XXL Nutrition

Demian zo snel mogelijk buff logje

Ook al een VP meter ofzo? zon tang gekocht? ook altijd lachen te weten :D

Ik weet niet of in demian zijn geval zo grappig is :(

Lekkere training gehad vandaag bro! :D

• Topic Starter Topic Starter
Side note, binnekort kijken voor een andere gym want 1 Mei loopt mijn abbo af, ga dan misschien naar olympic haarlem waar veel wedstrijd BB"ers trainen en ga misschien kijken voor wedstrijd beglijding, begin toch wel zin te krijgen.

Planning is dus nu cutten tot 8 á 10 procent, hangt er vanaf waneer ik mijn definitie goed genoeg vind, en dan goede cleanbulk en niet meer boven de 11% uitkomen. Geen rekening houdend met seizoen, altijd lager bf proberen te hanteren.

Vanochtend? Bedoel je toen je om 11 uur je bed uitkwam?:P

Yes, vandaag ook intermittent fasting gedaan (8 uur wel eten, 16 uur niet) dus zometeen laatste maaltijd naar binnen pompen (wat lasagna, 2 gebakken eieren, kwark met wat cacao) en dan naar de bios met een vriend :D

Ook al een VP meter ofzo? zon tang gekocht? ook altijd lachen te weten :D

Heb aankomende vrijdag een MM meting, zal de resultaten even posten dan (heb 2 weken terug ook gedaan dus verschil zal blijken of niet) :)

Ik weet niet of in demian zijn geval zo grappig is :(

Komt goed, zit zelf rond de 12-13 denk ik? :) Als ik abs aanspan begin ik nu wel aflijning aan de zijkant te zien en een lichte streep tussen links en rechts.

Lekkere training gehad vandaag bro! :D

Thanks brah.

serieuze uprights hier:) nice work

80kg is wel wat weinig om nog op door te cutten.... geeft natuurlijk niet echt een hele goede inschatting.
pics?

80kg is wel wat weinig om nog op door te cutten.... geeft natuurlijk niet echt een hele goede inschatting.
pics?

Hoezo? Als je te hoog in vet% zit heeft het ook weinig zin om door te bulken. Gewoon naar de 8-9% en het niet hoger laten komen dan 11-12%.

Althans dat vind ik

serieuze uprights hier:) nice work

thanks!

@iwj, voor jou een foto gemaakt, is wel volle maag etc want heb net me laatste maaltijd van de dag op ;)
Helemaal koud.

niks bijzonders... :(

Hoezo? Als je te hoog in vet% zit heeft het ook weinig zin om door te bulken. Gewoon naar de 8-9% en het niet hoger laten komen dan 11-12%.

Althans dat vind ik

Vind ik dus ook.

Dit :D

ImageUploadedByTapatalk1331660790.227865.jpg

hijs die broek op, pauper

het ligt idd 100% wat je fijner vind, teveel vet en wat massa of weinig van beide, meningen verschillen heb geen zin in die discussie, doe gewoon wat goed voelt

Althans dat vind ik

Moet nieuwe riem kopen, (srs) heb nu gstar riem die je kan verschuiven maar hij is lam.

Gaat goed bro;) Je staat er denk ik hetzelfde bij als mij, wel 2kg zwaarder ofzo

Thanks....

het ligt idd 100% wat je fijner vind, teveel vet en wat massa of weinig van beide, meningen verschillen heb geen zin in die discussie, doe gewoon wat goed voelt

Ik heb geen ecto genen zoals jij, ik zou graag wat minder vet hebben, en zo extreem weinig massa valt ook wel weer mee.

Moet nieuwe riem kopen, (srs) heb nu gstar riem die je kan verschuiven maar hij is lam.

Thanks....

Ik heb geen ecto genen zoals jij, ik zou graag wat minder vet hebben, en zo extreem weinig massa valt ook wel weer mee.

lol ik heb ook geen ecto genen hoor, maar idd zit nog wel wat massa, maar hoe lager je gaat in bf hoe minder dat word, van 15 tot 11/12 valt nog wel mee maar daarna wordt het lastiger

lol ik heb ook geen ecto genen hoor, maar idd zit nog wel wat massa, maar hoe lager je gaat in bf hoe minder dat word, van 15 tot 11/12 valt nog wel mee maar daarna wordt het lastiger

Deze zomer moet ik op loret een sixpack hebben (srs) :D

Je hebt zeker potentie, wat massa er op knallen en hoppa!

PS: niet zo blind staren op een sixpack brah... das ook niet alles

Je hebt zeker potentie, wat massa er op knallen en hoppa!

PS: niet zo blind staren op een sixpack brah... das ook niet alles

Hoezo potentie? :o Nee het is niet persee de sixpack, maar wat meer definitie in alle spieren, wat minder vet is ook makkelijker met boksen, ik voel me zelf prettiger, en het moet er sowieso af.

Dan cleanbulken en op naar het podium, misschien ook even topcititle aanpassen naar demian zo snell mogelijk shredded onstage :D

Hoezo potentie? :o Nee het is niet persee de sixpack, maar wat meer definitie in alle spieren, wat minder vet is ook makkelijker met boksen, ik voel me zelf prettiger, en het moet er sowieso af.

Dan cleanbulken en op naar het podium, misschien ook even topcititle aanpassen naar demian zo snell mogelijk shredded onstage :D

Meedoen aan flexcup 2013;p?

Terug
Naar boven