XXL Nutrition

Dennisik, road to 95kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.401
ja gewoon dikste stuk om je buik zeg maar 2cm onder je navel ofzo

ik doe nu 2 weken tabata cardio (HIIT (is maar 4min cardio:D)) en broeken zitten minder strak, t-shirts ook bij de buik, ook schijnt het je spiermassa te sparen.
vandaag vroegen mensen ook al of ik was afgevallen enzo.

Ik ga deze week ook aan de HITT

Gewoon 10km fietsen, en minuut knallen en minuut rust. Dat is het idee toch?

Ik ga deze week ook aan de HITT

Gewoon 10km fietsen, en minuut knallen en minuut rust. Dat is het idee toch?

ja je hebt verschillende verhoudingen

tabata is 20sec knallen en 10sec rust dat 8 sets dus totaal 4min

denk dat op de fiets 1:1 wel lekker is

• #2.403
ja je hebt verschillende verhoudingen

tabata is 20sec knallen en 10sec rust dat 8 sets dus totaal 4min

denk dat op de fiets 1:1 wel lekker is

Bedenk me zo dat 1 minuut op de fiets wel enorm zwaar is, maar ik zal het even aanvoelen. Wie weet doe ik het gewoon uit de losse pols.

--------

Net was gewicht 84,3kg en taille rond de 85cm. Kan wel janken om deze resultaten. Paar weken terug was gewicht 2kg hoger en taille 2cm korter. Geen idee hoe ik hieraan kom.

Kwa eten, ga ik nog hetzelfde houden. Zie nog geen reden om zuivel eruit te gooien, kan whey met water drinken maar lekker is wat anders. Ga iig HITT toevoegen met de fiets, mss eten nog wat beter afwegen. Kijk volgende week dan wel wat de resultaten zijn.

+ Wat meer regelmaat, ik zit nu pas aan ontbijt :o

Laatst bewerkt:
je kan ook 30 sec knallen en 1min rust

1:1 ga je niet volhouden, zou eerder 1:2/1:3.

Dat kan ook ja.

Ik deed bij HIIT het volgende in de cut, maar dan wel lopen.

5 minuutjes opwarmen = rustig joggen
Dan 30 sec sprinten, 1min 30 rustig joggen, 30 sec sprinten, 1min 30 rustig joggen etc... Op het einde weer 5 minuutjes uitlopen. Zo deed ik een sprintje of 8 a 10. Ik kan je vertellen dat je helemaal kapot bent dan (kan ook aan mijn conditie liggen :D)

Dan 30 sec sprinten, 1min 30 rustig joggen, 30 sec sprinten, 1min 30 rustig joggen etc... Op het einde weer 5 minuutjes uitlopen. Zo deed ik een sprintje of 8 a 10. Ik kan je vertellen dat je helemaal kapot bent dan (kan ook aan mijn conditie liggen :D)

en hoe ging het met vet verlies

merkte je meer verlies met hiit?

• #2.410

Ik ga niet meer hardlopen, heb nu nog steeds veel last van enkels/schenen bij het lopen van zaterdag :D

Wielrennen +1
en hoe ging het met vet verlies

merkte je meer verlies met hiit?
Deze vragen

ja ik had ook last van enkels tijdens hardlopen

maar dat deed ik ook op oude versleten nikes :D

• #2.412
spierpijn ofzo

of dat het blessure is?

Qua vetverlies heb ik eigenlijk geen idee, want deed het maar 1 keer in de week als extra cardio-workout :D Maar dat het mijn hartslag gigantisch de hoogte insloeg was zeker.

• #2.415
  • #2.416
Borst, Triceps, Abs

Bench (Opwarming paused)
8x20kg
8x50kg
8x70kg
6x90kg (TG)
12x70kg (WG, middelvinger op ring)

Incline
8x50kg
8x60kg
8x70kg

Cable Fly's
10x30kg
10x45kg
10x60kg

Pulldown
3 sets

Jm Presses
8x20kg
3x8x40kg
5x60kg

2x3 sets abs

Note: Ik was iig aanwezig positiever dan dat kan ik niet zijn iig. Pijn in linkerschouder is volgens mij helemaal weg. Tijdens opwarming voelde ik hem heel lichtjes, maar tijdens / na de training geen last van gehad. JM Presses ga ik volgende keer gewoon oefenen op 20kg ik heb nog steeds niet het gevoel dat hij goed is.

Nette training!
Leuk dat die pijn in schouder over is

Nu begint rechts te irriteren, geen idee hoe dat komt. :o
Gaat vanzelf wel over.

Heb ik ook met men knieen, echt een k*tzooi, heb lange tijd last gehad van m'n linkerknie. Was eindelijk na een paar maanden over, en heb nu plots last op precies dezelfde plaats in mijn andere knie :rolleyes:

Toch nette training broski, chill ook dat je schouder beter gaat.;)

Terug
Naar boven