XXL Nutrition

Demian zo snel mogelijk buff logje

Bezoekers in dit topic


Thanks,


Trouwens techniek van military aangepast, duw nu echt me hoofd eronder als stang beetje omhoog is en span me benen aan.

Gister had ik me hoofd 1x iets te ver geduwd waardoor ik bijna de bar te ver naar achter deed en mn schouders bijna dus door draaide naar achter :o
 
benen aanspannen by mp is niet echt gewenst by zon beweging..betekend dat je compenseert
 
geen zin om te lezen mar kzie al dat j volgens my staande mp bedoeld dan natuurlyk wel
 
Thanks,


Trouwens techniek van military aangepast, duw nu echt me hoofd eronder als stang beetje omhoog is en span me benen aan.

Gister had ik me hoofd 1x iets te ver geduwd waardoor ik bijna de bar te ver naar achter deed en mn schouders bijna dus door draaide naar achter :o
Klinkt als een Press of Overhead press. Maarja dat gemierenneuk om woorden de hele tijd..
 
Thanks,


Trouwens techniek van military aangepast, duw nu echt me hoofd eronder als stang beetje omhoog is en span me benen aan.

Gister had ik me hoofd 1x iets te ver geduwd waardoor ik bijna de bar te ver naar achter deed en mn schouders bijna dus door draaide naar achter :o
Ging het wel beter? Is nog even nieuw dus zal wel wennen geweest zijn? Duw je ook je traps omhoog als je de barbell op hoogste punt hebt, om o.a te locken?
 
Update vanuit gym, mijn eerste losse squat ooit gedaan!

Ging het wel beter? Is nog even nieuw dus zal wel wennen geweest zijn? Duw je ook je traps omhoog als je de barbell op hoogste punt hebt, om o.a te locken?

Zal ik volgende keer wel doen :)
 
Proficiat met je eerste losse squat, hoezo heb je ermee gewacht dan? ik squat vanaf dag 1 los...
 
Proficiat met je eerste losse squat, hoezo heb je ermee gewacht dan? ik squat vanaf dag 1 los...

Heb wat complicaties overwonnen in de gym, omdat er geen los squatrek is moet ik nu onder de lage bench press stang hangen, die omhoog brengen, gaan staan, naar voren, squatten, naar achteren, zitten, helemaal naar voren buigen, stang er op.

Ik was hier zelf niet op gekomen todat ik iemand anders dit zag doen :)

vandaag:
deadlift
12x60
12x80
8x100 PR op 8 reps
1x110
1x110

Squats
10x20 PR
8x40 PR
8x50 PR
12x50 PR

Leg extensions
10x84
12x91 PR (rage)
10x105 PR

Standing calves in smith
25x130 PR
25x130
30x130 PR

Shrugs
15x70 PR
15x70
15x70

Dragon flags geprobeert en lukt niet

Cable crunches
8x30
6x40

Machine crunches
15x50 PR
15x50
15x50

Wrist curls dropset reversed weist curls
15x5 15x5
15x6 15x6
15x7 15x7 PR
 
deadlift touch and go of echt ''dead'' lift
 
PR's zijn bijna Baasmanwaardig ;)

naice train :D
 
deadlift touch and go of echt ''dead'' lift

Van de grond af, helemaal omhoog en locken, weer helemaal naar grond. En weer een rep... Ik laat hem niet bouncen op de grond...

Weet niet hoe je dat noemt?
 
Van de grond af, helemaal omhoog en locken, weer helemaal naar grond. En weer een rep...

Weet niet hoe je dat noemt?

tik je de grond aan of laat je hem 1sec op de grond liggen
 
tik je de grond aan of laat je hem 1sec op de grond liggen

Als ik het makkelijk heb tik ik hem aan, als ik het zwaarder heb kom ik even op adem :o
 
Lekkere spierpijn in traps, beetje in onderarm, en voel ook ineens dat ik mn borst rug en armen getrained heb... terwijl dat dinsdag was? :roflol:
 
Je deadlifts zijn een zwaardere belasting voor je borst dan je chest training :trollface:

Waarom doe trouwens ingodsnaam eerst 8x100 en dan 2x1x110?????
Denk niet dat je daar sterker van gaat worden maat, beetje zinloos lijkt me.
 
Je deadlifts zijn een zwaardere belasting voor je borst dan je chest training :trollface:

Waarom doe trouwens ingodsnaam eerst 8x100 en dan 2x1x110?????
Denk niet dat je daar sterker van gaat worden maat, beetje zinloos lijkt me.

Trainde met iemand anders, en de 8x100 ging best prima.
Dus dacht maak er een setje 5x110 van... alleen dat ging een beetje lastig :o
 
Back
Naar boven