- Waardering
- 894
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanochtend? Bedoel je toen je om 11 uur je bed uitkwam?![]()

Ook al een VP meter ofzo? zon tang gekocht? ook altijd lachen te weten![]()

Als ik abs aanspan begin ik nu wel aflijning aan de zijkant te zien en een lichte streep tussen links en rechts.80kg is wel wat weinig om nog op door te cutten.... geeft natuurlijk niet echt een hele goede inschatting.
pics?
Hoezo? Als je te hoog in vet% zit heeft het ook weinig zin om door te bulken. Gewoon naar de 8-9% en het niet hoger laten komen dan 11-12%.
Althans dat vind ik

Hoezo? Als je te hoog in vet% zit heeft het ook weinig zin om door te bulken. Gewoon naar de 8-9% en het niet hoger laten komen dan 11-12%.
Althans dat vind ik

thanks!
@iwj, voor jou een foto gemaakt, is wel volle maag etc want heb net me laatste maaltijd van de dag op![]()
Helemaal koud.
niks bijzonders...![]()
Je staat er denk ik hetzelfde bij als mij, wel 2kg zwaarder ofzoHoezo? Als je te hoog in vet% zit heeft het ook weinig zin om door te bulken. Gewoon naar de 8-9% en het niet hoger laten komen dan 11-12%.
Althans dat vind ik
Gaat goed broJe staat er denk ik hetzelfde bij als mij, wel 2kg zwaarder ofzo
het ligt idd 100% wat je fijner vind, teveel vet en wat massa of weinig van beide, meningen verschillen heb geen zin in die discussie, doe gewoon wat goed voelt
Moet nieuwe riem kopen, (srs) heb nu gstar riem die je kan verschuiven maar hij is lam.
Thanks....
Ik heb geen ecto genen zoals jij, ik zou graag wat minder vet hebben, en zo extreem weinig massa valt ook wel weer mee.
lol ik heb ook geen ecto genen hoor, maar idd zit nog wel wat massa, maar hoe lager je gaat in bf hoe minder dat word, van 15 tot 11/12 valt nog wel mee maar daarna wordt het lastiger

Deze zomer moet ik op loret een sixpack hebben (srs)![]()

Mooiboy;p haha nee je moet doen wat je niet laten kan, ik zelf ga lekker doorbulken deze zomer![]()

Je hebt zeker potentie, wat massa er op knallen en hoppa!
PS: niet zo blind staren op een sixpack brah... das ook niet alles
Nee het is niet persee de sixpack, maar wat meer definitie in alle spieren, wat minder vet is ook makkelijker met boksen, ik voel me zelf prettiger, en het moet er sowieso af.
Hoezo potentie?Nee het is niet persee de sixpack, maar wat meer definitie in alle spieren, wat minder vet is ook makkelijker met boksen, ik voel me zelf prettiger, en het moet er sowieso af.
Dan cleanbulken en op naar het podium, misschien ook even topcititle aanpassen naar demian zo snell mogelijk shredded onstage![]()