Fitness Seller

Defqon 1 2007 16 juni Almere strand

Haha dat zijn Bertje en Koertje!! Bert is vorig jaar nog 2e geworden bij de WABBA Tall Class en Koertje stond dit jaar tegenover Roellie Winkelaar op het NK en werd toen 2e. Bij Bodyzoi is hij later nog 3e geworden achter een paar kanonnen van kerels. Geloof dat Thomas Scheu die wedstrijd 2e was, dus was een heftige wedstrijd.

PS.Als jullie toch allemaal op PF zitten, lees dan dit topic eens over gespierde vrouwen.. partyflock forum onderwerp: "Gespierde meiden"

Ik kon echt m'n lach niet inhouden bij sommige reacties. Geloof echt dat half PF hetzelfde IQ als Bonnie SintClair heeft!

Dat valt ook best mee..........ik denk dat het eerder de afkeer is tegen alles dat afwijkt van het reguliere voorkomen ;)

Zeg zelf..............heeeeeeeeeeeeeel veel mensen houden simpelweg niet van gespierde vrouwen, zoals gespieder mannen daarentegen wel weer antrekkelijk zijn, maar weer zo breed dat je kunt zien dat ze "anaballen" gebruiken is ook weer niet mooi....:)

Natuurlijk is het een afkeer van het reguliere en het is meeloperij! Meepraten met het gros van het volk. Maar opmerkingen als "gespierde vrouwen accepteren niet dat ze een vrouw zijn" is natuurlijk dikke bullshit!!

Dat ben ik met je eens, al lopen er natuurlijk ook zat bij die ook daar WEL last van hebben ;)

Meepraterij denk ik toch niet hoor Aimee. Veel geven hun mening, en DIE is vaak te simpel en onoverdacht.

Feit is ook dat veel mensen, ongeacht hun afkomst of geslacht spieren niet direct associeren met een vrouw.............en het daarom dus eerder afstotelijk vinden.

DAT is denk ik ook wat je raakt als mensen dat zeggen. je werkt er immers keihard voor en bent er wel gelukkig mee!Het is tegenwoordig steeds lastiger om mensen in hun waarde te laten :D

Ik vind iig dat je Xena overtreft, weet wat je er voor moet doen, en heb er respect voor. Stiekem ook wel een jaloers dat je bijna breder bent dan ik, you b*ch :P

Wat gebruik jij Yve? Kan me herrineren dat je nogal gek was op drank, GHB, blowen en coke. Xtc had je nog niet gedaan toch? :p

Drank, blowen, coke.. hmm dat klopt wel :rolleyes: xtc hád ik nog niet gedaan maar toen op defqon toch maar wel.. nog nooit zo'n mooie trip gehad :D GHB staat nog altijd op het 'to do' lijstje :)

Haha, was je geslaagd dan? Op z'on moment zit je wel effe in een kosmische beleving met alles klaar en first time on E.

Drank, blowen, coke.. hmm dat klopt wel :rolleyes: xtc hád ik nog niet gedaan maar toen op defqon toch maar wel.. nog nooit zo'n mooie trip gehad :D GHB staat nog altijd op het 'to do' lijstje :)

Je bent 17 jaar??? Ben je wel helemaal goed bij je hoofd dat je dat allemaal gebruikt? Ik heb genoeg mensen naar de klote zien gaan door die zooi op dat soort feesten. Doodzonde! Snap niet dat men dat nodig heb om een feestje te bouwen..

Hahaha Aimee! :roflol: Vind het nog wel meevallen. Neem eens een kijkje op Partyflock in het drugsforum. Kun je nog veel verbaasder worden.

Overigens is drank en blowen op je 17de eerder 'oud'. Coke hangt echt van jezelf af, heb zelf ook niet problematisch coke gerookt. En Xtc kun je ook minimaliseren.

Overigens heb ik zelf vrijwel alles wel gehad op heroine en atropine na. Goede bruin is moelijk te vinden, maar een chineesje trekken lijkt me wel wat. Begon wel pas na m'n 20ste met m'n eerste joint. En altijd alcoholoos geweest.

En jij bent 16?? Kan me verder weinig schelen wat mensen doen, vind het alleen dom. Ik neem aan dat jullie ook serieus met je sport bezig zijn (aangezien jullie op DBB zitten) en dan verneuk je je lichaam zo door die troep erin te gooien! Aangezien ik op die feesten in de security werk, kom ik genoeg oude en veel jonge mensen tegen die helemaal naar de t*ring zijn door die troep. En telkens weer denk ik waar ben je mee bezig!

Toen ik jullie leeftijd was, ging ik ook regelmatig stappen, maar ik kon me prima vermaken zonder die spullen. Krijg tegenwoordig meer het idee dat het een beetje stoer doenerij is. Als je dit en dat niet hebt gebruikt of hebt geprobeerd, hoor je er niet bij!

Wat je zegt klopt. Maar dan zie je ook wel de extremiteiten. Maar het is echt niet zo dat je zomaar effe ervan naar de klote gaat. Het is ook maar net wat je motief is, hoeveelheid en welk middel. Zeker niet alles is catabool. En wat betreft vermaak is het ook relatief, die ervaringen met je maten hebben veel waarde.

Ik ga afgetankt met veel carbs en langdurige eiwitten richting een feest. ls dat compleet gezakt is, neem ik wat. Bij thuiskomst direct whey + casei.

En iedereen heeft wel iets waarmee hij zondigd, persoonlijk zou ik nooit voor m'n 40ste gaan kuren. Heb al genoeg gierende hormonen. Maar kan begrijpen dat anderen dat wel doen.

En jij bent 16?? Kan me verder weinig schelen wat mensen doen, vind het alleen dom. Ik neem aan dat jullie ook serieus met je sport bezig zijn (aangezien jullie op DBB zitten) en dan verneuk je je lichaam zo door die troep erin te gooien! Aangezien ik op die feesten in de security werk, kom ik genoeg oude en veel jonge mensen tegen die helemaal naar de t*ring zijn door die troep. En telkens weer denk ik waar ben je mee bezig!

Toen ik jullie leeftijd was, ging ik ook regelmatig stappen, maar ik kon me prima vermaken zonder die spullen. Krijg tegenwoordig meer het idee dat het een beetje stoer doenerij is. Als je dit en dat niet hebt gebruikt of hebt geprobeerd, hoor je er niet bij!

Beetje bekrompen reactie Aimee. Had eigenlijk beter verwacht van iemand die veel met vooroordelen te maken krijgt.......

Beetje bekrompen reactie Aimee. Had eigenlijk beter verwacht van iemand die veel met vooroordelen te maken krijgt.......

Hoezo bekrompen? Met 16 ben je gewoon nog een kind! Als je dan aan de coke, GHB en XTC en dergelijke gaat, vind ik dat gewoon doodzonde! Zeker als je serieus met je sport bezig (denkt) te zijn. Maar dat is mijn mening! Het boeit me verder niks wat men met z'n lichaam doet, maar ik vind het, zeker op die leeftijd, gewoon onverstandig en onverantwoordelijk!

En 16 is oud? Houdt toch op. Dat je op je 14e een blowtje rookt, o.k dat doen zovelen. Maar niet aan harddrugs! En trouwens... de personen waar ik op reageerde zijn 16 en 17 jaar... jullie horen niet eens op dat soort feesten. DefQon is ook vanaf 18 jaar en niet voor niks. Jullie hebben waarschijnlijk vette mazzel gehad bij de toegangscontrole want je had gewoon weggestuurd moeten worden!

marky is helemaal geen 16 :roflol:

Als ik om me heen kijk is coïtus veel riskanter dan drugsgebruik. Er wordt masaal zonder condoom gedoet omdat 'ze die wel vertrouwen'.

En Aimee, GHB gaat prima samen met Bodybuilding, http://www.bodybuilding.com/fun/par3.htm en PRO's gebruiken zelfs coke in de cut. Niet altijd slecht: http://www.bodybuilding.com/fun/par35a.htm , http://www.trulyhuge.com/pro_bodybuilding.htm =

We've got to use speed and stuff like that. We have to use a lot of diuretics, things that aren't too healthy, and they don't feel good. Lots of guys are using cocaine-not just because they like it, but it helps you get cut up, it helps you not eat.With drugs there's use and abuse. But at our level I feel we're getting exploited, you know? They pump us full of drugs...or we pump ourselves full of drugs to make ourselves look like freaks, and we get on stage and that's our job. -

Heb ook coke in de cut gebruikt. Van 20%+ naar ripped gegaan zonder cardio, gewoon m'n voeding doorgetrokken en veel eiwitten, groentes en MOV's voor massabehoud. GHB om m'n chagarijnigheid/prikkelbaarheid door low salt/carb in toom te houden.

Dennis James was zelfs genaaid met heroine. Alle PRO's gebruiken eveneens in het off season weleens. Bodybuilding is nou eenmaal niet doorsnee en sluit nauw aan bij dit soort zaken.

oh my bad :o

Terug
Naar boven