MuscleMeat

Dennisik, road to 95kg

Dennis heeft ook een logje zeg... dikke progressie je was echt mega ecto.

Eigelijk best raar, als ik pic post zie ik er buffer uit terwijl we ongeveer zelfde stats hebben hmmmmmm

Maar ik heb dunne beentjes :$

Lol epic zelfreflectie.

Staan er nog recente pics van Dennis dan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.524
Lol epic zelfreflectie.

Staan er nog recente pics van Dennis dan?
Laatste in juli, was van back.

Ja onder z'n spoiler, maar ik heb een heel andere bouw als hem. Ik zit op 2200 kcal in de cut, terwijl hij 3800 pakt wss/
Nah. Voeding is dit van vandaag. Op cardio dagen 2000cal, refeed rond de 3500cal.
14u: 300ml melk + 35gram whey + 2 boterhammen pindakaas
16u: 150gram kip + 60gram rijst
18u: 70gram pasta
21u: 300ml melk + 40gram whey + 150gram kip + 60gram rijst
24u: 500gram kwark + 15gram whey
Zal denk iets van 2500cals zijn?

Even snel nagekeken, zal heel dicht in de buurt zitten van 2500cal als ik het goed bereken.

Laatst bewerkt:
Laatste in juli, was van back.

Nah. Voeding is dit van vandaag. Op cardio dagen 2000cal, refeed rond de 3500cal.
14u: 300ml melk + 35gram whey + 2 boterhammen pindakaas
16u: 150gram kip + 60gram rijst
18u: 70gram pasta
21u: 300ml melk + 40gram whey + 150gram kip + 60gram rijst
24u: 500gram kwark + 15gram whey
Zal denk iets van 2500cals zijn?

Denk niet zo heel veel idd. Je zei net cleanbulk op 4000kcal? dan eet je iets boven onderhoud. Dan cut je wel heel drastisch of je cleanbulk is niet goed.

• #2.526
Laatst bewerkt:
ho, dbb was gek aan het doen.

4000kcal lijkt mij overigens een perfecte cleanbulk.

Laatst bewerkt:
Het is 11 vs 11,

De 3x7x22,5kg is 1 set. Je doet 7x enkel het 1ste gedeelte. De 2de 7keer, doe je alleen het tweede gedeelte van de ROM. Laatste 7 reps doe je de hele ROM. Is killer, een echte killer.

dan nog... QUADS vs biceps

ya feel me :)?

• #2.529
ho, dbb was gek aan het doen.

4000kcal lijkt mij overigens een perfecte cleanbulk.
Mij ook inderdaad.
dan nog... QUADS vs biceps

ya feel me :)?
Tuurlijk, je hebt zeker een punt. Enkel FSQ duurde al 45 min, en trainings maat wou op tijd naar huis. Dus enkel leg extension gedaan en aan biceps begonnen. Slechte excuses maar zo be it, volgende week nog leg curl erbij gooien of extra sets op de FSQ!

4x110 fsq is gewoon erg netjes

Mij ook inderdaad.

Tuurlijk, je hebt zeker een punt. Enkel FSQ duurde al 45 min, en trainings maat wou op tijd naar huis. Dus enkel leg extension gedaan en aan biceps begonnen. Slechte excuses maar zo be it, volgende week nog leg curl erbij gooien of extra sets op de FSQ!

aight i feel ya ;)

just curious though ;)

• #2.532
sinds ik de dbb contest heb meegedaan vind ik benen velen malen belangrijker dan biceps. ... nu heb ik al goede biceps daar niet van :P

• #2.534
sinds ik de dbb contest heb meegedaan vind ik benen velen malen belangrijker dan biceps. ... nu heb ik al goede biceps daar niet van :P
Vind dat beiden nog genoeg ruimte hebben om te groeien, al moet ik zeggen dat biceps de laatste tijd goed gaan. Triceps daar in tegen.

verkapte sinds ik mee doe met de dbb contest maak ik de biceps gains van mijn leven.

Zo hé wat een progressie heb je geboekt! Respect, keep it going!

Ik ga deze ook volgen, dat ik deze niet eerder heb gezien lol.

Nice, front squat btw :)

Vind dat beiden nog genoeg ruimte hebben om te groeien, al moet ik zeggen dat biceps de laatste tijd goed gaan. Triceps daar in tegen.

verkapte sinds ik mee doe met de dbb contest maak ik de biceps gains van mijn leven.

nee ik heb altijd al goede armen (biceps) gehad... in tegendeel tot mijn onderste :sad:

dus als ik volgend jaar dec nog on stage wil moet ik nog wat bij trekken!

• #2.537
Zo hé wat een progressie heb je geboekt! Respect, keep it going!

Ik ga deze ook volgen, dat ik deze niet eerder heb gezien lol.

Nice, front squat btw :)
Thanks, ben nog maar op de helft. Op naar nog meer buffness!

nee ik heb altijd al goede armen (biceps) gehad... in tegendeel tot mijn onderste :sad:

dus als ik volgend jaar dec nog on stage wil moet ik nog wat bij trekken!
True, strong bicep piek. Heb ik niet :(

jeetje wat een volume! ziet er goed uit Dennis!

Thanks

Jep, en wat is nou belangrijker biceps of benen. Is eigenlijk bijna een retorische vraag.
Biceps ofc
srs
srs biceps
oke benen
not gewoon biceps
Aaaaaaah yeaaaaaah
inb4 superdude
Ik durf eerlijk toe te geven dat ik hetzelfde denk als jij Dennis! Liever super biceps en ruk benen, dan andersom! Uiteindelijk wil ik ze natuurlijk beide goed ;)

Dikke frontsquats btw!:thumbs:

ik heb ook liever super biceps... helaas is het bij mij andersom... super benen en ruk biceps

Terug
Naar boven