Laatste update is al jaren terug ongeveer. Afgelopen 3 weken zijn aardig katabool geweest, combinatie van weinig tijd/warm/werk/motor/geen zin/alleen trainen. Zijn allemaal excuses, maar dat zeg je makkelijk achteraf.
Werk nu ook vrij vaak, en af en toe uit me werk maak ik een ritje wat eten en dan is de dag weer voorbij. Tussendoor nog 2 trainingen gezet volgens mij, maar die zijn niet de moeite waard.
Mede doordat ik weinig tijd heb, heb ik weinig logs bijgehouden laat staan posten. Zal hopelijk wanneer school begint hier meer tijd voor hebben.
Eten is ook bar en bar slecht gegaan, max 3 maaltijden per dag. En als ik rond de 2000cal zat was dat een junk dag.
Gevolgen: 5 kilo afgevallen, 3cm op me armen en kracht verlies van 30% ongeveer.
Als je vraagt is dit het waard voor een motor, zal ik ja antwoorden. Als je vraagt of ik dit prima kon doorzetten naast me motor, zal ik ook ja antwoorden.
Heb er weinig spijt van omdat ik weet dat dit de moeite waard is, maar ben een luie t*ring fl**ker omdat ik weet dat ik dit prima kon combineren.
Training van vandaag was Benen, Biceps
Squat
8x20kg
8x60kg
8x90kg
6x100kg
Lunges
2x8 - 20, 30gk - Kapot
Barbell Curl
8x15kg
8x25kg
8x35kg
Dumbbell Curl
8x11kg
8x13kg
8x15kg
Heb denk nog nooit zo veel (spier)pijn gehad in me benen. Niet normaal, hoop dat eten weer wat beter gaat, kracht wat terug komt. Zodat ik in september weer kan knallen.