AndroidHealthClinic

De zware jongens

Ik ken een "natty" zogenaamde celebrity ifbb mafkeesje die mij in me gezicht zegt dat hij nog nooit in zn leven wat heeft gebruikt maar deze beste man weet niet, laat ik het zo zeggen, dat ik precies weet wat hij koopt, wanneer en bij wie :roflol: ik lach me altijd dood met vrienden van me wat hij altijd zegt, niet wetende dat wij de antwoorden al wisten voordat we de vragen stelden haha
Vind het nog zieliger dat jouw dealer precies door verteld wat, waar en hoeveel hij verkoopt... Je verwacht toch een soort van beroepsgeheim van dealers imo

weet helaas niemand. zit ook geen enkele echt grote hier op dbb dus daar worden we ook niet wijzer van.

niet iedereen staat year round droog, vaak doen ze een paar shoots en plaatsten dagelijks een foto waardoor het lijkt dat ze year round in shape zijn,
ik ga van een year round gh-use uit, al is dit slechts speculatie

Jay dan? Die woog ook een kleine 140 kilo en is hier nog steeds actief.of bedoel je groot in de zin van bekende Nederlandse/Belgische bodybuilder?

10gram creatine ipv 5gram

Rob S 500mg test toch?

110kg 11% en 105 8% heb ik nog wel gehaald maarja dan komt de innerlijke ik, me geweten (en heel wat ruzies met me vriendin) weer eens opzetten en stop ik met kuren :duh: daarna begin ik aan kinderen :duh: en daar weer na gestopt met trainen :duh: nu zie ik er uit als een ecto die nog nooit een spuitje heeft gezien :janken:

Aan welke lengte denken jullie wanneer jullie praten over 90-100kg met een bf van 7-8%?

Bij een lengte van bijvoorbeeld 1,85m zit je al snel aan de 90-100kg.. Beetje ecto genen erbij en je staat year round 7-8%

Ben benieuwd

Aan welke lengte denken jullie wanneer jullie praten over 90-100kg met een bf van 7-8%?

Bij een lengte van bijvoorbeeld 1,85m zit je al snel aan de 90-100kg.. Beetje ecto genen erbij en je staat year round 7-8%

Ben benieuwd
1m80

Oke, 1,80m dus. Ja, ik ben ook benieuwd naar het antwoord :D

Denk echt wel dat er genoeg mensen hier op het forum actief zijn met die stats

Ben benieuwd

Ecto genen erbij ? Waar heb je het over joh, als je Ecto genen hebt ga je niet 90-100 kg wegen op 1.85 . Denk eerder iemand met een mesomorph type lichaam en redelijk goed metabolisme. Ecto genen gaan je niet helpen

Terug
Naar boven