MuscleMeat

De trainingslog van Marrkos

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.901
conditie zit wel redelijk snor :D
sixpack interesseert me totaal niet en ga er ook nooit voor trainen, maar een echte fatass wil ik ook niet worden :p

Conditie én een snor?? Cool!

Fatass is veel leuker joh! Er valt zo'n last van je af.. onbeperkt eten zonder schuldgevoel:D

Conditie én een snor?? Cool!

Fatass is veel leuker joh! Er valt zo'n last van je af.. onbeperkt eten zonder schuldgevoel:D
haha :roflol:

weet ik, sinds ik aan de PL-zijde ben, drink ik ook zonder schuldgevoel melk en chocomelk met de liters :p toen ik nog BB deed was dit anders :p

• #1.903
haha :roflol:

weet ik, sinds ik aan de PL-zijde ben, drink ik ook zonder schuldgevoel melk en chocomelk met de liters :p toen ik nog BB deed was dit anders :p

Trainen, vreten, paar potten bier pakken. Vaste routine geworden:D

Niet te vergeten appeltaart, alle soorten koeken, broodjes gezond, bifi worstjes, kaas, krentenbollen, vlees, 1 keer per week onbeperkt chinees eten, pannekoeken..

haha :D hamburgers niet te vergeten :p

roken :D? verdoet conditie man, stoppen ermee :D

• #1.907
roken :D? verdoet conditie man, stoppen ermee :D

Conditie is overrated. Zolang ik m'n oefeningen nog kan doen, en nog een sprintje kan trekken naar de bus maakt het me geen drol uit:D

En daarbij, ammoniak snuiven voor max effort pogingen gooit de luchtwegen weer lekker open:D

waar haal je dat spul?

• #1.909

Weet niet.. heb in ieder geval begrepen dat je geen schoonmaak ammoniak moet gebruiken, daar ga je van zweven. Bij speciaalzaken denk ik. body&fit shop heeft het niet helaas.

Bij ons in de sportschool staat gewoon een heel oud flesje. Werkt soms, soms wat minder.

Tis sowieso verdunde ammoniak.

Weet niet.. heb in ieder geval begrepen dat je geen schoonmaak ammoniak moet gebruiken, daar ga je van zweven. Bij speciaalzaken denk ik. body&fit shop heeft het niet helaas.

Bij ons in de sportschool staat gewoon een heel oud flesje. Werkt soms, soms wat minder.

Tis sowieso verdunde ammoniak.

Moet je eens doen met geconcentreerd spul, pret gegarandeerd:D

ga je dan niet keihard tranen? :D

Ammonia met "Old Spice" OLDSKOOL HARDCORE! :D

• #1.916
Squat&DL Dag:

Box Squats:

10xleeg
5x40
3x60
2x80
2x100
2x110
2x120
3x120
3x120
1x125
2x120

Techniek behoeft nog veel verbetering. Boxsquats is nog niet zo makkelijk als ik dacht.

Rackpulls 5cm onder de knie:
5x60
2x100
2x140
2x160
2x180
1x200
1x202.5 PR
Fx205
Fx205

Regular Squats:
Techniek training, setup, diepte, bounce, snelheid, noem maar op.

7 singles met 100kg. Ga dit voortaan elke dag doen, dit gewicht is prima om te experimenteren met setup, bouncen of niet bouncen, stand van ellebogen, etc.

Pullthroughs:
2 choked medium bands, ze waren ooit blauw en ze zijn breed in ieder geval. geen idee, was zwaar.

4x15 reps

Pendlay row:
Net zo strict als Ronnie Coleman en Lucas ze doen.

3x5x80

Abz Abz Abz:
Beetje aan lopen klooien met leg raises, situps, Ab Swing, crunches.

op welke hoogte is die box squat? nette racks wel!

Squat&DL Dag:

Box Squats:

10xleeg
5x40
3x60
2x80
2x100
2x110
2x120
3x120
3x120
1x125
2x120

Techniek behoeft nog veel verbetering. Boxsquats is nog niet zo makkelijk als ik dacht.

Rackpulls 5cm onder de knie:
5x60
2x100
2x140
2x160
2x180
1x200
1x202.5 PR
Fx205
Fx205

Regular Squats:
Techniek training, setup, diepte, bounce, snelheid, noem maar op.

7 singles met 100kg. Ga dit voortaan elke dag doen, dit gewicht is prima om te experimenteren met setup, bouncen of niet bouncen, stand van ellebogen, etc.

Pullthroughs:
2 choked medium bands, ze waren ooit blauw en ze zijn breed in ieder geval. geen idee, was zwaar.

4x15 reps

Pendlay row:
Net zo strict als Ronnie Coleman en Lucas ze doen.

3x5x80

Abz Abz Abz:
Beetje aan lopen klooien met leg raises, situps, Ab Swing, crunches.

net zo strict als ik? :mad: kan niet ik ben de koning van strict trainen ik train net zo gracieus als een ballerina hahaha

• #1.920
Ooit gedaan?

QUOTE]

Ja, per ongeluk op het werk geconcentreerde ammoniak opgesnoven. Ik raad het niemand aan hihi:D

Nice!:D

op welke hoogte is die box squat? nette racks wel!

Achja, 2.5kg pr. Box was op parallel hoogte. Bedankt!

net zo strict als ik? :mad: kan niet ik ben de koning van strict trainen ik train net zo gracieus als een ballerina hahaha

Ballerina's zijn zo gracieus als jij:D Jij bankt alleen strict:p

Terug
Naar boven