Born Twitchy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 274
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had jij ook weinig kracht met die warmte?
Zelf ook een beetje tegenvallende schoudertraining achter de rug, snap hoe je je voelt
Volgende keer dubbel zo hard er tegenaan![]()
Hahaha die 25 reps deadlift, mafkees
Woord dat je zoekt heet volgens mij cable pullovers.
Vanwaar de keuze voor DB rows en niet lekker met een barbell slingeren?![]()
Hoe bedoel je dat de techniek niet lukt? Gewoon je bovenlichaam horizontaal proberen te houden, brede overhandse grip en dat ding naar je borst trekken terwijl je je rug horizontaal probeert te houden.
Precies, gewoon net zolang doen tot je het leuk vind
Techniek met deadlifts is nu al een tijdje goed?
Ik deed altijd BOR's, maar sinds een paar weken DB rows. Heb bij db rows echt het gevoel dat ik m`n arm verder naar achter kan trekken, waardoor de ROM(?) veel groter is dan bij de BOR. Als de db helemaal boven is, lekker die rug squeezen. Geeft mij iig een stuk beter gevoel dan de BORmaar krijg daar wel het gevoel dat ik het daarmee beter doe en er ook sterker op word.
Deadliften
15x50kg
15x70kg
25x90kg VPR! - dat doet ik nooit meer.
55 reps deadlift lijkt me vragen op blessures eerlijk gezegd. 

Standaard deadlifts zou ik no way nooit in zo'n hoog volume doen, daarvoor is de lift echt niet ideaal vind ik. Goed om jezelf te naaien en een hele week spierpijn te hebben die zo zwaar is dat je niet meer kan squaten.55 reps deadlift lijkt me vragen op blessures eerlijk gezegd.
Wel respect dat je het kunt hoor, daar niet van.
Pull up is trouwens met je handen weg van je, althans dat lijkt hier de algemene consensus dus ik zeg het ook zo. Chins zie ik dus als 'handpalmen naar je toe', hoewel ik het vroeger altijd omgekeerd zei.![]()
Rug
Pull up ? - Hand palmen naar me toe
8xBW
8xBW
8xBW
5xBW - Chin up ?, hand palmen van me af.
Dumbbell Row
12x14kg
8x18kg
8x22kg
8x26kg
8x30kg
15x30kg volume pr - laatste reps niet mooi.
Deadliften
15x50kg
15x70kg
25x90kg VPR! - dat doet ik nooit meer.
Lat cable pushdown (Armen gestrekt, staand. Hoe heet zo iets ?)
12x10kg
12x15kg
12x17,5kg
8x22,5kg
Opzich lekkere training. Ik dacht ga eens deadliften, heb dat al 2 maanden niet gedaan dus wat hoog in reps en minder gewicht. Had nog wat spierpijn in me benen dat was ook niet ideaal.
Die 25x90kg, die sloeg alles. Pijn in me onderarmen en benen, stang lag op puntje van me vingers.
Zo shakie + banaantje op en zo nog wat pannenkoeken en daarna nog wat kwark.

Zieke deadlift, nette training man
Als de techniek maar goed is hoef je niet zwaarder te liften man, hoe zwaarder hoe meer kans je blessures hebt.
Om die reden doe ik hem niet eens.
Een bodybuilder/powerlifter zonder deadlift, is geen bodybuilder/powerlifter!Zieke deadlift, nette training man
Als de techniek maar goed is hoef je niet zwaarder te liften man, hoe zwaarder hoe meer kans je blessures hebt.
Zieke deadlift, nette training man

Goede update! Goed om te horen dat je zo goed als hersteld bent, goed om te horen dat je naar een nieuwe gym gaat, en minder goed om te horen dat je fysiek/gewicht wat minder is geworden, maar komaan dat is niet gek he! Succes met je nieuwe schema('s) -> Dan is je fysiek zo weer terug op oude niveau!![]()