AndroidHealthClinic

Demian zo snel mogelijk buff logje

Bezoekers in dit topic

Leuk dat de ene grasspriet de andere grasspriet vertelt hoe je móet trainen.

Neem dit van mij aan, heb in het begin ook veels te moeilijk gedaan met splits ect en er veels te lang over na gedacht.
Jullie hebben niks om accenten op te leggen, jullie moeten massa pakken.

Google dan gewoon split of ub/lb split en neem de eerste over die je tegen komt, niet zo moeilijk doen.
Shockeren kan je doen wanneer je al een tijdje bezig bent, ik denk dat trainen uberhaupt al een schok is voor jullie :p

jij voelt je wel een heel stuk beter hè? ik zeg precies hetzelfde. gewoon normale (compound) oefening doen en niet een raar schema hanteren. dus waarom de hele tijd jullie?
 
Leuk dat de ene grasspriet de andere grasspriet vertelt hoe je móet trainen.

Neem dit van mij aan, heb in het begin ook veels te moeilijk gedaan met splits ect en er veels te lang over na gedacht.
Jullie hebben niks om accenten op te leggen, jullie moeten massa pakken.

Google dan gewoon split of ub/lb split en neem de eerste over die je tegen komt, niet zo moeilijk doen.
Shockeren kan je doen wanneer je al een tijdje bezig bent, ik denk dat trainen uberhaupt al een schok is voor jullie :p

:popcorn::popcorn2:

Maargoed killy heeft wel gelijk. Je moet massa oefeningen doen. Ja afwisselen kan, maar je moet geen compound vervangen door een isolatie oefening. Gewoon 4 oefeningen per spiergroep, met zeker 2 massabouwers.
 
:popcorn::popcorn2:

Maargoed killy heeft wel gelijk. Je moet massa oefeningen doen. Ja afwisselen kan, maar je moet geen compound vervangen door een isolatie oefening. Gewoon 4 oefeningen per spiergroep, met zeker 2 massabouwers.

Ik heb 2 rugdagen per week, 1tje met deadlift pullup en bor, eentje met hypers latt pulldown en sitting row.
 
Ik heb 2 rugdagen per week, 1tje met deadlift pullup en bor, eentje met hypers latt pulldown en sitting row.

Zou ik (persoonlijk) de hypers en de pullups omwisselen, 1 training iets meer lowback 1 training iets meer lats/upperback
 
Zou ik (persoonlijk) de hypers en de pullups omwisselen, 1 training iets meer lowback 1 training iets meer lats/upperback

Dan heb ik een training helemaal geen lowback meer?
 
Denk je dat je effectief massa gaat pakken met een paar hypers tov een deadlift?

---------- Post toegevoegd Mon 12 Mar 2012 om 00:11 ----------

JE kan ofc ook 1-legged hypers doen, kan je ook het krachtverschil tussen links en rechts wat meer balanceren
 
Denk je dat je effectief massa gaat pakken met een paar hypers tov een deadlift?

Ik zat meer met een supercompensatie cyclus in mn hoofd, 2x pw lijkt me dan beter dan 1?
 
Ik zat meer met een supercompensatie cyclus in mn hoofd, 2x pw lijkt me dan beter dan 1?
Als je hem echt 2x pw goed wilt pakken zou ik m meteen vervangen met een Sumo DL. Pak je je quads, hams, glutes en abductors meteen ook beter aan.
 
Als je hem echt 2x pw goed wilt pakken zou ik m meteen vervangen met een Sumo DL. Pak je je quads, hams, glutes en abductors meteen ook beter aan.

dus dan zou onderrug op benen dag moeten :o
 
Week 10 - Training 1 - Kickboksen
Ging goed, mooi kcal tekort neergezet vandaag.
 
Week 10 - Training 1 - Kickboksen
Ging goed, mooi kcal tekort neergezet vandaag.

Ben je nou aan het cutten? Pas je stats dan is aan ik wil weten of ik al buffer ben(A)
 
Week 10 - Training 2 - Massa

Bench press
15x40
8x60
6x65 1ste spot en 2de spot
8x60

Incline dumbbell press
6x24
9x22 PR
8x22 dropset 4x14 fail

Upright row breed
8x40 PR
8x40
8x40

Side raise
10x8 ultra strict en slow
10x14
10x14

Seated leg curl
8x98
8x105
8x105

Tricep rope pushdown
8x20 strict
8x20
8x20

Sitting calve raise smith
25x80
25x80
25x80

Front squat (box bezet)
2x50 pijn aan polsen, dan maar wachten op box fuu

Box squat
8x80
8x80
8x80

Dips
8xbw
8xbw
8xbw


Ben je nou aan het cutten? Pas je stats dan is aan ik wil weten of ik al buffer ben(A)

Vanochtend 80,5 nuchter ;)
 
Vanochtend? Bedoel je toen je om 11 uur je bed uitkwam?:P
 
Back
Naar boven