag zodat ik op technische perfecte wedstrijdbeurten kan oefenen. Dit geeft zoveel meer vrijheid, omdat je zelf de varianten van oefeningen kan kiezen, beetje afwisselen qua reps (singles, doubles, triples).
Goed. Doei.

Ik weet eigelijk niet waarom ik hier altijd nog post, want het wordt toch altijd beargumenteerd door jou. Het zal wel met mijn trots te maken hebben hehe. Hetzelfde gebeurt ook in die thread waar je om raad vroeg met anderen, dus ik neem het niet persoonlijk op.