XXL Nutrition

De zware jongens

Ik was 1.90 110kg, Jay waar ik het over had is nog geen 2 meter op 140kg. Vriend van me is 2 meter en weegt ook iets in de 130kg maar hij is geen lid hier

Mma vechter Bigfoot silva is ook 1.92 en 120 kg maar fysiek is niks bijzonders. Stats zeggen niet zoveel, als je hem vergelijkt met Arnold, heeft bigfoot silva meer massa op papier. maar zet ze eens naast elkaar wereld van verschil. Bigfoot heeft dan wel zware botten vanwege z'n aandoening kan zo niet snel op de naam komen maar zo heb je genoeg zware mma vechters waarvan hun fysiek toch niet overeenkomen met hun stats

Ik zeg het omdat ik zelf ecto ben. Kan alles vreten zonder aan te komen, en ik bedoel het serieus. Ik sta year round droog, zeg 8%. Ook als ik niet kuur, en dieet doe ik niet aan. Ik eet waar ik zin in heb en wanneer ik zin heb. Ik ben 1,87m en weeg 101kg op dit moment. Daarom zeg ik het. En inderdaad stats zeggen niet zo bijster veel. Ik ben ook geen massief figuur of iets dergelijks

Als je Ecto bent en 101 kg weegt ben je beetje onzin aant praten. Een ecto weegt geen 100+ kg. Je hebt een snel metabolisme waardoor je redelijk droog kunt blijven , maar niet zeggen dat je Ecto bent.

Ecto spinnen armpjes en beentjes, jaren trainen en dan nog steeds geen verandering zien kwa volume of massa ( breedte van de rug en dergelijke) :windup:

Niet perse, genoeg ecto 's die zat eten en er gebeurt niks , genen is bepalend eten en andere zooi is bij zaak en om eventueel iets te veranderen

alsof je metabolisme naarmate je ouder nooit veranderd :rolleyes: ecto gestart, nu hangt er toch wat spek aan :o

Ik ben ecto en 100kg [emoji41]

Niet perse, genoeg ecto 's die zat eten en er gebeurt niks , genen is bepalend eten en andere zooi is bij zaak en om eventueel iets te veranderen
Nee, die persoon eet niet genoeg. Of hij heeft een gigantisch zeldzame schildklierafwijking.

Volgens mij begrijpt niet iedereen wat ecto betekent lol. Je kan ook een ecto zijn als je 110kg weegt. Ecto is je lichaamsbouw die je van nature hebt

Ik woog iets van 23kg onder mijn lengte :roflol: Ecto to the bone

Volgens mij begrijpt niet iedereen wat ecto betekent lol. Je kan ook een ecto zijn als je 110kg weegt. Ecto is je lichaamsbouw die je van nature hebt

Ecto is idd op basis van lichaamsbouw. Google maar eens op ecto en bekijk de afbeeldingen eens. Smalle polsen, smalle enkels, benen, knieeen enz... Heeft weinig met moeilijk aankomen te maken.

Terug
Naar boven