Fitness Seller

de typische beta-alanine jeuk.

  • Topic starter veys
  • Startdatum
  • Reacties 12
  • Weergaven 7K
  • Volgers 3

Bezoekers in dit topic

veys

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 okt 2008
Berichten
1.028
Waardering
6
hey,
ik ging vandaag gaan trainen en na mijn stevig ontbijt: nitrocrea v2 , dextrojuice , caffeïne én Beta Alanine ( stack van xxl )

nu had ik op weg naar de gym en in het eerste deel van mijn training een enorme jeuk aan mijn benen en voorhoofd/oren.

verdwijnt dit naargelang je het meer gebruikt? of moet ik minderen?
of hoe gaan jullie hier mee om?
 
Het vermindert, maar dat warme gevoel in mijn hoofd bleef ik hebben. :scratch:
 
de laatste tijd voel ik de tintelingen niet meer. Gebruik het nu 3-4 weken ofzo. Voelde de tintelingen heel erg de eerste paar dagen, nu merk ik het eigenlijk niet meer
 
a ok dat is goed :) ja echt op de fiets naar de fitness kwam ik er redelijk gek van, kzal het eventjes op kleine schepjes houden :p
 
Heb dit nog nooit gehad en nam een tijdje terug op squatdag flink wat beta-alanine (purple wraath + 3 scoops crack).
 
heb zelf ook nooit die tintelingen en/of jeuk gehad
die tintelingen klinken wel leuk :(
 
heb zelf ook nooit die tintelingen en/of jeuk gehad
die tintelingen klinken wel leuk :(

Ja echt jammer, misschien dat ik ooit nogeens een flinke dosis inneem om het toch te ervaren. Mijn oom voelde het al heel erg bij een halve scoop crack.

Weet iemand hoeveel je maximaal kan innemen zonder gevolgen op lange en korte termijn? Dus niet de aanbevolen hoeveelheid, maar de max.
 
verminder je inname (verdeel het over verschillende momenten over de dag). Dus 4 * 1 gram ipv 4 gram in 1 keer. (of hoeveel je dan maar neemt, volgens mij ligt een dosis tussen 0.4 en 0.8 gram 4 keer per dag)
 
heb zelf ook nooit die tintelingen en/of jeuk gehad
die tintelingen klinken wel leuk :(

die tintelingen voelen meer als kleine speldenprikjes, niet erg ofzo maar wel af en toe storend :o
 
eerste keer had ik het op een redelijk lege maag ingenomen, vlak voor het avondeten. Rammelde van de honger dus ik was best wel leeg. Nou had 1 scoop (2,5gram) beta alanine genomen en ik werd echt helemaal knettergek aan tafel. Overal prikken op mijn hele gezicht en ook op de armen :@
 
de laatste tijd voel ik de tintelingen niet meer. Gebruik het nu 3-4 weken ofzo. Voelde de tintelingen heel erg de eerste paar dagen, nu merk ik het eigenlijk niet meer

Hier ook, en ik geilde op die massage. Zeker een heerlijk gevoel.

Weet iemand hoeveel weken er gestopt moet worden om het weer te voelen?
 
Back
Naar boven