- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nette pull ups! heb je die weleens met extra gewicht gedaan?
Failure, als in de zin van 5 herhalingen doen bijvoorbeeld, 6de proberen en die falen?
Als je maar tot je max gaat. Wat ik ook wel eens lekker vind is 50% van mn 1RM ofzo en dan een repout tot je echt niet meer kan.Ja, of setjes tot je dr bij neer valtAls je maar tot je max gaat. Wat ik ook wel eens lekker vind is 50% van mn 1RM ofzo en dan een repout tot je echt niet meer kan.

Lekkere schoudertraining man, vroeg me alleen af waarom je zo lang erover doet voor je je max gewicht sets pakt.
+1, zeker omdat ze al lang niet meer aan het begin van de training staan. 5xBW+25kg zou je ook wel afgaan! Die presses (MP met name) zijn meer killing voor je triceps dan je zou denken, vandaag ook ondervonden..
Met pushoefeningen pak je volgens mij altijd wel triceps mee.

Met pushoefeningen pak je volgens mij altijd wel triceps mee.
Ja, uiteraard. Ik wou gewoon even melden dat ze je triceps meer uitputten dan je zou aannemen, althans, dat ervaar ik.![]()
sjeusus, lekkere dips gek! heb je daar zo'n dip belt?
Uh pics?Doe je die DB dan aan de achterkant ofzo? Lijkt me niet echt lekker zitten
![]()