AndroidHealthClinic

Dennisik, road to 95kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.481
Laatst bewerkt:
Ik kan er niks aan doen, maar deze week voor het eerst aan de whey. Ik vind het maar een chemische zooi. Met of zonder melk:o

---------- Post toegevoegd Sun 21 Aug 2011 om 20:40 ----------

Ik zal jou zo eens even trollen.:eyebrow:

Zal wel meevallen.:p

QUOTE]

Dank u wel, maarrrree dat lukt je niet:D;)

Verschil in Bodyfat, rest boeit mij niet.

Whey Perfection strawberry heb ik. Andere aanraders om met water te nemen? Moet binnenkort toch weer bestellen, kan ik meteen een sample proberen.

Zuivel sws eruit in de cut, scheelde bij mij wel wat.Ik dronk 2 liter melk per dag.
Ik heb whey perfection vanille, is goed te doen met water.
Dennis, even wat anders, krijg jij ook van die vreetbuien als je slin gezet hebt?

Dank u wel, maarrrree dat lukt je niet:D;)

Challenge accepted.

• #2.484
Zuivel sws eruit in de cut, scheelde bij mij wel wat.Ik dronk 2 liter melk per dag.
Ik heb whey perfection vanille, is goed te doen met water.
Dennis, even wat anders, krijg jij ook van die vreetbuien als je slin gezet hebt?

Challenge accepted.

Dat sowieso vind ik maar discutabel, ik drink nu slechts half liter melk per dag + kwark. Veel minder dan eerst, wil ook niet extreem laag gewoon 10% zou mooi zijn. Zal vanille is keer proberen.

Lol, nee anders heb ik 6x per dag een vreetbui :D

Dat sowieso vind ik maar discutabel, ik drink nu slechts half liter melk per dag + kwark. Veel minder dan eerst, wil ook niet extreem laag gewoon 10% zou mooi zijn. Zal vanille is keer proberen.

Lol, nee anders heb ik 6x per dag een vreetbui :D

Hehehe zou wel lekker zijn voor in de bulk.;)

Edit:
Hm, ik meende ook minder vocht vast te houden toen ik de zuivel geskipt had maar dat kan ook andere oorzaken hebben gehad.
Ben trouwens wel benieuwd naar de relatie tussen zuivel en vochtretentie maar kan er weinig over vinden.

Laatst bewerkt:
  • #2.486
Hehehe zou wel lekker zijn voor in de bulk.;)

Edit:
Hm, ik meende ook minder vocht vast te houden toen ik de zuivel geskipt had maar dat kan ook andere oorzaken hebben gehad.
Ben trouwens wel benieuwd naar de relatie tussen zuivel en vochtretentie maar kan er weinig over vinden.

Zout maak ik mij niet zo druk om, dat is na een goeie wielren sessie zo weer weg.

Paar topics gelezen.

Post van Big-T
Over vocht vasthouden zijn de meningen verdeelt. Ik durf niet te zeggen of dit al dan niet beïnvloed kan worden door zuivel. Persoonlijk denk ik dat het overdreven is, vooral de zout inname bepaald hoeveel vocht je vasthoudt.

Melk bevat wel meer lactose dan kwark, wat meer simpele suikers betekend. Tijdens cut beperk je melk daarom best, ikzelf zit aan 400 ml op een dag.

Ik zou zeggen wat het vocht vasthouden aangaat kan je eens experimenteren, en tijdens dieet beperk je best lactose en haal je koolhydraten liefst uit havermout, brinta, groenten en (liefst bruine) rijst.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/zuivel-goed-slecht-27613/

Ik ga het dus zelf gewoon keer op de proef stellen, week lang melk eruit. Kwark hou ik erin.

Lol @ patatcomments, volgens mij eet Dennis het strictst van iedereen in z'n log.

met water vind ik het heerlijk, als ik melk drink voel ik me meer bloated..

wanneer ben jij tevreden met je deads dan?

• #2.491
Lol @ patatcomments, volgens mij eet Dennis het strictst van iedereen in z'n log.
Hehe thanks baas! Het gaat redelijk, maar kan nog stricter. Zal deze week of volgende week exact aan eet schema houden en het hier ook posten.
met water vind ik het heerlijk, als ik melk drink voel ik me meer bloated..
Zal volgende week even proberen.
wanneer ben jij tevreden met je deads dan?
200kg+ Dan telt het pas :D

oke dan:) zou ik ook tevreden mee zijn idd!

Zuivel altijd of zoveel mogelijk eruit zorgde bij mij zeker voor een beter fysiek! Mijn 'huid' werd minder dik...Ik weet bijna zeker dat het bij mij door lactose kwam..Maar niet iedereen heeft daar last van..knallen de aders al door je huid zou ik zuivel als laatst pas schrappen, puur en alleen al omdat kwark lekker is en shakes met melk ook heerlijk zijn..

Hoewel je water in je shake best snel aan gewend bent..

• #2.494
Zuivel altijd of zoveel mogelijk eruit zorgde bij mij zeker voor een beter fysiek! Mijn 'huid' werd minder dik...Ik weet bijna zeker dat het bij mij door lactose kwam..Maar niet iedereen heeft daar last van..knallen de aders al door je huid zou ik zuivel als laatst pas schrappen, puur en alleen al omdat kwark lekker is en shakes met melk ook heerlijk zijn..

Hoewel je water in je shake best snel aan gewend bent..

Zal het volgende week eens proberen, zo te zien heeft het voor jouw wel geholpen.

---------- Post toegevoegd Mon 22 Aug 2011 om 22:14 ----------

Borst, Buik

Bench (WG)
12x20kg
10x50kg
10x70kg
6x90kg
5x90kg
6x80kg - trieste t*ring hap

Incline
12x60kg
10x60kg
7x70kg

Decline Dumbbell Press
8x28kg
8x32kg
5x36kg

Abs

Note: Tja

Hoe voelde je schouder ?

• #2.496
Ja goed, nu voelde ik rechts weer wat. Die krijgt maar lekker de t*fus.

Het zit ook niet mee he Dennis! Zuivel eruit is zeker het proberen waard!

Met een calorietekort herstel je ook minder makkelijk van pijntjes. Hoe lang ga je nog cutten?

stoppen met benchen was de oplossing voor mijn schouder probleem dude.

Terug
Naar boven