Fitness Seller

De trainingslog van Marrkos

Ik doe speed deads zo nu en dan met een fietsband die ik bij de halfords heb gekocht :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.702
Ik doe speed deads zo nu en dan met een fietsband die ik bij de halfords heb gekocht :D

hahahahhaa.. naja, banden heb ik zat, die liggen volop in me sportschool.. ze zijn verkleurd en half gescheurd, maar goed.. geen squat-cage, dus ook geen mogelijkheid om ze vast te maken:(

• #1.703
Competitiedag:

Nieuwe riem gekocht, gelijk geprobeerd, bevalt zeer goed!

Squat:
opwarming en daarna:

1e beurt:
1x110
2e beurt:
1x117.5
3e beurt:
1x125 PR

Daarna nog ff 4e beurt gedaan:
1x130 dik vet pr (7.5kg winst)

Bank:
1e beurt:
1x60
2e beurt:
1x70
3e beurt:
1x72.5

Dit was easy, wilde m'n schouder niet onnodig belasten.

Conv. Deadlift:
1e beurt:
1x160
2e beurt:
1x170
3e beurt:
1x180 PR (5kg winst)

Heb de techniek op de squat en deadlift steeds beter onder de knie, met riem gaat het nog beter zelfs!

Daarna lekker onbeperkt wokken, biertje gepakt, nu weekend lekker bijkomen van de pr's.

gefeliciteerd met je prs en ja wookken an een training is ook geen slechte combo

netjes, congrats!

nette training kerel

Nette PR's man! ;)

En die trainingen zijn dan zogezegd op 90% :p EDIT: wel lekkere dl al.

Laatst bewerkt:
  • #1.712
En die trainingen zijn dan zogezegd op 90% :p EDIT: wel lekkere dl al.

:D

Tja.. bank heel rustig aan gedaan.. Ik ken mijn lichaam goed genoeg om nu ff paar weekjes niet meer te maxen op de DL, dan kom ik spontaan hoger uit volgende keer. Squat hoop ik binnen zeer korte tijd nog 20kg op te plakken, en bank gaat steeds beter, al vind ik dynamic effort wel een flinke belasting voor de schouders. Beetje kalm aan doen, en triceps versterken.

Bedankt trouwens..

maandag gewoon max effort op de 3 onderdelen varianten ervan dan heb al wel een idee wat ik ga doen

we kunnen morgen evt eerder trainen ben vrij morgen maar we gaan echt zwaar morgen dus maak je borst maar nat heb al een idee hoe we jou centrale zenuwstelstel een boost gaan geven training van afgelopen vrijdag word vergeleken morgen een eitje

• #1.715
we kunnen morgen evt eerder trainen ben vrij morgen maar we gaan echt zwaar morgen dus maak je borst maar nat heb al een idee hoe we jou centrale zenuwstelstel een boost gaan geven training van afgelopen vrijdag word vergeleken morgen een eitje

Oké! Word leuk dus:D

Step-ups, board press, rackpulls. Wordt een fijne training:)

• #1.716
Max Effort dag 24-08-09

Stepups stonden op het programma, plafond was net ff te laag voor mij. Dus toen maar:

Frontsquat onto box:
Met tja.. soort harnas waar je de stang in legt. Soort maffe safetybar zeg maar.

1x60
1x80
1x90
1x100
1x105
1x110
1x115
1x120

Oefening nooit gedaan. Alles was dus PR. harnas ding bevalt zeer goed, haalt volledig de strain van de onderrug, nek, polsen en schouders. Box was op parallel hoogte, spanning volledig eraf, en dan omhoog. Soort bottom position box squat zeg maar.

3 boardpress:
1x40
1x70
1x80
1x90
1x100 schouder auw
1x105 schouder ****ing auw.

Lekker doorbijten.

1x100
1x100
1x100

Rackpulls:
5cm onder de knie.

1x60
1x100
1x140
1x160
1x180
1x190
1x200

Zit nog progressie in. Vorige keer dat ik rackpulls deed was het een paar cm hoger, op knieschijfhoogte zeg maar. Toen deed ik 210. Nu lager, 200. Ik zeg pr.

Banken:
1x70
1x80
1x85 Vanaf hier door de pijn heen bijten, en zoeken naar techniek om minder vanuit m'n schouders te drukken.

1x85
1x85
1x85
1x85

haha die pipo is me er 1 tja we hebben pr's gedraaid al was onze trainingscrew niet blij met onze houding haha

haha was toch serieus de ene ging piepen toen ze moest archen en de ander was weer aan het aanklooien en aandacht vragen

• #1.720
haha was toch serieus de ene ging piepen toen ze moest archen en de ander was weer aan het aanklooien en aandacht vragen

Ja, en samen lekker jammeren als 2 bitches:D

Heb leuk idee voor woensdag:

Speed boxsquat, floor press, Goodmornings, banken.

Terug
Naar boven