XXL Nutrition

Dennisik, road to 95kg

Ah ok, tnx voor info.:)

hoe gaat het met spierverlies bra

zie namelijk dat je erg hoge reps en lage gewichten gebruikt, en zeer lang cardio doet
lijkt mij niet echt de optimale manier? of werkt dit zo voor jou?:)

peace

Mooi optrek en roei werk!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.385
Waarom bannen ze die troll niet?
Geen idee, heb hem al gereport.
Sterke PD trouwens, nice.Ik red net 2x60 :o
Wat hieronder staat
Pushdown verschilt ook per gym he, ene is veel makkelijker dan de andere.
Zie nu dat je ook getraind hebt Dennis, looking good.
Verschilt inderdaad heel veel.
Het kan ermee door, het was mooi maar niet sterk.
hoe gaat het met spierverlies bra

zie namelijk dat je erg hoge reps en lage gewichten gebruikt, en zeer lang cardio doet
lijkt mij niet echt de optimale manier? of werkt dit zo voor jou?:)

peace

Moet zeggen weinig last van betreft spierverlies. Armen lijken zelfs groter te worden, of op ze minst niet kleiner. Rug en borst verliezen ook weinig, heel mss benen een beetje. Taille was paar dagen terug sogends 82cm dus gaat de goeie kant op.

Betreft trainingen focus ik mij nu niet op het gewicht maar gewoon hoe het voelt, vandaar dat ik wat lager gewicht pak en wat meer reps. Denk dat ik kwa 1rm hoogstens 10kilo ben verloren op de 3 compounds.

Kwa cardio, tja ik fiets gewoon groot stuk vind ik leuk om te doen en pak meteen veel cals. Sla meteen 2 vliegen in 1 klap ermee.

Je moet wel oppassen dat je niet doorslaat in de cut kwa Kcals/cardio, heb ik ook gehad. Is allemaal zonde van de tijd, omdat je daarna weer vol moet opbouwen.

• #2.387
Omdat het weer k*t was, en ik niet niks wou doen maar begonnen met hardlopen op oude slechte straat schoenen. Ik weet nu hoe de hell eruit ziet. Na de 200meter had ik al last van mijn enkels/kuiten en was ik kapot.

Elke seconde van die 45 minuten was het afzien, al 3 jaar niet hard gelopen en ook nog eens op k*t schoenen. Was echt afzien.

Blaren op mijn tenen nu, rechts kan ik amper op lopen. Linker enkel doet aardig pijn, rechts ook. Lopen gaat nu zeer moeilijk. Beiden hamstrings zitten 'brandwond'/rode plekken op omdat mijn boxer zoveel schuurden. De t*ring dat was afzien.

Zou mezelf bijna een schouder klopje geven, maar zo ben ik niet. Ik weet dat het beter kan, enkel zou ik bijna trots zijn op deze prestatie.

Heb 2x15minuten + 3x5minuten gedaan met daarin 100meter lopen ertussen. Zal afstand zo even bereken. Zijn niet mss veel cals maar heb het toch gedaan, morgen wielrennen als ik nog kan lopen.

• #2.388
Je moet wel oppassen dat je niet doorslaat in de cut kwa Kcals/cardio, heb ik ook gehad. Is allemaal zonde van de tijd, omdat je daarna weer vol moet opbouwen.

Nee kwa cals zit het nog wel goed. Zie voeding hieronder. Gewoon clean en schat rond de 2500cals. Tot september gewoon goed cutten.

Afstand: 8 kilometer
Tijd: 46 minuten
Average: 10km/u

Nice, rond de 500/600 cals verbruikt. Hopelijk kan ik morgen opstaan, anders laat ik ij gewoon uit mijn bed vallen.

Voeding:
10u: 300ml melk + 28gram whey + 2 boterhammen pindakaas
14u: 2 boterhammen + 125gram kip
16u: 500gram kwark + 15gram whey
19u: 300ml melk + 28gram whey
22u: 70 gram rijst + 150gram kip
24u: 500gram kwark + 15gram whey

hey dennis weet je hvl kcal je per kt sessie verbrand ongeveer?

• #2.392
Net weer uurtje gefietst

Afstand: 24km
Tijd: 1u
Average: spreekt voor zich

Voeding vandaag:
13u: 300ml melk + 30gram whey + 2 boterhammen pindakaas
16u: 30gram rijst + 125gram kip
18u: 125gram kip + 60gram rijst + 300ml melk + 30gram whey
fietsen
21u: 125gram kip + 70gram rijst
24u: 500gram kwark + 20gram whey
Cardio was easy, ondanks de harde wind. Voeding is wel strak vandaag. Nice, nice

Damn jij bent echt die hard cardio brah! En dan nog beste trainingen :)

Had ik ook een tijd, flinke cardio, hield ik ongeveer 8 weken vol, goed resultaat geboekt. Echter ben ik nu weer 2kg zwaarder, gelijk weer bloated door k*t voeding afgelopen 2-3 weken. Hopelijk hou jij het langer vol, ik ga vanaf vandaag weer cardio erin gooien, vrijdag vakantie namelijk.

Fuuuck! Wat een sterke BOR!

Cardio-monster.. Jij vreet echt al die cardiosessies op man!

• #2.396
Damn jij bent echt die hard cardio brah! En dan nog beste trainingen :)

Had ik ook een tijd, flinke cardio, hield ik ongeveer 8 weken vol, goed resultaat geboekt. Echter ben ik nu weer 2kg zwaarder, gelijk weer bloated door k*t voeding afgelopen 2-3 weken. Hopelijk hou jij het langer vol, ik ga vanaf vandaag weer cardio erin gooien, vrijdag vakantie namelijk.
Trainingen zijn niet zoals ik ze graag zie, maar het moet maar even. Prioriteit is cutten, en dat gaat niet slecht. Zeker niet goed, maar dat onthoud ik voor de volgende keer.

Fietsen zelf zou ik prima heel het jaar kunnen doen, enkel zo weinig eten en niet junken gaat hem niet worden :D

Nah hij voelde goed maar was niet sterk.

Cardio-monster.. Jij vreet echt al die cardiosessies op man!
Yesss

-----------------------------------------------------------------------

Gewicht vanochtend: 84.5
Taille: circa 82/83cm

Niet echt tevreden met de resultaten. Gewicht word nu wel akelig laag, en kwa taille gaat het gestaag omlaag maar BF heb ik de afgelopen/dagen niet erg veel zien veranderen. Bovenste abs worden klein beetje zichtbaar maar onderste 2 zijn nog steeds niet (duidelijk) te zien. Heb nog 3 weken te gaan voordat ik klaar wil zijn.

Denk dat ik voeding wat ga aanscherpen. Afgelopen dagen al niks gejunked en dat ga ik zo houden. Kwa porties/cals is het nog een klein beetje gis werk, op cardio dagen neem ik meestal half bord rijst al weet ik niet exact hoeveel kh dat is. (Zal redelijk in de buurt zitten maar exact weet ik niet)

Cardio mss nog wat opvoeren, langere ritten of intensievere ritten. Wie weet wat HITT toevoegen. 1 minuut volgas, 1 minuut rust. zal dat deze week nog even aankijken, anders ga ik volgende week het intensiever maken.

Enige postieve is dat ik vrij weinig van spierverlies merk. Ik ga duidelijk niet vooruit, maar dat wil nog niks zeggen. Zelf merk ik niet dat ik achteruit gaat, maar dat kan ook bedrog zijn omdat de vormen van UB wat beter uitkomen.

Vandaag refeed:
11u: 300ml melk + 2 boterhammen pindakaas + 30gram whey
13u: 500ml fristi + 2 pistoletjes kaas
16u: 100gram rijst + 300ml melk + 30gram whey + 100gram kip
19u: 200gram varkenshaas + 300gram broccoli + 80gram rijst
23u: wat pinda's + driekwart pak rijstwafels
1u: 500gram kwark + 15gram whey

hoeveel is je omtrek rond je buik, dus onder je navel

jm-press is trouwens echt goede oefening man werkt echt goed voor de triceps

veel succes nog

Minder cardio. Tenminste meer HIIT, minder duur.

• #2.399
hoeveel is je omtrek rond je buik, dus onder je navel

jm-press is trouwens echt goede oefening man werkt echt goed voor de triceps

veel succes nog
Yes jm-presses zijn wel nice. Ga ze donderdag weer doen.

Zal morgenochtend even meten, is nu geen accurate meting. Je bedoelt echt bij je lies, of enkele cm onder navel?

Minder cardio. Tenminste meer HIIT, minder duur.
Minder cardio, explain?
Meer HITT?

Zover ik me heb ingelezen, is het verschil toch niet enorm groot. HITT is iets effectiever, enkel wat moeilijker vol te houden.

ja gewoon dikste stuk om je buik zeg maar 2cm onder je navel ofzo

ik doe nu 2 weken tabata cardio (HIIT (is maar 4min cardio:D)) en broeken zitten minder strak, t-shirts ook bij de buik, ook schijnt het je spiermassa te sparen.
vandaag vroegen mensen ook al of ik was afgevallen enzo.

Terug
Naar boven