MuscleMeat

Dennisik, road to 95kg

• Topic Starter Topic Starter
Training van vandaag, Schouders en Triceps. Ging opzich wel aardig.

MP
12x20kg
8x30kg
8x40kg
6x50kg

Push press
6x55kg
8x55kg - laatste 3 lichte hulp

Shoulderpress
8x18kg
8x20kg
8x24kg - laatste 2 hulp

Side raises
8x6kg
8x8kg
8x10kg
15x6kg

Front raises met stang van 10kg
3x7
3x7

Dips
8xbw
8xbw+7kg
8xbw+12kg

CGBP
12x20kg
8x40kg
8x50kg
7x60kg

Nog cable pushdown, met 8x20kg, 8x25kg en 15x15kg.

Laatst bewerkt:
Ik doe bij MP ook gewoon mn benen uit elkaar, boeid imo niet zoveel

Wel een erg groot volume voor de voorkant van je schouders kerel.

push press heet dat

Wel een erg groot volume voor de voorkant van je schouders kerel.

Ja klopt, heb me nog niet verdiept welke oefening welk deel van me schouder pakt. Opzich ben ik er wel tevreden mee, alleen achterkant schouder wil ik nog wel goed aanpakken. Welke oefeningen zouden daar goed voor zijn ?

Thanks

---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------

MP = Front
Push press = Front ?

Shoulder press = Front
Front Raises = Front

Side Raises = Side

Ik denk dat ik dan front raises, of push press eruit haal. Die push press was nu even achter me MP aan. Dan gooi ik Upright row erbij. Zou dat voldoende zijn ?

Achterkant wordt flink meegepakt met lat oefening, weet dus niet wanneer je die traint, maar het kan soms handiger zijn dan een extra oefeningetje voor de achterkant mee te pakken ipv op schouder dag.

Upright rows ben ik persoonlijk geen fan van, maar als jij hem kunt doen zonder pijn in je schouders/polsen, lijkt het me prima. Zelf houd ik het op bent over side raises.

Achterkant wordt flink meegepakt met lat oefening, weet dus niet wanneer je die traint, maar het kan soms handiger zijn dan een extra oefeningetje voor de achterkant mee te pakken ipv op schouder dag.

Upright rows ben ik persoonlijk geen fan van, maar als jij hem kunt doen zonder pijn in je schouders/polsen, lijkt het me prima. Zelf houd ik het op bent over side raises.

Rug train ik vrijdag, dus dat is 1 dag erna.

Upright rows, gaan opzich wel zonder pijn. Maar heb bij die oefening niet echt het gevoel dat je wat doet, ik ga kijken of bent over side raises wat doet. Heb hem ook wel eens seated gezien. Volgende week even proberen

Thanks iig.

Vrijdag deadliftdag :) Behalve vandaag :roflol:

lang verhaal, zie log lol :P

Vrijdag deadliftdag :) Behalve vandaag :roflol:

lang verhaal, zie log lol :P

Denk dat ik vandaag ook oversla, squat ook. Heb toch nog last van me voet, zie geen blauwe plekken of kneuzingen meer. Maar als ik er druk op zet heb ik er nog last van, even volgende week aankijken. Moet dan ook naar de arts als het niet weg is daar even vragen.

Vandaag Benen en Rug, opzich niet verkeerd

Legpress (Plate loaded type)
12x100kg
12x150kg
8x180kg
8x210kg - PR!

Lying Leg Curl
12x25kg
8x45kg
8x55kg
5x65kg (Fullstack + 5kg)

Leg Extension
12x43kg
12x57kg
12x77kg

Chin-up
12xBW
8xBW
8xBW

Dumbbell Row
8x20kg
8x24kg
8x28kg

Compound row
8x64kg
8x77kg
8x91kg

Latpull
15x30kg
15x40kg
15x50kg - Laatste paar gecheat, maar was kapot. Grip was kapot. Ben redelijk tevreden!

Hele nette leg press man, gefeliciteerd met je PR

Ziet er goed uit toppie

Alleen jammer dat je niet kon squaten

Laatst bewerkt:
dikke sjit :)

Laatst bewerkt:
Thanks, Er komt een squatrack over 2 weken zeggen ze. Maar als die er zou komen, is het nog steeds een k*t gym. Dumbbells tot 30kg :(

Wajoo, ik verwacht dat zelfs ik met mn miezerige DB benchje meer nodig heb komende maand ???

Mooi geknald gast!

db's tot 30kg :|

Terug
Naar boven