Fitness Seller

Delts inject.

traindirty

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
235
Lengte
1m78
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Yo ff real quick, ga vanaf ma ed injecte. Wil nu ook delts erbij pakken. Welke naalden gebruiken jullie; zie namelijk veel verschillende maten die gebruikt worden en geen zin om te experminteren.

0,5x16mm (oranje)
0,5x25mm (oranje)
0,6x25mm (blauwe)

De laatste gebruik ik voor quads, lijkt me te dik voor delts?

Ik gebruikte overal 0,6 x 30mm voor. Ook voor delts, voor mij 'n prima maatje.

Ik de 2e dacht ik. Zal thuis ff spieken.

0.5 is ruk vind ik. Olie komt er lastig doorheen.

• Topic Starter Topic Starter
Niet zozeer om de massa maar train in een shirt en soms in hemd. Geen zin dat mensen t zien.
Was van plan om za en zo delts te injecten omdat ik za benen train en zo niet train. Verwacht trouwens geen pip, had t de eerste x bij benen en glutes ook niet.

Zie je niets van, tenzij je verkeerd prikt. Delts injecteert heerlijk.

Zie je idd niks van brah

Is 0,6x25 nie te dik voor delts?
gebruik ik voor delts en been gaat pijnloos. Helaas kreeg ik wel zieke pijn daarna door bepaalt merk. Dat je zeg dat je bij de rest geen pip heb zeg niets bro. Ik kon overal injecteren maar in me delts ging ik paar uur lang dood. (was te doen zolang ik me arm niet bewoog :roflol:)

Merk jij dat ergens anders wel dan? Niemand, zelfs ik niet die mij kan zeggen waar ik injecteer hoor.

Merk jij dat ergens anders wel dan? Niemand, zelfs ik niet die mij kan zeggen waar ik injecteer hoor.

Heb wel 's Test Susp in beide delts gezet, 0.5 ml pre workout maar net wat te snel gezet links. Fucking bult, alsof m'n delt een delt had. Wel met slin naaldje dus niet zo diep.

Heb wel 's Test Susp in beide delts gezet, 0.5 ml pre workout maar net wat te snel gezet links. Fucking bult, alsof m'n delt een delt had. Wel met slin naaldje dus niet zo diep.
Haha dat had ik met tren susp. Altijd gewend om maar keihard te drukken op mijn slin spuit en op waterbasis schiet het in een keer eruit.
OT eerste keer in mijn delt kreeg ik direct vreselijke pip wat een paar uur aanhield, na een paar uur was het wel weg.

Doe het zelf gewoon met insu.. ook op het 15%..

Eerste keer meteen licht onstoken. Althans daar leek het op. Verder wel prettige plaats voor 2/3ml.

Terug
Naar boven