Fitness Seller

Dennisik, road to 95kg

• Topic Starter Topic Starter
yes klopt. Ik maak er nooit een push press van.
Alleen soms bij de laatste rep buig ik wat waardoor ik mn rug inzet.

Bij Front press, gebruik meer me benen. Af en toe als het zwaar wordt, gebruik ik me knieën om voorbij dat punt te komen. Heet zoiets leg-drive, of heeft dat een andere of geen naam ?

Bij MP, staan me knieën gewoon locked. En is alles vanuit me schouders.

Redelijke training.

Bench
12x20kg
8x50kg
8x70kg
8x80kg
2x90kg

Incline bench
12x20kg
8x40kg
8x60kg
7x70kg

Dumbbell press
8x20kg
8x24kg
8x28kg
6x30kg

Morgen benen trainen in andere gym, kijken wat de mogelijkheden daar zijn.

Niet verkeerd maar het word toch wel weer tijd dat je weer echt kan knallen gozert!

Niet verkeerd maar het word toch wel weer tijd dat je weer echt kan knallen gozert!

Ja klopt, maar ben komende weken nog druk met school bezig. Dat gaat ook zwaar k*t, wat niet erg ten goede komt van het eten.

Daarnaast nog druk bezig, met verzekering en allerlei papier werk. Wanneer ik rust heb, gaan er pr's komen!

---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------

+1

Niets mis met die training en de gewichten maar je gaat er wellicht geen potten mee breken qua kracht- en massagains. :)

Thanks, Hoe bedoel je dat laatste ?

Man 90kg benchen, ik ben jaloers!

Thanks, Hoe bedoel je dat laatste ?

Dat zo'n trainingen je wellicht geen grote gains gaan opleveren.

Maar zag al dat je vorige trainingen wel completer waren, en als je morgen al gaat squaten misschien niet eens een slecht idee om het rustig te houden. ;)

Dat zo'n trainingen je wellicht geen grote gains gaan opleveren.

Maar zag al dat je vorige trainingen wel completer waren, en als je morgen al gaat squaten misschien niet eens een slecht idee om het rustig te houden. ;)

Meer hoeft niet altijd beter te zijn ;)
Zelfde met biceps, voor de een verstaat 1 oefening en de ander doet er 4.

Maar je hebt wel gelijk, met deze motivatie + gewichten zal ik niet groot worden.

Morgen maar even aankijken, hoe het squatten gaat. Bedenk me zo dat ik dit al 3 weken niet heb gedaan, Pr daarvoor was 4x140kg. Denk niet dat die 150kg erin zit, maar we gaan het proberen.

Meer hoeft niet altijd beter te zijn ;)
Zelfde met biceps, voor de een verstaat 1 oefening en de ander doet er 4.

Maar je hebt wel gelijk, met deze motivatie + gewichten zal ik niet groot worden.

Morgen maar even aankijken, hoe het squatten gaat. Bedenk me zo dat ik dit al 3 weken niet heb gedaan, Pr daarvoor was 4x140kg. Denk niet dat die 150kg erin zit, maar we gaan het proberen.

Als je verder wel lekker hebt getraind op benen met lunges/leg press kan die die squat wel klaren hoor. ;)

Klopt trouwens wat je zegt over meer =/= beter. Borst zou ik voor mij persoonlijk gewoon nooit alleen trainen aangezien het een vrij kleine spiergroep is, op zijn minst zou ik gaan voor een kleine + grote spiergroep, daar profiteert je kleine spiergroep trouwens van mee (meer groeihormoon dat vrijkomt).
Voor mij werkt zoiets van 1 spiergroep/training naar mij gevoel niet (meer). Optimaal gezien moet ik me 3/4x de klote in trainen om te gainen, maar dan gain ik vaak ook goed merk ik tegenwoordig.
Echte split doet het gewoon niet meer voor mij, dat was vroeger leuk maar ik heb het helemaal gehad met dat 1 week volledige rust na het trainen van een spiergroep. :o

Hoop voor je dat die gym morgen wat voorstelt dat je kan knallen, succes. :thumbs:

Als je verder wel lekker hebt getraind op benen met lunges/leg press kan die die squat wel klaren hoor. ;)

Klopt trouwens wat je zegt over meer =/= beter. Borst zou ik voor mij persoonlijk gewoon nooit alleen trainen aangezien het een vrij kleine spiergroep is, op zijn minst zou ik gaan voor een kleine + grote spiergroep, daar profiteert je kleine spiergroep trouwens van mee (meer groeihormoon dat vrijkomt).
Voor mij werkt zoiets van 1 spiergroep/training naar mij gevoel niet (meer). Optimaal gezien moet ik me 3/4x de klote in trainen om te gainen, maar dan gain ik vaak ook goed merk ik tegenwoordig.
Echte split doet het gewoon niet meer voor mij, dat was vroeger leuk maar ik heb het helemaal gehad met dat 1 week volledige rust na het trainen van een spiergroep. :o

Hoop voor je dat die gym morgen wat voorstelt dat je kan knallen, succes. :thumbs:

Ik zie borst meer als een grote spiergroep. Vandaar dat ik normaal 4 oefeningen er bij doe + biceps. Alleen was het al 10u en motivatie was weg. Stik benauwd in die k*t gym dus tijd naar huis. Morgen benen en biceps bij de nieuwe sportschool. Even kijken hoe dat gaat, heb er wel zin in.

Train gelukkig altijd samen, dus ongeacht welke oefening er staat altijd een spotter achter me. Echt ideaal is dat!

:roflol: Go get them tiger!

Mooie inclines. Ik wil je wel eens tot failure lezen gaan ;)

Failure, als in de zin van 5 herhalingen doen bijvoorbeeld, 6de proberen en die falen?

krachtig bezig kerel! netjes!

Geen benen getraind. Ging naar een andere sportschool, was verre van ideaal. Dat wordt hem dus niet.

Pull-up (Breed)
12xBW
12xBW
11xBW

Dumbbell Row
8x22kg
8x26kg
8x30kg
8x34kg

Seated Compound Row
8x55kg
8x65kg
8x70kg

Barbell Curl
8x15kg
8x25kg
7x35kg

Dumbbell Curl
8x10kg
8x13kg
8x15kg

Rug en Biceps, geen lekkere combo. Na rug is biceps helemaal op.
Ojah, en het is best wel een k*t training dit.

Geen benen getraind. Ging naar een andere sportschool, was verre van ideaal. Dat wordt hem dus niet.

Pull-up (Breed)
12xBW
12xBW
11xBW

Dumbbell Row
8x22kg
8x26kg
8x30kg
8x34kg

Seated Compound Row
8x55kg
8x65kg
8x70kg

Barbell Curl
8x15kg
8x25kg
7x35kg

Dumbbell Curl
8x10kg
8x13kg
8x15kg

Rug en Biceps, geen lekkere combo. Na rug is biceps helemaal op.
Ojah, en het is best wel een k*t training dit.

oh ik vind rug biceps altijd erg lekker
hoef je niet veel te doen om je biceps af te maken :D

oh ik vind rug biceps altijd erg lekker
hoef je niet veel te doen om je biceps af te maken :D

Na 1ste oefening zat er al een redelijke pomp in. Alleen zo kan ik niet alles geven, dus liever Rug Triceps, en Borst Biceps. Zodat ik voor beide spiergroepen helemaal tot het uiterste kan gaan.

Terug
Naar boven