AndroidHealthClinic

Dennisik, road to 95kg

joooo Dennis, nou heb je meer gedaan dan mij in de vakantie:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.442
Ben ik de enige die zo gek is 5x per week te trainen in een hardcore gym in italie:D?

Ik ben trouwens speciaal voor die gym daar heen gegaan om Micheal eens te ontmoeten.

• #2.444
Ben ik de enige die zo gek is 5x per week te trainen in een hardcore gym in italie:D?

Ik ben trouwens speciaal voor die gym daar heen gegaan om Micheal eens te ontmoeten.

Ik was niet op vakantie, zie hierboven.

Welke micheal bedoel je trouwens? Wel nice dat je in een hardcore gym bent geweest in italie!

Ik was niet op vakantie, zie hierboven.

Welke micheal bedoel je trouwens? Wel nice dat je in een hardcore gym bent geweest in italie!

Aah oke! niks doen is ook Vakantie he:P:D

Micheal is een Bodybuilder uit amerika en hij traint al 24 jaar. Hij had me uitgenodigt in zijn sportschool te komen in Italie. Samen met hem heb ik mijn techniek verbeterd om zo me competitie weg te slaan met Sterkste man van Zeewolde volgend jaar:D.

• #2.446
Ik heb niet niks gedaan? Iig zie spoiler, dat heb ik de afgelopen week gedaan.

Wel nice dan, dat hij je uitgenodigd heeft. Als je tips hebt die je hebt gekregen, zou zeggen post ze hier. Ben wel benieuwd :)

Ik heb niet niks gedaan? Iig zie spoiler, dat heb ik de afgelopen week gedaan.

Wel nice dan, dat hij je uitgenodigd heeft. Als je tips hebt die je hebt gekregen, zou zeggen post ze hier. Ben wel benieuwd :)

5 Euro dan post ik ze:P

Nee wil ze best posten maar het zijn 60kantjes op a4 die kerel ging er zo diep op in.

Heb vet veel geleerd

• #2.448
5 Euro dan post ik ze:P

Nee wil ze best posten maar het zijn 60kantjes op a4 die kerel ging er zo diep op in.

Heb vet veel geleerd

Echt 60 kantjes, sick? Zelf genoteerd, of niet?

Al heb je 3 tips die je het belangrijkst vind mag je ze gerust posten. Ben wel benieuwd zoal je nog kan leren, omtrent het eten of uitvoering ervan?

---------- Post toegevoegd Thu 18 Aug 2011 om 22:17 ----------

Schouders, Triceps

MP
8x20kg
8x40kg
8x50kg
7x55kg

Shoulder press
8x23kg
6x28kg
5x27kg

Cable side raises
8x10kg
2x12x10kg
10x15kg

Facepull
3/4 sets

CGBP
12x40kg
8x60kg
7x70kg
4x80kg

V-pushdown
12x30 / 12x45kg / 12x55kg / 10x60kg

Cable pushdown
3/4 sets

Note: Opzich een prima training, wel nog klein beetje last van schouder tijdens MP. Tijdens shoulderpress/side raises nergens last van. Tricep zeurde ook klein beetje, hij zorgt maar dat hij niet zeurt.

Prima weekje nog man! ;)

Lekkere training dennis!

Ja 60kantjes. Samen geschreven. Het gaat over techniek bij krachttraining,Interval Cardio,Ademhalings technieken.

Ik zal eens kijken of ik het kan scannen(dat het nog goed leesbaar is) en dan naar je sturen!

Maar ik ga na de training vanavond naar Groningen om samen met me vriendin te klussen in ons huisje! Die moet snel af want over 2 weken beginnen onze scholen weer!

Dikke shoulderpress nog na die MP :thumbs:

• #2.452
Zeker, zeker!

Lekkere training dennis!

Ja 60kantjes. Samen geschreven. Het gaat over techniek bij krachttraining,Interval Cardio,Ademhalings technieken.

Ik zal eens kijken of ik het kan scannen(dat het nog goed leesbaar is) en dan naar je sturen!

Maar ik ga na de training vanavond naar Groningen om samen met me vriendin te klussen in ons huisje! Die moet snel af want over 2 weken beginnen onze scholen weer!
Kiek em goan dan, samen wonen, trainen. Netjes hoor goos!

Geen haast joh, eerst alle belangrijke dingen en als je dan tijd over hebt zou het altijd tof zijn als ik wat van die kantjes kan lezen! ;)
Dikke shoulderpress nog na die MP :thumbs:
Kan ermee door, volgende schema focussen op de shoulder press. Zodat die weer richting de 34kg+ gaat!

-------------------
Pijn in schouder is weer deels terug, ik wijt dat aan de MP. Nergens anders last van. Pijn is het niet, voelde het net 1 of 2x.

Voor de rest, neem ik de shake nu (Tijdelijk) met water. Niet te drinken, maar zit te twijfelen om dat week vol te houden. Kijken of die 600ml zuivel per dag uitmaakt.

netjes Dennis!

Hopelijk is je schouder snel weer 100%, het gaat in ieder geval weer de goede kant op.

• #2.455
Het kan ermee door

Hopelijk is je schouder snel weer 100%, het gaat in ieder geval weer de goede kant op.
Niet echt last ervan vandaag, maar de irritatie is wel weer aanwezig. Net wanneer ik dacht dat het weg ging. Even aankijken bij borst maandag.

---------- Post toegevoegd Fri 19 Aug 2011 om 23:14 ----------

Rug

Deadlift
8x60kg
8x110kg
5x140kg
5x160kg
0x180kg trieste teringzooi.

WG Pull-up
5xBW
5xBW+5
5xBW+8
5xBW+11
5xBW+14

T-bar row
3 sets

Lat pulldown
3 sets

Thuis 30gram whey + water erin gooien, en meteen wielrennen.

Afstand: 17km
Average: 28km/u
Tijd: 40min

Note: Rug training was eigenlijk bagger, deadlift stelt niet veel voor. En bij geen enkele oefening had ik het gevoel dat ik echt mijn rug trainde. Nergens, voelde ik ook maar iets. Beetje jammer.

Wielrennen was nice, had wel iets eerder mogen gaan. Werd al donker toen ik begon, 1x bijna frontaal aangereden omdat ik geen licht had en hij op de andere weghelft reed. Gelukkig kon ik nog de berm in.

Voeding:
12u: 30gram whey + 2 boterhammen pindakaas
15u: 70gram rijst + 150gram kip
18u: 70gram rijst + 150gram kip
21u: 30gram whey
23u: 70gram rijst + 150gram kip
1u: 500gram kwark + 15gram whey
Geen verkeerde dag, rug training was jammer rest heeft het deels goed gemaakt.

Laatst bewerkt:
Jammer van je deadlift man, volgende week moet die echt weer beter gaan.

• #2.458
Ik doe mijn best, bf gaat er gestaag af. Zal morgen even het eea meten.

Jammer van je deadlift man, volgende week moet die echt weer beter gaan.
Sowieso!

------------------------

HIIT Cardio

Afstand: 17,65km
Tijd: 43 minuten
Overal Average: 24,58km/u

Ongeveer 2 kilometer rustig fietsen, om vervolgens 30 seconden te sprinten. Dan piek ik ongeveer op iets minder dan 50km/u (Snelste was nu 48km/u)

Was slopend, de laatste 2 sprints waren echt kapot. Na sprint 7 wou ik mij graag van de fiets af laten vallen want trappen kon ik niet meer.

Deads komen goed zodra je weer gaat bulken man. Benieuwd naar metingen van je BF enzeau!

• #2.460
Deads komen goed zodra je weer gaat bulken man. Benieuwd naar metingen van je BF enzeau!

BF Zal ik morgen ochtend meten, was vanochtend niet echt op tijd.

Gewicht: 84,2kg
Taille: circa 82cm

Gaat de goeie kant op iig, al komt six pack nog steeds niet goed door. Even wachten totdat ik onder de 80cm zit en kijken hoe het dan eruit ziet.

Eten is vandaag totaal niet denderend. Was vanmiddag in rotterdam, weinig op enkel een patatje. Morgen denk nog even wielrennen (Is niet erg nodig, heb deze week al 3x erop zitten)

Rotterdam:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven