AndroidHealthClinic

Defqon 1 festival 14 juni 2008

volgens mij was ik er 2006 of wast 2005 . in elk geval beste feest ooit ook. heb de dvd van toen ook .

• Topic Starter Topic Starter
vind het wel vette line up staan leuke namen tussen! dus zou fijn zijn als ik een kaartje kon bemachtigen!

Typerend voor dit soort feesten inderdaad. Kansloze anabolenbillys met hun gore bruine koppen.

Bah

Lekkere line-up alleen nog niks bekend over de start van de kaartverkoop ofwel?

Hier ben ik ZEKER bij! Vorig jaar 45 minutes lang lopen F5en en lopen repeaten met de telefoon maar toch m'n kaarten. Na 90 minuten 30.000 stuks uitverkocht.

Maar t*ring, dit is gewoon the world's leading dance event!

En eigenlijk zowat in m'n achtertuin. :heart:
ja ik kwam ook pas na 45 min door maar was zeker de moeite waard dus zaterdag zit ik er weer klaar voor :D

De industrial lineup is vet. Maar ik vind 't teveel geld, de kaartjes zijn te snel op en er loopt teveel volk rond dat niet echt voor de muziek komt maar meer omdat 't Defqon is.

ja! nou als ik een kaart kan bemachtigen graag!!

Echt bs Scopedj in de upcoming artists en frontliner in de blue, die zouden moeten switchen :(, frontliner ken echt niet draaien! Goeie lineup idd, alleen had liever nog tatanka & zatox gezien, ook liever the prophet in de main :)

De techno is wel vet! En er staat een jonge hier uit de buurt in de upcoming hardstyle tent.

Maar helaas kan ik dat weekend niet..

wat is de beste manier om zaterdag kaart te scoren?

kweet nog dat het vorig jaar een drama was om een kaartje te pakken te krijgen:(

khad vanaf het moment dat je kon bellen ****ing een uur aan de lijn gehangen en in de wacht, me telefoonrekening was niet leuk:eek:

Mooi feestje, ben er zeker weer bij.:rocknana:

Ben benieuwd of ik dit jaar weer ruzie krijg met van die k*twazi's

Terug
Naar boven