Fitness Seller

Dennisik, road to 95kg

Hey Dennis, heb je nog getraind? Of ging het na dinsdag niet zo lekker meer?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.562
Hey Dennis, heb je nog getraind? Of ging het na dinsdag niet zo lekker meer?

Ja hoor, heb vandaag nog even rustig gesquat.
Ging redelijk, tijdens sq en fsq nergens last van maar richting einde training opeens kleine steek en toen weer weg.

Bloedwaardes was allemaal prima
Test was 18
Fsh en Lh was ook goed.

Zal wel keer neerzetten, heb copy ervan.

• #3.563
Vanmiddag 94,4kg

Laatst bewerkt:
Zozo, foto update'tje :D

Aardig buff Dennis!

Hoever ben je nu in je kuur?

:trollface:

deze fotos vind ik 10x beter uitkomen dan je back double bicep. Hier zie je het gewicht wel zitte;)

Ziet er netjes uit Dennis, je sterke db rows zie je wel terug in je rug. Hoe lang ben je nog van plan door te bulken? (weer is namelijk best lekker om te fietsen)

• #3.569
Ja het moest maar.
Danku!
Hoever ben je nu in je kuur?

:trollface:
Goed
deze fotos vind ik 10x beter uitkomen dan je back double bicep. Hier zie je het gewicht wel zitte;)
Danku!
Ziet er netjes uit Dennis, je sterke db rows zie je wel terug in je rug. Hoe lang ben je nog van plan door te bulken? (weer is namelijk best lekker om te fietsen)
Mwah maximaal tot Mei. Moet even kijken hoe het zit met andere projecten en hobby's.
Denk dat ik binnenkort even de fiets pak om het gevoel terug te krijgen, is wel lekker weer aan het worden.

Goeie rug ouwe!

• #3.571

Danku

Loggen zal ik tijdelijk niet meer doen, geen zin in.
En zolang ik niet verder ben dan mijn huidige niveau betreft deadliften en squatten vind ik het zinloos.

Plan is iig tijdens cut UB/LB gebruiken.
Beetje zelfde schema als op pagina 131, nu wel met ME en DE dagen.
Wie weet dat ik dan wel ga loggen, zie ik dan wel.

Aight nice, redelijke rug, maar je houding ziet er wel een beetje krom/boggel uit
Schouders naar achteren en rug recht als je zit :D

Dat snap ik ook wel r*tard :roflol:
Ik heb het over zijn houding, ik heb dit ook gehad, scheefgroei omdat ik altijd voorovergebogen op stoelen zit enz, dan gaan je schouders naar voren staan enz en kan je last van je onderrug krijgen.
Daarnaast is het geen pose maar gewoon een relaxed back shot toch

• #3.576
Ik heb het over zijn houding, ik heb dit ook gehad, scheefgroei omdat ik altijd voorovergebogen op stoelen zit enz, dan gaan je schouders naar voren staan enz en kan je last van je onderrug krijgen.

Nah geen last van, af en toe hangen schouders wel maar niet voorovergebogen.
Schouders hangen naar voren, en bovenrug wat naar buiten duwen als het ware.

Wie is hier nou de r*tard, jij gaat m adviseren hoe hij ergonomisch op een stoel moet zitten terwijl ie zn rug, lats aanspant en zn rug bolt voor de pic. Moet jij eens in de spiegel kijken wat t met je rug doet als je je schouders naar achter duwd. Verder kom je best met een redelijk advies maar je laat je wel erg kennen door meteen r*tard-stempels uit te delen imo.

Als ik m'n lats aanspan bol ik m'n rug niet hoor, kijk maar bij laatste pic in m'n log. Het zag er gewoon uit alsof z'n houding een beetje scheef is maar Dennis heeft dit zelf al ontkracht ;)
Maargoed niet te ongesteld geraken over dat 'r*tard' dat gebruikt ik te pas en te onpas :P

• #3.579
hoi

Nieuwe schema voor de cut.
UB/LB beviel wel, herstel viel alleen tegen.
Nu dus ME/DE dagen, benen zijn hier beetje uitgelaten omdat ik nog niet weet hoe het gaat.

Schema:

Dag 1: UB ME
- Bench 3x5
- Dumbbell Press 2x5
- Side Raises 2x8
- Dumbbell Row 2x5
- Seated Row 2x5
- Pushdown 3x5
- Dumbbell Curl 3x5

Dag 2: LB DE
- Deficit Deadlift 3x5
- FSQ 5x3
- Leg curl 2x5
- Standing calf raises
- Abs
- Abs

Dag 3: UB DE
- Shoulder Dumbbell Press 5x3
- Paused bench 8x3
- MP 3x3
- CGBP 3x5
- Barbell curl 3x5
- Pullups 3x10
- Dips 3x10

Dag 4: LB ME
- Deadlift 2x5
- BOR 3x5
- Leg extension 3x5
- Seated calf
- Standing calf
- abs

Comments?

Ziet er goed uit man, ben benieuwd hoe het je gaat bevallen?
Hoe gaat het met je eigenlijk, ben al tijd niet wezen kijken ;)

Terug
Naar boven