Fitness Seller

Demian zo snel mogelijk buff logje

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

BBosman

Huge Freak
Lid geworden
29 okt 2010
Waardering
893
Lengte
1m90
Nou, strongman dan, denk dat die toch ook net wat meer diversiteit hebben dan een pler.

Maar goed, jouw armen zijn nou niet echt mooi gevormd.
Terwijl je toch al wel op een vrij hoog niveau bezig bent
mijn niveau is echt pauper man :roflol: ik train net een jaar :roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jun 2012 om 00:09 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=CRzhRBEyDvY

iWJ

Monstrous Giant
Lid geworden
13 jul 2011
Waardering
2.124
Lengte
1m86
Massa
84kg
wel goed diep!

lloydatoni

Monstrous Giant
Relnicht
Lid geworden
1 nov 2011
Waardering
6.810
Lengte
1m88
Massa
103kg
Vetpercentage
1%
Wat is die gast op de achtergrond aan het doen?

Killy

Colossal Veteran
Elite Member
Lid geworden
2 okt 2010
Waardering
1.015
Wat is die gast op de achtergrond aan het doen?
Bor's jongen! Ongeveer het zelfde wat ik dacht bij jouw squats toen :p

En bart, wat praat je dan eigenlijk met 'de meeste beginners maken de fout'. Hoe kan jij daar over oordelen als je ten eerste geen bodybuilder bent en ten 2de zelf ook nog maar net bezig bent.

BBosman

Huge Freak
Lid geworden
29 okt 2010
Waardering
893
Lengte
1m90
En bart, wat praat je dan eigenlijk met 'de meeste beginners maken de fout'. Hoe kan jij daar over oordelen als je ten eerste geen bodybuilder bent en ten 2de zelf ook nog maar net bezig bent.
Ik roep gewoon wat de rest op het forum ook roept!!! doe jij toch ook?

iWJ

Monstrous Giant
Lid geworden
13 jul 2011
Waardering
2.124
Lengte
1m86
Massa
84kg
omdat het algemeen bekend is dat je op een krachtschema (fullbody) als beginner genoeg kan gainen, zeker om een basis te zetten voor als je een split gaat doen. compounds zijn en blijven het belangrijkst

Killy

Colossal Veteran
Elite Member
Lid geworden
2 okt 2010
Waardering
1.015
Ik roep gewoon wat de rest op het forum ook roept!!! doe jij toch ook?
Tja, ik heb teminsten nog wat kennis uit de (sport)fysiotherapie die soms nog wat bij plakt.
Maar daar komt het wel op neer.

Alleen als je heel simpel gaat nadenken, als je van powerliften een goed fysiek zou krijgen zouden bodybuilders zo wel trainen en waren al de powerlifters niet zo lelijk :p

BBosman

Huge Freak
Lid geworden
29 okt 2010
Waardering
893
Lengte
1m90
Tja, ik heb teminsten nog wat kennis uit de (sport)fysiotherapie die soms nog wat bij plakt.
Maar daar komt het wel op neer.

Alleen als je heel simpel gaat nadenken, als je van powerliften een goed fysiek zou krijgen zouden bodybuilders zo wel trainen en waren al de powerlifters niet zo lelijk :p
Zeg nou eens eerlijk killy, je zit hier ook al langer op het forum, hoeveel gasten zie jij meteen in de eerste trainings maanden doorslaan met alle soorten en maten van assistance, en vergeten daarbij het accent te leggen op Main Lifts? Of course, Assistance kan je goed je lichaam mee vorm geven, maar, heeft elke rookie hier iemand als Ibo of Oma achter zich staan, like you do?

lloydatoni

Monstrous Giant
Relnicht
Lid geworden
1 nov 2011
Waardering
6.810
Lengte
1m88
Massa
103kg
Vetpercentage
1%
Helpen die squats met schijfjes onder de voorvoeten goed om je squat op diepte te brengen op de lange termijn? Of gewoon bij de normale squats blijven houden?

BBosman

Huge Freak
Lid geworden
29 okt 2010
Waardering
893
Lengte
1m90
Helpen die squats met schijfjes onder de voorvoeten goed om je squat op diepte te brengen op de lange termijn? Of gewoon bij de normale squats blijven houden?
Ik moet ze zelf doen ivm korte hamstrings, kom namelijk slecht op diepte

Kixat

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
20 feb 2011
Waardering
305
Lengte
1m83
Even uitproberen morgen hoe dat gaat
Kijk uit dat je niet achterover valt, gebeurde mij toen ik voor de lol eens ging klooien met schijfjes onder me poten....

Demian, jelly op die explosiviteit onderin je squat man!

BBosman

Huge Freak
Lid geworden
29 okt 2010
Waardering
893
Lengte
1m90
Even uitproberen morgen hoe dat gaat
Zorg dat je je borst goed omhoog houd, niet in de spiegel kijken maar omhoog kijken.

Rustig zakken, als je voelt dat je niet verder kan 1sec pauzeren, en dan volgende rep proberen iets dieper te gaan.

tymboo

Colossal Veteran
Elite Member
Challenge Winner
+10 jaar member
Lid geworden
12 jun 2007
Waardering
5.203
Lengte
1m87
Massa
120kg
Goede stap? Heb weinig goede armen gezien op de rpb meet, en de gene die wel goede armen hebben zijn dan ook vaak de gasten die toch nog wat met bodybuilding doen.

Als pling een goede manier was om te bodybuilden, had het wel bodybuilding geheten
Heb je je eigen armen wel eens gezien, grappenmaker?

lloydatoni

Monstrous Giant
Relnicht
Lid geworden
1 nov 2011
Waardering
6.810
Lengte
1m88
Massa
103kg
Vetpercentage
1%
Zorg dat je je borst goed omhoog houd, niet in de spiegel kijken maar omhoog kijken.

Rustig zakken, als je voelt dat je niet verder kan 1sec pauzeren, en dan volgende rep proberen iets dieper te gaan.

Ik doe normaal altijd schijfjes onder mn hakken waarmee ik wel diep genoeg dan kom, dus idd dit even proberen om uiteindelijk zonder schijfjes en toestand diep genoegbte komen, dank!

Bovenaan