MuscleMeat

Dennisik, road to 95kg

Lekker volume kerel. Hoe bench jij doorgaans eigenlijk als middelvinger op de ring wide grip voor je is?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.422
Lekker volume kerel. Hoe bench jij doorgaans eigenlijk als middelvinger op de ring wide grip voor je is?

Duim lengte van gladde stuk af (Wat in het midden zit)

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 23:06 ----------

Heb ik ook met men knieen, echt een k*tzooi, heb lange tijd last gehad van m'n linkerknie. Was eindelijk na een paar maanden over, en heb nu plots last op precies dezelfde plaats in mijn andere knie :rolleyes:
Hehe, echt he k*t lichaam.
Toch nette training broski, chill ook dat je schouder beter gaat.;)
Het kan ermee, was ook t*ring misselijk. Voor de training even whey shake ge-at

Duim lengte van gladde stuk af (Wat in het midden zit)

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 23:06 ----------

Hehe, echt he k*t lichaam.

Het kan ermee, was ook t*ring misselijk. Voor de training even whey shake ge-at

Ow ja ik ken dat, komt er zo'n golf zuurzoete drab naar boven..bweegh.

• #2.424
Ow ja ik ken dat, komt er zo'n golf zuurzoete drab naar boven..bweegh.

Was niet fijn nee.

Baal er echt van dat ik zo licht aan het worden ben, kan niet wachten totdat ik weer mag bulken. Word wel zo steeds moeilijker om het vol te houden dat niet junken en uberhaupt na de bulk nog de 95kg aan te tikken.

Maarja moet gewoon volhouden, die k*t cut. En daarna net zolang bulken totdat ik weer op de 95kg zit. Eerste paar maanden gewoon dirty bulk, en dan clean bulken.

Gewicht is nu even hoog als dat in Februari, is eigenlijk om te janken.

Laatst bewerkt:
Was niet fijn nee.

Baal er echt van dat ik zo licht aan het worden ben, kan niet wachten totdat ik weer mag bulken. Word wel zo steeds moeilijker om het vol te houden dat niet junken en uberhaupt na de bulk nog de 95kg aan te tikken.

Maarja moet gewoon volhouden, die k*t cut. En daarna net zolang bulken totdat ik weer op de 95kg zit. Eerste paar maanden gewoon dirty bulk, en dan clean bulken.

Je BF is toch gedaald?

• #2.426

Jep, vergeleken voor de cut zeker. Maar nog steeds niet zoals ik het graag zie, maar dat is een kwestie van geduld. Hopelijk blijft gewicht niet langer dalen, want ik had 85kg in mijn hoofd. Ben bang dat, dat nu richting de 80kg gaat. De kans dat ik 15kg in 1 winter eraan bulk is vrij klein ben ik bang.

Ok, ja 15 kilo is idd best veel.
Anyway als je ziet waar je vandaan komt vind ik het zeker een respectabele prestatie, anderzijds snap ik je 'ontevredenheid' ook wel weer.

• #2.428
Ok, ja 15 kilo is idd best veel.
Anyway als je ziet waar je vandaan komt vind ik het zeker een respectabele prestatie, anderzijds snap ik je 'ontevredenheid' ook wel weer.

Tja ik wil niet zeggen dat mijn prestatie niks is, maar ik vind altijd wel een min punt. Ongeacht hoe goed het resultaat is, waar, wat, wie maakt niet uit. Ik kijk naar de negatieve kant ervan. Als ik 5 reps deadlift, baal ik dat het er geen 6 zijn.

Het houd mij gemotiveerd en scherp, maar soms baal ik ervan dat ik achteraf denk van gast doe het beter. Het ging goed, klaar niet meer over denken. Thuis denk ik er over van gast, had er 10kg bij gedaan.

Ik maak mijn cut netjes af en ga bulken, voor de rest stop ik met huilen.

Tja ik wil niet zeggen dat mijn prestatie niks is, maar ik vind altijd wel een min punt. Ongeacht hoe goed het resultaat is, waar, wat, wie maakt niet uit. Ik kijk naar de negatieve kant ervan. Als ik 5 reps deadlift, baal ik dat het er geen 6 zijn.

Het houd mij gemotiveerd en scherp, maar soms baal ik ervan dat ik achteraf denk van gast doe het beter. Het ging goed, klaar niet meer over denken. Thuis denk ik er over van gast, had er 10kg bij gedaan.

Ik maak mijn cut netjes af en ga bulken, voor de rest stop ik met huilen.

That's the spirit broski!:D

Was niet fijn nee.

Als je hekel hebt aan cutten zou ik overwegen om geen dirty bulk te doen of toch in mindere mate. Als je je bf redelijk laag blijft houden, hoef je niet meer flink te cutten. De 95 kilo duurt dan misschien wat langer, maar heb je het gek*t met de cut niet meer ;).

Als je nu last van je andere schouder krijgt kan het zijn dat je onbewust toch die kant iets meer hebt belast om de pijnlijke schouder wat te ontlasten. Maar aangezien het redelijk snel is overgegaan zal de andere kant ook wel zo over zijn. Gelukkig gaat het alweer beter.

• #2.431
+1

Als je hekel hebt aan cutten zou ik overwegen om geen dirty bulk te doen of toch in mindere mate. Als je je bf redelijk laag blijft houden, hoef je niet meer flink te cutten. De 95 kilo duurt dan misschien wat langer, maar heb je het gek*t met de cut niet meer ;).

Als je nu last van je andere schouder krijgt kan het zijn dat je onbewust toch die kant iets meer hebt belast om de pijnlijke schouder wat te ontlasten. Maar aangezien het redelijk snel is overgegaan zal de andere kant ook wel zo over zijn. Gelukkig gaat het alweer beter.

Heb geen hekel aan cutten, het fietsen vind ik leuk en het wat minder eten is wat jammer. Als ik weet dat ik mijn doel sneller bereik door een dirty bulk en met de nadelen dat ik wat harder moet cutten neem ik dat voor lief.

In september woog ik 72kg na een paar maanden niet trainen. Toen tot maart ongeveer gebulkd en had er 18kg aan weten te plakken. Dus ik houd het nog voor mogelijk, al is het nog maar de vraag of ik het nu nog ga redden.

Pijn in schouder is weer over rechts, was denk even wat gewenning na 2 weken niks doen.

IK zie zelf het nut niet in van Dirty bulken! Maar dat is misschien omdat ik dat nog nooit heb gedaan omdat ik weiger f*cking vet te worden..:rolleyes:

heb je al HIIT gedaan?

Het gaat nog steeds goed zo te zien:D lekker man! ik was een tijd van het forum ik was in Italie onder begeleiding van een Amerikaanse personal trainer omdat ik de kant van powerlifting op ga. moest dus technieken leren voordat ik me rug ging vernken:D.

Ziet er goed uit Dennis!

• #2.436
IK zie zelf het nut niet in van Dirty bulken! Maar dat is misschien omdat ik dat nog nooit heb gedaan omdat ik weiger f*cking vet te worden..:rolleyes:
Ik zie het zelf zo. Stel X is je maximale spiergroei, en Y is je behoefte + 500cal.

Y-X = 0, je zal dus 0 gram vet aankomen maar wel je maximale spier groei krijgen. Als je exact je onderhoud eet + 500cal en ook exact verbruikt van wat je onderhoud is.

(-200+Y)-X = -200, je zal dus 200 gram spieren missen doordat je op een dag 200cal meer verbrand dan normaal. Maar dan ook exact 200cal.

(200+Y)-X = 200, je zal dus je maximale spier groei behalen maar ook 200gram vet aankomen. Ongeacht wat je doet, of je keer extra fiets of niet. Je hebt een grotere marge, de kans dat je het 1ste voorbeeld pakt en exact eet wat je nodig hebt is 0,01%.

Ik wil dan gewoon 3500 tot 4000cal clean eten. Dan zit ik al 500/1000cal boven mijn behoefte en daarboven nog gewoon de ruimte om meer cals te eten, ook zo clean mogelijk. Zal hierdoor mss wat meer vet aanzetten, maar ik denk dat ik hier ook het maximale uit mijn spier groei haal. Ipv van clean bulk en je hebt een dag dat je veel beweegt, zit je mss net boven onderhoud en zou je theoretisch niet optimale spier groei hebben.

Nope, was pas 15u wakker daarna werken. Morgen ga k het sowieso doen.

Moet je doen, is heerlijk om moddervet te zijn!!!!11!1!!
Dat nog net niet, max 15 a 16% hier :p

• #2.437
Ik had verplicht een week 'vakantie' had teveel 'vakantie uren' open staan.

Iig niet niks gedaan de afgelopen weken.
Donderdag: Rust
Vrijdag: Trainen, 4x170kg deadlift beltless kan ermee door
Zaterdag: Rust
Zondag: Muurklimmen + Wielrennen (HIIT)
Maandag: Wielrennen + Trainen (Bench 8x90kg WG)
Dinsdag: Trainen
Woensdag: Wielrennen
Donderdag: Trainen
Eten gaat redelijk, op standaard dagen denk wel 90% clean. Enkel wil cutten nu niet echt lukken heb ik het idee. Gewicht schommelt rond de 86kg en vp blijft stabiel. Zal zondag wel even aankijken, en ook meten met tang. Vanaf maandag gewoon schema 100% volgen. Moet toch minimaal 3 procent eraf vind ik.

Laatst bewerkt:
yoo dennis tijdje geleden

had je helemaal niet getraint??

tsja nu weer herpakken en dat vp% laten zakken

succes

YEAAH Dennis is Back! En nou weer hard knallen jij!!!

Terug
Naar boven