AndroidHealthClinic

Dell XPS

Phaetor

Advanced Bodybuilder
Waardering
11
Lengte
1m83
Massa
80kg
11304.jpg - 110040
11310.jpg - 110041
[Link niet meer beschikbaar]

Ik ben van plan om een laptop aan te schaffen ergens in de zomer, tegen het begin van het nieuwe academiejaar. Mijn oog was gevallen op deze laptop door zijn coole verschijning en indrukwekkende specificaties.
Ik heb een behoorlijke goede kennis van PCs en onderdelen etc maar van laptops weet ik niet echt veel af, heeft iemand misschien ervaringen met deze laptop ?
Is het een degelijk aparaat ? Geen problemen mee (hitte, snel kapot, ...) ?

Of misschien weten jullie wel een beter alternatief.
De laptop zal gebruikt worden voor een beetje op te gamen. Het moet de zwaarste versie zijn maar ik moet er toch iets mee kunnen spelen. En het moet zeker een 17' widescreen zijn. Ik heb een DX-10 PC thuis staan dus daar speel ik de heavy games wel op.
Maar voornamelijk heb ik hem nodig voor mee te sleuren naar mijn kot en er mee te werken enzo.

ziet er een goede bak uit :)
qua grafische kaart zit er een nvidia 7950GX in, dit is dus een grafische kaart van de vorige generatie...miss de moeite om te checken wanneer de nieuwe generatie uitkomt?
Als je het design belangrijk vind moet je ook eens de alienware pc's checken.

• Topic Starter Topic Starter
Je kan nog kiezen tussen welke grafische kaart bij die XPS, ik zou denk ik de 7900 nemen. Het moet ook niet te duur worden want ik heb al een 'echte' game pc thuis

Heej, die Alienware laptops zijn ook machtig ! Ik wist niet dat ze zo'n goede laptops hadde, thx 4 the info
Editje: Wel niet goedkoop die alienware

Laatst bewerkt:
overpriced ugly sh*it vind ik
voor dat geld zet je iets beters in elkaar

cool ding !

maar je kan idd wel beter zelf eentje samenstellen

Zelf een laptop samenstellen ? Waar fix ik dat dan

in een goede winkel zeggen dat je dat wilt doen en dan zullen ze wel vanalles voorstelen enzo ....

dat bedoelde ik dus

Wat raad jij dan aan ? En die Dell XPS M1710 kan ik toch ook configureren naar mijn wensen, de onderdelen die ik zocht zitten daar allemaal in het (basis)pakket. Voor 1700-1800 euro ben ik rond denk ik.

Terug
Naar boven