AndroidHealthClinic

De zomer is voorbij, tijd om te cutten. Iets minder groot maar wel fitter !

• Topic Starter Topic Starter
bw = 99,3

gaat goed

Onder de 100. Heb er een dubbel gevoel bij, wil niet lichter zijn dan 100kg. Maar vet gains heb je ook niks aan. Ik volg je snel, zal niet lang meer duren.

Onder de 100. Heb er een dubbel gevoel bij, wil niet lichter zijn dan 100kg. Maar vet gains heb je ook niks aan. Ik volg je snel, zal niet lang meer duren.

Daar had ik me toen ik besloot te beginnen al bij neergelegd. Ben nog steeds een grote blob vet dus ga lekker verder.

Vrouwen vinden het alleen maar fijn als ze iets zachts hebben om op te liggen! **** die beachboy gedachte :p

Onder de 100? Ben je dan nog wel een vent?

Een echte man! :p

troll.jpg

Denk dat ik trouwens kcal beetje op ga schroeven, en als cardio wat kettlebell swings ga doen :)

voel me nog steeds aangetrokken tot die kettlebell challenge, al zal dat afsterven zijn

Laatst bewerkt:
gisteren op stap geweest, 9 flesjes bier gedronken ofzo. Heb me ingehouden en geen vette hap gepakt :)
vanmorgen dus lekker uitgedroogd, bw=98,3

Keurig. Pas alleen op dat je niet te hard gaat en roofbouw pleegt. Enig idee hoeveel je gezakt bent met je vetpercentage?

gaat wel lekker dan, ik zou die kettlebel challange gewoon gaan doen man, niks te verliezen buiten wat vet :P

wat heb je btw voor ava ineens?

gaat goed

Pas je stats maar aan, tandenstoker!

Goed bezig!

dit weekend gaat redelijk dodelijk worden, vrijdag bbq met collega's en zaterdag feest van goeie vriend van me :o

Terug
Naar boven