AndroidHealthClinic

Dennisik, road to 95kg

Nette pull ups! heb je die weleens met extra gewicht gedaan?

Failure, als in de zin van 5 herhalingen doen bijvoorbeeld, 6de proberen en die falen?

Ja, of setjes tot je dr bij neer valt :) Als je maar tot je max gaat. Wat ik ook wel eens lekker vind is 50% van mn 1RM ofzo en dan een repout tot je echt niet meer kan.

• Topic Starter Topic Starter
Ja, of setjes tot je dr bij neer valt :) Als je maar tot je max gaat. Wat ik ook wel eens lekker vind is 50% van mn 1RM ofzo en dan een repout tot je echt niet meer kan.

Dat probeer ik elke laatste set. Alleen met deadliften en squatten niet, maar bankdrukken en andere oefeningen. Doe ik dat wel elke training ongeveer.

Je hebt iig de vraag gevonden, thanks ;)

Edit: Karma spuit is leeg bla, bla. Komt wel keer.

Laatst bewerkt:
Ja, squatten en deadliften tot fail lijkt me ook niet t fijnste wat dr is :rolleyes: Toch is t bij squatten wel goed te doen vind ik (of naja, relatief gezien dan :roflol:).

Schouders en Triceps.

MP
8x20kg
8x35kg
8x45kg
5x55kg
7x50kg

Dumbbell Shoulder press
8x18kg
8x22kg
8x24kg - Laatste 2 lichte spot

Upright Row Cable
8x15kg
8x25kg
8x30kg

Side Raises
8x6kg :o
8x7kg
8x6
15x8kg - Techniek moet ik bij deze oefening beetje uitzoeken. Ene set sta ik helemaal recht, andere set licht door me knieen en gebogen.

DIPS!
8xBW
8xBW - Vond het k*t gaan, maar toch maar ff +8kg gedaan
8xBW + 8kg

8xBW+16kg - Nice pr!
5xBW+20kg - Nice, nog een pr! :D

CGBP
8x40kg
8x50kg - Kapot

Cable Pushdown
8x15kg
8x25kg
5x35kg

Op Dips na, is het een redelijk slechte training. Geen boeiende gewichten en de techniek op side raises ga ik even uitvogelen. Dips ben ik wel tevreden over +20kg! :)

Sterke dips ouwe!

En nu ook nog even een schijf eraan hangen tijdens je pull ups;)

Lekkere schoudertraining man, vroeg me alleen af waarom je zo lang erover doet voor je je max gewicht sets pakt.

Lekkere schoudertraining man, vroeg me alleen af waarom je zo lang erover doet voor je je max gewicht sets pakt.

Thanks,

Ja weet niet, ik doe dat meestal bij elke compound. Gewoon opwarmen met alleen stang en dan 2x8 doen met een gewicht tussen stang en max. Werkt wel fijn voor mij.

Hoe zou jij het doen?

sterke dips kerel :)

+1, zeker omdat ze al lang niet meer aan het begin van de training staan. 5xBW+25kg zou je ook wel afgaan! Die presses (MP met name) zijn meer killing voor je triceps dan je zou denken, vandaag ook ondervonden..

Met pushoefeningen pak je volgens mij altijd wel triceps mee.

Met pushoefeningen pak je volgens mij altijd wel triceps mee.

Ja, uiteraard. Ik wou gewoon even melden dat ze je triceps meer uitputten dan je zou aannemen, althans, dat ervaar ik. :)

Klopt klopt.

Merk wel dat de 1set oefening me goed af ging, Dips dus nu. Maar daarna is me kracht helemaal weg. Even aankijken hoe dat met wendler gaat.

BW+25kg, zou wel sick zijn, en dan nog 8 reps :D
Ben pas 3/4 weken bezig met dips, wie weet wordt ik er nog wat sterker op.

sjeusus, lekkere dips gek! heb je daar zo'n dip belt?

Uh pics? :P Doe je die DB dan aan de achterkant ofzo? Lijkt me niet echt lekker zitten :P

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven