MuscleMeat

Dennisik, road to 95kg

• Topic Starter Topic Starter
Klinkt zeker niet verkeerd nee! Al denk ik wel dat mijn geluid is dieper is, maar vanaf een filmpje is dat moeilijk te beoordelen. Heb je nog de DB Killers erin of niet ?

@Tymen, ach als je niks met motoren heb begrijp ik het. Maar als je eenmaal zelf gereden hebt dan weet je wat je mist :D

Klinkt zeker niet verkeerd nee! Al denk ik wel dat mijn geluid is dieper is, maar vanaf een filmpje is dat moeilijk te beoordelen. Heb je nog de DB Killers erin of niet ?

@Tymen, ach als je niks met motoren heb begrijp ik het. Maar als je eenmaal zelf gereden hebt dan weet je wat je mist :D

Die dingen zijn niet met Db killers gemaakt de serie die ik heb, maar op de opnamen gaat het geluid boven wat de microfoon kan en dan klinkt het dus veel zachter:mad:

Die dingen zijn niet met Db killers gemaakt de serie die ik heb, maar op de opnamen gaat het geluid boven wat de microfoon kan en dan klinkt het dus veel zachter:mad:

Oh oke, ik heb nog de DB Killer erop zitten, die gaat er een keer af om te kijken of dat veel verschilt maakt :D

Morgen ook even led bestellen voor stadslicht, en dan binnenkort aan beide kanten Xenon 6000k + led :D
Xenon zit nu alleen nog in de linkerkant.

Ik heb ook 6000 K BI Xenon

Als je 2 koplampen heb mag je er maar 1 voeren, je kan het doorschakelen dat ze bijde aanstaan. Maar dit is wel verboden voor motor rijders.

Je mag wel 1 dim links en rechts stadslicht. Maar bijde dimlicht is verboden.

Een maat van mij heeft hier een boete voor gehad en die gaat over de 100 euro heen.
En je moet binnen een week terug komen om te laten zien dat je het eruit hebt gehaald.

Daarom heb ik voor een model gekozen met 1 koplamp dan heb ik dat gezeur niet en staat mooi symetrish.

2 koplampen hebben en maar 1tje mogen voeren vind ik niet mooi

Laatst bewerkt:
Ik heb ook 6000 K BI Xenon

Als je 2 koplampen heb mag je er maar 1 voeren, je kan het doorschakelen dat ze bijde aanstaan. Maar dit is wel verboden voor motor rijders.

Je mag wel 1 dim links en rechts stadslicht. Maar bijde dimlicht is verboden.

Een maat van mij heeft hier een boete voor gehad en die gaat over de 100 euro heen.
En je moet binnen een week terug komen om te laten zien dat je het eruit hebt gehaald.

Daarom heb ik voor een model gekozen met 1 koplamp dan heb ik dat gezeur niet en staat mooi symetrish.

2 koplampen hebben en maar 1tje mogen voeren vind ik niet mooi

Mmh volgens mij verschilt dat per motor. Bij koplampen waar nog H4 inzit, daar staan ze allebei aan. Daarnaast hoop ik dat me stadslicht ook gewoon allebei aan kleine ledjes zijn dat. Stadslicht is wel gewoon 1 licht en ook 6000k xenon

dikke shit mate die motor!
hoe duur is zo'n ding nou? en hoe lang duurde t voordat je je motorrijbewijs haalde?
ik heb komende jaar veel tijd om te dingen te ondernemen dus een motorrijbewijs halen leek me wel kicke om te doen.

dikke shit mate die motor!
hoe duur is zo'n ding nou? en hoe lang duurde t voordat je je motorrijbewijs haalde?
ik heb komende jaar veel tijd om te dingen te ondernemen dus een motorrijbewijs halen leek me wel kicke om te doen.

Thanks, deze motor die ik nu heb kost rond de 4300.

Motor rijbewijs was ik vrij lang mee bezig, begon in sep met theorie. 1,5 maand daarna had ik avb. En pas in mei was ik afgereden, omdat ik daartussen nog was gezakt en had toen een stop van 3 maanden. Anders was ik in 3 maanden klaar.

Het is het dubbel en dwars waard :D

Laatste update is al jaren terug ongeveer. Afgelopen 3 weken zijn aardig katabool geweest, combinatie van weinig tijd/warm/werk/motor/geen zin/alleen trainen. Zijn allemaal excuses, maar dat zeg je makkelijk achteraf.

Werk nu ook vrij vaak, en af en toe uit me werk maak ik een ritje wat eten en dan is de dag weer voorbij. Tussendoor nog 2 trainingen gezet volgens mij, maar die zijn niet de moeite waard.

Mede doordat ik weinig tijd heb, heb ik weinig logs bijgehouden laat staan posten. Zal hopelijk wanneer school begint hier meer tijd voor hebben.

Eten is ook bar en bar slecht gegaan, max 3 maaltijden per dag. En als ik rond de 2000cal zat was dat een junk dag.
Gevolgen: 5 kilo afgevallen, 3cm op me armen en kracht verlies van 30% ongeveer.

Als je vraagt is dit het waard voor een motor, zal ik ja antwoorden. Als je vraagt of ik dit prima kon doorzetten naast me motor, zal ik ook ja antwoorden.

Heb er weinig spijt van omdat ik weet dat dit de moeite waard is, maar ben een luie t*ring fl**ker omdat ik weet dat ik dit prima kon combineren.

Training van vandaag was Benen, Biceps

Squat
8x20kg
8x60kg
8x90kg
6x100kg

Lunges
2x8 - 20, 30gk - Kapot

Barbell Curl
8x15kg
8x25kg
8x35kg

Dumbbell Curl
8x11kg
8x13kg
8x15kg

Heb denk nog nooit zo veel (spier)pijn gehad in me benen. Niet normaal, hoop dat eten weer wat beter gaat, kracht wat terug komt. Zodat ik in september weer kan knallen.

Come on bro! Ik weet hoe je je voelt, maar je moet jezelf gewoon weer terug in t ritme krijgen!

Jammer joh. Moet je na de zomer weer naar school of ben je nu echt full time aan het werk?

Come on bro! Ik weet hoe je je voelt, maar je moet jezelf gewoon weer terug in t ritme krijgen!

Ja klopt, maar ik heb nu helemaal geen ritme en dat is het probleem. Vanaf september gewoon weer studie dus dan kan ik weer knallen en vreten.

Jammer joh. Moet je na de zomer weer naar school of ben je nu echt full time aan het werk?

Nu werk ik rond de 40 uur per werk. Maar met reistijd en dergelijke erbij ben je er per week wel 50 uur mee bezig.

Na de zomer, moet ik weer beginnen met me studie. Werk dan wat minder en kan dan gewoon weer lekker trainen.

Doel is nu gewoon zo veel mogelijk van me oude kracht/fysiek terug te krijgen.

t*ring ver weg dan je werk ofwa ???

k hoop dat je weer in je oude ritme kan komen, want er is niks meer k*t dan kracht/massa verliezen :P

100 KG squat en 35 KG bb curl vind ik toch mooi begin om weer verder op te bouwen. succes met plannen man.

laats

t*ring ver weg dan je werk ofwa ???

k hoop dat je weer in je oude ritme kan komen, want er is niks meer k*t dan kracht/massa verliezen :P

100 KG squat en 35 KG bb curl vind ik toch mooi begin om weer verder op te bouwen. succes met plannen man.

laats

Nee valt eigenlijk wel mee. Maar doel meer op, stel ik werk van 10 tot 18. Dan ben ik van 9 tot 19 weg. Met reistijd, omkleden + motor ritje vandaar.

Werk is maar 10 min met de motor :x

MP
12x20kg
8x30kg
8x40kg
4x45kg

Shoulder Press
8x14kg
8x16kg
8x18kg

Fly's + Triceps (Pushdown)

Dips
8xBW
8xBW
7xBW

Ging redelijk, zondag borst en rug.

Nice, lekker basic geknald :fire:

Bench
12x20kg
8x50kg
8x65kg
5x75kg

Incline
12x20kg
8x40kg
8x50kg

Fly's
12x6kg
12x10kg
12x13kg

Daarna voor rug
- low row
- Cable Lat pull

Dumbbell row
8x18kg
8x20kg
15x24kg

Was wel een redelijke training. Morgen hopelijk squatten.

Laatst bewerkt:
Wat is een low pull? Chest lekker aangepakt man.

Je had vast een flinke pomp in je borst;)

Wat is een low pull? Chest lekker aangepakt man.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze

Je had vast een flinke pomp in je borst;)

Viel opzich wel mee denk ik.

Benen en Biceps

Squat
8x20kg
8x60kg
8x90kg
6x110kg

Lunges Barbell
8x20kg
8x30kg
8x40kg - Echt moordend die oefening

Leg Extension
3x12 met nog wat kilos, vooral lekker branden.

Nog wat Barbell Curls en Dumbbell Curl
8x11kg
8x13kg
8x15kg
8x17kg

Kracht in biceps, is nog redelijk aanwezig. Maar kracht in me benen is nog steeds laag maar wordt aan gewerkt!

Terug
Naar boven