- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aaaawh YeaaahYEAAH Dennis is Back! En nou weer hard knallen jij!!!
Hehe, ik was niet op vakantiejoooo Dennis, nou heb je meer gedaan dan mij in de vakantie![]()

Ben ik de enige die zo gek is 5x per week te trainen in een hardcore gym in italie?
Ik ben trouwens speciaal voor die gym daar heen gegaan om Micheal eens te ontmoeten.
Ik was niet op vakantie, zie hierboven.
Welke micheal bedoel je trouwens? Wel nice dat je in een hardcore gym bent geweest in italie!

.Ik heb niet niks gedaan? Iig zie spoiler, dat heb ik de afgelopen week gedaan.
Wel nice dan, dat hij je uitgenodigd heeft. Als je tips hebt die je hebt gekregen, zou zeggen post ze hier. Ben wel benieuwd![]()

5 Euro dan post ik ze
Nee wil ze best posten maar het zijn 60kantjes op a4 die kerel ging er zo diep op in.
Heb vet veel geleerd
Zeker, zeker!
Kiek em goan dan, samen wonen, trainen. Netjes hoor goos!Lekkere training dennis!
Ja 60kantjes. Samen geschreven. Het gaat over techniek bij krachttraining,Interval Cardio,Ademhalings technieken.
Ik zal eens kijken of ik het kan scannen(dat het nog goed leesbaar is) en dan naar je sturen!
Maar ik ga na de training vanavond naar Groningen om samen met me vriendin te klussen in ons huisje! Die moet snel af want over 2 weken beginnen onze scholen weer!

Kan ermee door, volgende schema focussen op de shoulder press. Zodat die weer richting de 34kg+ gaat!
Het kan ermee door
Niet echt last ervan vandaag, maar de irritatie is wel weer aanwezig. Net wanneer ik dacht dat het weg ging. Even aankijken bij borst maandag.Hopelijk is je schouder snel weer 100%, het gaat in ieder geval weer de goede kant op.
Ik doe mijn best, bf gaat er gestaag af. Zal morgen even het eea meten.
Sowieso!Jammer van je deadlift man, volgende week moet die echt weer beter gaan.
Deads komen goed zodra je weer gaat bulken man. Benieuwd naar metingen van je BF enzeau!