Fitness Seller

Demian zo snel mogelijk buff logje

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

euphorea

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
16 feb 2010
Waardering
10.205
Lengte
1m82
Goede squats Demian!

tyle

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
28 feb 2011
Waardering
27
Inb4killy.......

fail

snap hele discussie niet omtrent PL enso. het doel van PL is kracht toch dus hoeft de discussie niet gaan of je er ook cosmetisch beter door kan uitzien. en het zal best wel kunnen maar als je kykt naar prikkelparameters enso kom je al gauw op de bodybuilding manier uit en niet bierbuik PLen

Mcmcmc

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
16 mrt 2012
Waardering
2.354
wat doe je jezelf toch aan killy..

NIKKK

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
18 sep 2011
Waardering
369
Lengte
1m94
Massa
96kg
Vetpercentage
14%
Nette squats Demian ;)

Demian

Huge Freak
Lid geworden
16 jan 2011
Waardering
649
Lengte
1m88
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
hihi iedereen geeft lieve comments *bloos*

groter is beter

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
20 feb 2011
Waardering
102
Lengte
1m74
fail

snap hele discussie niet omtrent PL enso. het doel van PL is kracht toch dus hoeft de discussie niet gaan of je er ook cosmetisch beter door kan uitzien. en het zal best wel kunnen maar als je kykt naar prikkelparameters enso kom je al gauw op de bodybuilding manier uit en niet bierbuik PLen

Precies, powerliften lijkt helemaal niet op bodybuilding, bodybuilsing gaat om uiterlijk, powerlifting om krachtstats. Punt

BBosman

Huge Freak
Lid geworden
29 okt 2010
Waardering
893
Lengte
1m90
Moet ik dan mijn 1rm weten? Heb geen flauw idee :p

OF je flikkert gewoon op met dat die trieste gezever over pl vs bb, je bent momenteel nog triester bezig dan een voetbal vs hockey discussie. Heb oa daardoor ook nog niemand met lof over je horen spreken...

Killy

Colossal Veteran
Elite Member
Lid geworden
2 okt 2010
Waardering
1.015
OF je flikkert gewoon op met dat die trieste gezever over pl vs bb, je bent momenteel nog triester bezig dan een voetbal vs hockey discussie. Heb oa daardoor ook nog niemand met lof over je horen spreken...

ik reageer gewoon op de gewoonlijke gejank van powerlifters dat ze alles beter weten. Dus omdat een beginner soms wat te veel isolatie doet moet hij ineens gaan powerliften?

:roflol:
**** off

Eddine

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
16 aug 2009
Waardering
2.023
Lengte
1m88
Massa
120kg
ik reageer gewoon op de gewoonlijke gejank van powerlifters dat ze alles beter weten. Dus omdat een beginner soms wat te veel isolatie doet moet hij ineens gaan powerliften?

**** off

Je begrijpt z'n punt volledig niet Maarten. Het gaat erom dat beginners zich vaak drukker maken om hoeveel reps ze moeten doen op de incline cable flyes dan met hoeveel intensiteit en met welke techniek ze moeten bankdrukken. Zelfde geldt voor squats vs. leg extentions etc.

Daarbij wordt er nergens ooit normaal gediscussieerd, wat erg jammer is. Worden meer drogredenen gebruikt dan zinvolle argumenten.

Killy

Colossal Veteran
Elite Member
Lid geworden
2 okt 2010
Waardering
1.015
Daar deel ik je mening, alleen vooral figuren zoals tymbo erger ik me kapot aan.

Dikke trollen die je gaan vertellen hoe je een goed fysiek moet krijgen....

Peanuthead95

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
25 jul 2009
Waardering
5.864
Lengte
1m70
Massa
96kg

**** off
Zouden meer beginners moeten doen. Combineer dat met het bb-like voedingsschema's en je hebt best of both worlds.
Enfin, laten we Demian zijn log maar terug geven, niet?

Demian

Huge Freak
Lid geworden
16 jan 2011
Waardering
649
Lengte
1m88
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
Vind de discussie eigenlijk wel intressant.

Ik zit echter nu in een serieuze twijfel fase, PL om ff wat serieuze kracht op te bouwen of doorgaan met BB... Of een tussenweg al weet ik niet hoe?

???

Peanuthead95

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
25 jul 2009
Waardering
5.864
Lengte
1m70
Massa
96kg
Vind de discussie eigenlijk wel intressant.

Ik zit echter nu in een serieuze twijfel fase, PL om ff wat serieuze kracht op te bouwen of doorgaan met BB... Of een tussenweg al weet ik niet hoe?

???
Een 5x5 of iets in die richting, zonder je dusdanig vol te proppen dat je ook daadwerkelijk op een pl-er gaat lijken.

Demian

Huge Freak
Lid geworden
16 jan 2011
Waardering
649
Lengte
1m88
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
Een 5x5 of iets in die richting, zonder je dusdanig vol te proppen dat je ook daadwerkelijk op een pl-er gaat lijken.

In de zin van split, FB...? Hoevaak? Nu doe ik een 3 day split en compounds al op 5x5

Bovenaan