luc1981
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 19
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahaha volgens mij waren lim en textieltoen ik een beetje gefrustreerd van m,n shirt werd wedden om een gratis maaltijd dat lim weer de 50 mist?

Boxsquat techniek heb ik volledig onder de knie.
Ik heb m'n techniek enorm kunnen oefenen toen ik veel last van m'n knieén en heupen had, als ik van de plee moest komen!
Heb je wel al de "klik" gehad van het voordeel van de boxsquats, naar de squat toe..?
Dus de carry-over zeg maar.
Ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen...
Is het nut van de boxsquat je helemaal duidelijk?
Je doet 'm namelijk om je squat omhoog te brengen, niet gewoon omdat het wel een lekker oefeningetje is natuurlijk.
Maar daar zullen jullie het wel mee eens zijn natuurlijk...
Goed te zien dat jullie zo lekker eigenwijs, maar wel serieus bezig zijn.
Zo te lezen leek het me een redelijke training.![]()
Zijn aardig serieus bezig ja

Klinkt als een fysio waar je wat aan hebt.
Ik snap alleen al die BB oefeningen niet zo goed...
Het lijkt me veel beter echt tegengesteld aan het bankdrukken de rug te trainen.
Dus eigenlijk voornamelijk BOR's lijkt me.
En natuurlijk zware barbell curls, narrow grips, skullcrushers, maar toch niet die sissy oefeningetjes die je er nu bij doet...![]()

Je bent een beest!Als je de anatomie goed bekijkt, dan maakt het geen drol uit of je de lats aanpakt met BOR's of met lat pulldowns, maar gaat het er om DAT je je lats aanpakt. Ik heb btw ook DB Rows gedaan. Dagje strict pompen is ook wel 's leuk. Skullcrushers en narrowgrips voel ik heel erg in m'n schouders. Zware BB curls zijn leuk, maar ik voel me biceps meer van zware DB Curls. Doel van sterke biceps? snelheid van de borst af. EN geil er uit zien.
Ik doe alles eigenwijs. Ik sta er in de winter beter bij dan in de zomer![]()

Als je de anatomie goed bekijkt, dan maakt het geen drol uit of je de lats aanpakt met BOR's of met lat pulldowns, maar gaat het er om DAT je je lats aanpakt. Ik heb btw ook DB Rows gedaan. Dagje strict pompen is ook wel 's leuk. Skullcrushers en narrowgrips voel ik heel erg in m'n schouders. Zware BB curls zijn leuk, maar ik voel me biceps meer van zware DB Curls. Doel van sterke biceps? snelheid van de borst af. EN geil er uit zien.
ga je strak inbanderen vandaag kijken wat je pijngrens iskomt mij bekend voorAls je de anatomie goed bekijkt, dan maakt het geen drol uit of je de lats aanpakt met BOR's of met lat pulldowns, maar gaat het er om DAT je je lats aanpakt. Ik heb btw ook DB Rows gedaan. Dagje strict pompen is ook wel 's leuk. Skullcrushers en narrowgrips voel ik heel erg in m'n schouders. Zware BB curls zijn leuk, maar ik voel me biceps meer van zware DB Curls. Doel van sterke biceps? snelheid van de borst af. EN geil er uit zien.

Lekkah strack!stronteigenwijs ben je zekerga je strak inbanderen vandaag kijken wat je pijngrens is

stronteigenwijs ben je zekerga je strak inbanderen vandaag kijken wat je pijngrens is

200 komt dichterbij
So hey seg, ga jij even hard ... lekker smikkelen, dikke kg's op de barbell ... life of a bulker![]()

roken tussen het trainen door?
supraspinatus dynamisch inzetten tijdens bp? De supraspinatus gaat je imo helemaal niet veel helpen bij het banken, functie van de supra is abductie tot 30 graden ongeveer.