- Waardering
- 265
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 68kg
- Vetpercentage
- 23%
Pushdown verschilt ook per gym he, ene is veel makkelijker dan de andere.
Zie nu dat je ook getraind hebt Dennis, looking good.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pushdown verschilt ook per gym he, ene is veel makkelijker dan de andere.
Geen idee, heb hem al gereport.
Wat hieronder staat
Verschilt inderdaad heel veel.Pushdown verschilt ook per gym he, ene is veel makkelijker dan de andere.
Zie nu dat je ook getraind hebt Dennis, looking good.
Het kan ermee door, het was mooi maar niet sterk.
hoe gaat het met spierverlies bra
zie namelijk dat je erg hoge reps en lage gewichten gebruikt, en zeer lang cardio doet
lijkt mij niet echt de optimale manier? of werkt dit zo voor jou?
peace
Je moet wel oppassen dat je niet doorslaat in de cut kwa Kcals/cardio, heb ik ook gehad. Is allemaal zonde van de tijd, omdat je daarna weer vol moet opbouwen.
hey dennis weet je hvl kcal je per kt sessie verbrand ongeveer?
Nice, rond de 500/600 cals verbruikt. Hopelijk kan ik morgen opstaan, anders laat ik ij gewoon uit mijn bed vallen.

Trainingen zijn niet zoals ik ze graag zie, maar het moet maar even. Prioriteit is cutten, en dat gaat niet slecht. Zeker niet goed, maar dat onthoud ik voor de volgende keer.Damn jij bent echt die hard cardio brah! En dan nog beste trainingen
Had ik ook een tijd, flinke cardio, hield ik ongeveer 8 weken vol, goed resultaat geboekt. Echter ben ik nu weer 2kg zwaarder, gelijk weer bloated door k*t voeding afgelopen 2-3 weken. Hopelijk hou jij het langer vol, ik ga vanaf vandaag weer cardio erin gooien, vrijdag vakantie namelijk.

Nah hij voelde goed maar was niet sterk.
YesssCardio-monster.. Jij vreet echt al die cardiosessies op man!
Yes jm-presses zijn wel nice. Ga ze donderdag weer doen.hoeveel is je omtrek rond je buik, dus onder je navel
jm-press is trouwens echt goede oefening man werkt echt goed voor de triceps
veel succes nog
Minder cardio, explain?