Roth
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 748
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker volume kerel. Hoe bench jij doorgaans eigenlijk als middelvinger op de ring wide grip voor je is?
Hehe, echt he k*t lichaam.Heb ik ook met men knieen, echt een k*tzooi, heb lange tijd last gehad van m'n linkerknie. Was eindelijk na een paar maanden over, en heb nu plots last op precies dezelfde plaats in mijn andere knie![]()
Het kan ermee, was ook t*ring misselijk. Voor de training even whey shake ge-atToch nette training broski, chill ook dat je schouder beter gaat.![]()
Duim lengte van gladde stuk af (Wat in het midden zit)
---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 23:06 ----------
Hehe, echt he k*t lichaam.
Het kan ermee, was ook t*ring misselijk. Voor de training even whey shake ge-at
Ow ja ik ken dat, komt er zo'n golf zuurzoete drab naar boven..bweegh.
Was niet fijn nee.
Baal er echt van dat ik zo licht aan het worden ben, kan niet wachten totdat ik weer mag bulken. Word wel zo steeds moeilijker om het vol te houden dat niet junken en uberhaupt na de bulk nog de 95kg aan te tikken.
Maarja moet gewoon volhouden, die k*t cut. En daarna net zolang bulken totdat ik weer op de 95kg zit. Eerste paar maanden gewoon dirty bulk, en dan clean bulken.
Gewicht is nu even hoog als dat in Februari, is eigenlijk om te janken.
Ok, ja 15 kilo is idd best veel.
Anyway als je ziet waar je vandaan komt vind ik het zeker een respectabele prestatie, anderzijds snap ik je 'ontevredenheid' ook wel weer.
Tja ik wil niet zeggen dat mijn prestatie niks is, maar ik vind altijd wel een min punt. Ongeacht hoe goed het resultaat is, waar, wat, wie maakt niet uit. Ik kijk naar de negatieve kant ervan. Als ik 5 reps deadlift, baal ik dat het er geen 6 zijn.
Het houd mij gemotiveerd en scherp, maar soms baal ik ervan dat ik achteraf denk van gast doe het beter. Het ging goed, klaar niet meer over denken. Thuis denk ik er over van gast, had er 10kg bij gedaan.
Ik maak mijn cut netjes af en ga bulken, voor de rest stop ik met huilen.

Was niet fijn nee.
Baal er echt van dat ik zo licht aan het worden ben, kan niet wachten totdat ik weer mag bulken. Word wel zo steeds moeilijker om het vol te houden dat niet junken en uberhaupt na de bulk nog de 95kg aan te tikken.
Maarja moet gewoon volhouden, die k*t cut. En daarna net zolang bulken totdat ik weer op de 95kg zit. Eerste paar maanden gewoon dirty bulk, en dan clean bulken.
Gewicht is nu even hoog als dat in Februari, is eigenlijk om te janken.
. +1
Als je hekel hebt aan cutten zou ik overwegen om geen dirty bulk te doen of toch in mindere mate. Als je je bf redelijk laag blijft houden, hoef je niet meer flink te cutten. De 95 kilo duurt dan misschien wat langer, maar heb je het gek*t met de cut niet meer.
Als je nu last van je andere schouder krijgt kan het zijn dat je onbewust toch die kant iets meer hebt belast om de pijnlijke schouder wat te ontlasten. Maar aangezien het redelijk snel is overgegaan zal de andere kant ook wel zo over zijn. Gelukkig gaat het alweer beter.
IK zie zelf het nut niet in van Dirty bulken! Maar dat is misschien omdat ik dat nog nooit heb gedaan omdat ik weiger f*cking vet te worden..![]()
Ik zie het zelf zo. Stel X is je maximale spiergroei, en Y is je behoefte + 500cal.IK zie zelf het nut niet in van Dirty bulken! Maar dat is misschien omdat ik dat nog nooit heb gedaan omdat ik weiger f*cking vet te worden..![]()
Nope, was pas 15u wakker daarna werken. Morgen ga k het sowieso doen.
Dat nog net niet, max 15 a 16% hierMoet je doen, is heerlijk om moddervet te zijn!!!!11!1!!

yoo dennis tijdje geleden
had je helemaal niet getraint??
tsja nu weer herpakken en dat vp% laten zakken
succes