XXL Nutrition

Defqon 1 2007 16 juni Almere strand

Vijfde editie Defqon.1 op strand van Almere
UPIMGID#97696
Feest: Defqon. 1 Festival [WWW]
Organisatie: Q-dance [WWW]
Datum: 16 juni 2007
Stad: Almere

gepubliceerd door Karian op vrijdag 16 maart 2007 om 11:05 - 893x bekeken

Op zaterdag 16 juni organiseert Q-dance op het Almere Strand de vijfde editie van Defqon.1.
Dit jaar presenteert het grootste festival voor de liefhebber van de hardere dance wederom tien area's, die allemaal een eigen muzikale richting vertegenwoordigen.

Zoals je van Q-dance mag verwachten, is er weer veel tijd en energie gestoken in een dikke line-up en de creatieve invulling van de area's. Meer hierover bij de presentatie van de line-up, die voor de start van de voorverkoop bekend gemaakt zal worden.

De kaartverkoop begint op zaterdag 14 april om 18.00 uur. Wil je er bij zijn, wacht dan vooral niet te lang met het kopen van een ticket, want de editie van vorig jaar was binnen enkele dagen uitverkocht!

Mocht je alvast in de sfeer willen komen en wil je nog eens zien wat een vet feest Defqon.1 vorig jaar was, check dan hier het afterfilmpje van 2006.

Wellicht overbodig om te zeggen, maar koop je kaartje ook alleen via de officiële kanalen en voorkom zo een teleurstelling.
VOORVERKOOP DUS BEKEND!

Laatst bewerkt:
Ik hoop dat ik niet weer een kaartje misloop zoals vorig jaar!

Als je er vroeg genoeg bij bent zal dat geen probleem zijn:)

DefQon1 was vorig jaar super, dit jaar wordt waarschijnlijk weer vet. Ga meteen kaart halen wanneer het kan

Ik hoorde dat ze op PF bang waren dat het in 3 uur!!! uitverkocht zou zijn :roflol:

Het zou mij eigenlijk niks verbazen.

mun 4e jaar dat ik ga :D altijd top ! Lekkere Wijven! bij mooi weer ;)

Emperium lijkt mij niet zo interessant vanwege de line-up, ik hou absoluut niet van de nieuwe hardstyle en al die dj's die ik al 1000 keer gehoord heb.
En jumpstyle is helemaal niet mijn ding, en hardcore draaien ze volgens mij niet.
En daarbij heb je ook nog Ground Zero.

Defqon 0wns :D
Opnieuw aanwezig!

wss ook aanwezig :D

ik wil ook maar heb een wedstrijd!dus wat zal ik doen?!???
wel heel cool feest de vorige keren

Voorverkoop start zaterdag a.s. om 18:00 dus wees er snel bij!

Ik moet 8 kaarten hebben en die ga ik krijgen ook :cool:

Hier ook, 5 stuks

Altijd aanwezig. Gvd vet feest.

Het is wel erg duur he! 95 euro :eek:

hijs gek joh. €50,25

Terug
Naar boven