Fitness Seller

Demian zo snel mogelijk buff logje (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik vind melk gewoon junk, de vetten die er inzitten zijn ook geen goede.
Volgens mij is het toch vrij basis om je zuivelproducten er uit te gooien in de cut?

Ja heb je ook gelijk in
ik doe het zelf ook, eet alleen cottage cheese nu qua zuivel

Kwark er ook uit? nee toch? :o :( :mad:

Dat toetje kan ik mee leven, maar mn ontbijt... ik hou écht van mijn warme, lekkere, zoete, bambix ontbijt........
 
Kwark er ook uit en inruilen voor casseine shake.
Ik merk zelf vrij goed nu ik weer wat lager zit in vet dat ik van kwark toch vocht vast hou.
Als ik het er bv 2-3 dagen er uit laat dan zie ik er veel harder uit s'ochtends.

(Inb4 ochtend lul)
 
Kwark er ook uit en inruilen voor casseine shake.
Ik merk zelf vrij goed nu ik weer wat lager zit in vet dat ik van kwark toch vocht vast hou.
Als ik het er bv 2-3 dagen er uit laat dan zie ik er veel harder uit s'ochtends.

(Inb4 ochtend lul)

Kwark = moeder, casseine = ik... get the point?
 
dan zou het toch meer aan vocht liggen? lijkt me niet dat iemand op 8% geen duidelijke abs heeft

Mijn abs komen echt slecht door, op 6-7% heb ik echt pas goede abs.

Maar er is natuurlijk ook een verschil tussen duidelijke abs en duidelijks abs :p

Is maar net of je 6 lijntjes wilt zien of blokjes met duidelijke seperatie, haha.
 
Mijn abs komen echt slecht door, op 6-7% heb ik echt pas goede abs.

Maar er is natuurlijk ook een verschil tussen duidelijke abs en duidelijks abs :p

Is maar net of je 6 lijntjes wilt zien of blokjes met duidelijke seperatie, haha.

ja ligt ook wel aan massa trouwens denk ik. ik denk dat het ook niet verstandig is om demian naar 6% te laten cutten:p
 
ja ligt ook wel aan massa trouwens denk ik. ik denk dat het ook niet verstandig is om demian naar 6% te laten cutten:p

Mwa, toch minimaal naar 8%.
Ken zoveel gasten die cutten naar 10% om dan naar 2-3 maanden weer op 13-15% te staan.
 
Mwa, toch minimaal naar 8%.
Ken zoveel gasten die cutten naar 10% om dan naar 2-3 maanden weer op 13-15% te staan.

heeft ook met je genetische aanleg te maken? het is wel relatief makkelijk om van 15 naar 10-12 te gaan dus dan zal het ook wel makkelijker zijn om dit weer andersom te doen
 
Mwa, toch minimaal naar 8%.
Ken zoveel gasten die cutten naar 10% om dan naar 2-3 maanden weer op 13-15% te staan.

Ligt dus vooral aan hun voeding.

heeft ook met je genetische aanleg te maken? het is wel relatief makkelijk om van 15 naar 10-12 te gaan dus dan zal het ook wel makkelijker zijn om dit weer andersom te doen

Heb me ooit laten vertellen dat elk lichaam een "natuurlijke" % heeft, dus hoe verder je hier vanaf gaat hoe moeilijker het word, en dit % verschilt heel erg per persoon. Ecto's hebben dus een laag % en komen hier moeilijker vanaf.
 
  • Like
Waarderingen: iWJ
Week 11 - Dag 4 - Training 4 - Boksen
heerlijk, 90 partial squats, ~60 push ups, weer redelijk veel buik.
Einde sparren met bitje, weer leerzaam :)
 
Week 11 - Dag 5 - Training 5 - Massa

Bench press
12x40
7x65 PR 8ste spot
7x60 8ste spot
6x60 7 8 9 spot

Incline press
7x22,5
5x22,5
5x19

Sitting shoulder press
6x16,5
8x14
6x14

Side raises
10x11,5
10x11,5
10x11,5

Tricep pushdown
12x30
10x35
10x35

Leg press // Leg press Calve press // Leg press calve extensions
12x178 // 15x178 // 15x175
idem?
idem?

Seated leg curl
12x90
10x98
10x98 dropset 8x70 buurn

geen rust vandaag, met trainingmaat alles gedaan, en non stop setjes omstebeurt epic snelle training
 
Week 11 - Dag 6 - Training 6 - Bier

Zometeen, drank is ingeslagen, begin de avond met 1 vriend en kijk dan wel verder.

dit gonna be good, ga uit met een roze zonnebril en een knal geel V hals shirt :roflol:
 
Week 11 - Dag 6 - Training 6 - Bier

Zometeen, drank is ingeslagen, begin de avond met 1 vriend en kijk dan wel verder.

dit gonna be good, ga uit met een roze zonnebril en een knal geel V hals shirt :roflol:

Goed voor je cut man xd
 
Back
Naar boven