XXL Nutrition

De zomer is voorbij, tijd om te cutten. Iets minder groot maar wel fitter !

• Topic Starter Topic Starter
Dat zou betekenen dat we op bijna zelfde percentage zitten.
Denk dat je meting niet klopt, je zit nog wel flink wat hoger afgaande op je foto. En huidplooi meting zelf doen is niet betrouwbaar, zou dat aan een ander overlaten en dan nog is het niet eenvoudig.
Hmm, ach, ookal klopt de meting niet. Als de volgende ook niet klopt kan ik ze evengoed vergelijken.

Heb niet echt iemand anders om een meting te laten doen

Net 3 puntsmeting zelf gedaan en kom uit op circa 20% bodyfat. Zou goed kunnen kloppen. Heb eerst even geoefend en toen 3 metingen gedaan em daar gemiddelde van genomen.

Bw=100,3

Vorig jaar zat ik rond augustus met een 3 puntsmeting op 22% vet en 95 kg bodyweight. Zou dus in jaar tijd ongeveer 6 kg vvm gewonnen hebben. Lijkt me best credible of niet ?

Dat kan, alleen ik zou niet helemaal uitsluiten dat jij nog niet uitgegroeid bent, daarmee doel ik op jouw leeftijd. Bij mannen is het op latere leeftijd.

Dat is wel waar, als je de meting steeds op dezelfde manier doet dan kun je mooi vergelijken.
Wat is je doel trouwens, spiegel of gewicht?

Dat is wel waar, als je de meting steeds op dezelfde manier doet dan kun je mooi vergelijken.
Wat is je doel trouwens, spiegel of gewicht?
Vetpercentage, spiegel dus. Wil het ruim binnen gezonde waardes hebben.

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 13:50 ----------

Dat kan, alleen ik zou niet helemaal uitsluiten dat jij nog niet uitgegroeid bent, daarmee doel ik op jouw leeftijd. Bij mannen is het op latere leeftijd.

Lengte bedoel je? Ben vanaf mijn 16e geen cm meer gegroeid

Er is ook breedte :P

Morgen 12 tot zondag 12 die 24 uursloop, flink suikers vreten dus. Zondag 75 jarige verjaardag van mijn oma en junkmeal. Als het volgens plan loopt maandag dus weer iets zwaarder

Waarom vind ik dit log nu pas :mad:

Bedank meneer chocomelk.
Even vlug doorlezen hier.

Goeie refeed gehad gisteren. Bw= 101,3

Nice refeed, hoe is je loop gegaan ?
Nog gefeliciteerd met je oma :D

Thx

"
Zo de 24 uursloop overleeft,

Wat ik netto gelopen heb zijn 8 of 9 rondes van 2,2 kilometer. Snelste tijd was 12 min en traagste 14 :o .

Veel pijntjes die ik eigenlijk wel verwacht had, maar viel wel mee. Verzuring was killing, en de spierpijn + weinig slapen + dik zijn.

Leek wel echt een r*tard als ik voorbijgevlogen werd door die prof lopers die 8 minuten per rondje liepen.

Wel een leuke ervaring en voor het goede doel !

"

Kan nu bijna niet meer lopen van de spierpijn, gelukkig heb ik vrij vandaag :roflol:

Ik mag mezelf officieel nutrition expert noemen tegenwoordig

epic :roflol:

Chocomelk

Diaephi nutrition expert approved

Haters ! Heb er hard voor moeten knokken

Terug
Naar boven