- Waardering
- 1.436
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Zo is het maar net Hugz!Toen ik gisteren op de training was kreeg ik commentaar van iemand die ook regelmatig op dit forum is...hij zei..."Huggy, dat jij je altijd de les laat lezen door jongentjes die nog niet eens de helft van jouw drukken"...het zijn niet mijn woorden...maar wellicht heeft die persoon daar toch een punt lijkt me.

En of iemand nou heel veel drukt of niet, hoeft niet uit te maken hoe groot zijn kennis is.
Maar een hoop ervaring, en het delen van ervaringen, maken vaak wel dat mensen een hoop kennis opdoen.
Goed luisteren naar de kennis die andere mensen, waarvan je vermoed dat ze er wel eens veel verstand van zouden kunnen hebben, tentoonstellen, is ook een goede manier om slimmer te worden.
Ik denk dat jij het bovenstaande zo'n beetje belichaamd, maar je brengt het allemaal zo beleefd, dat sommige mensen de fout maken om "respectvol gedrag" aan te zien voor "zwakte" (qua kennis) en maar denken dat ze alles tegen je kunnen zeggen.
Ik heb het nu niet (alleen) over Marrkos, maar ik krijg wel eens vaker dat idee...
Marrkos moet imo een beetje oppassen dat hij niet de egocentrische eigenschappen krijgt waarvoor ik een ander (vrij jong, en populair) DBB lid eens voor gewaarschuwd heb...
Jonge gasten zoals Marrkos gaan in hun enthousiasme soms wel eens wat ver in hun beweringen, en het geven van hun meningen, maar dat is de jeugd Hugz, zo waren "wij" waarschijnlijk ook...

.
volkomen mee eens!