Fitness Seller

Dennisik, road to 95kg

• Topic Starter Topic Starter
Pff vreselijk man die nederrap :kots:
Goed (rock)concert van een internationale artiest kon ik nog wel begrijpen ;)

Beter dat je bent gaan trainen dus! :D

ik zou niet gaan trainen, gewoon een andere rustdag pakken ;)
beetje schuiven met je schema kan best af en toe.

Haha, nee rock is niet echt me ding.

Ach, nu telaat vandaag benen op de planning. Weer squatten na 4 weken, kijken hoe dat gaat.

Lekkere laatste 2 training weer main, moest alleen 2 pagina's terug door dat gespam :fuu:

Lekkere laatste 2 training weer main, moest alleen 2 pagina's terug door dat gespam :fuu:

Haha, ach af en toe ouwehoeren hoort erbij dat doe je ook in de sportschool

Vandaag Benen, in nieuwe sportschool.

Squat
8x20kg
8x60kg
8x100kg
5x120kg
8x100kg - Teleurgesteld, maar verwacht. Het was bloedheet, en al 1,5maand niet gesquat.

Daarna nog wat apparaten, met denk ik soort hack squat/leg press variant
leg extension - standing calf rais - sitting calf rais

Nog wat buik gedaan wat ik ook al maanden niet heb gedaan, en nog 2 onder arm oefeningen gedaan.

Deze sportschool is opzich wel netjes, kan er squatten. Genoeg bankjes, dumbbells tot 54kg en dat gaat per 1kg :eek:

Schema ga ik in juli ook wat veranderen. Aangezien buik en kuiten wat achterlopen, zo ook me biceps en onderarmen.

Ma - Borst en Buik
Di - Benen en Biceps
Wo - Rust
Do - Schouders en Triceps
Vr - Rug en Kuiten

Zit er over na te denken om triceps en kuiten te verwisselen. Zodat ik weer de volle 100% voor triceps kan gaan, al is rug wel een spiergroep wat veel energie kost. Dus ik denk dat ik het zo laat.

Hoe is je nieuwe sportschool?

1,5 maand niet gesquat?! :eek:!!!

Vind je come-back-squats nog helemaal niet zo verkeerd.

Hoe is je nieuwe sportschool?

Ja opzich wel lekker, enige minpunten die ik kan bedenken zijn. Niet echt een plek om te deadliften, is makkelijk op te los door stang van squatten te pakken en gaan!.

+ Het was vandaag wel erg warm, dus misschien airco kapot ofzo.

Maar ik ga er eind deze maand heen en weer elke week squatten en deadliften!

1,5 maand niet gesquat?! :eek:!!!

Yes, door ongeluk en k*t gym.

Heb nog wel steeds last van me voet, even aankijken hoe dat gaat.

Vind je come-back-squats nog helemaal niet zo verkeerd.

Mwah, was me drive wel helemaal kwijt. Hoop weer snel op oude niveau te zitten. Hier is wel een squatrack aanwezig dus we kunnen knallen!

post je voeding eens dennis ;)!

Thanks voor de input!

Ik denk dat ik het komende maanden op een cleanbulk houd:
Met 3276cal - 416gr KH - 249gr Eiwit - 71gr Vet
5 Maaltijden + Kwark. Met een verhouding van 50/30/20
Zie spoiler voor schema: Tijden kloppen niet, aangezien ik niet om 8u wakker ben als ik kan uitslapen!.
dztqqa.jpg

Na de zomer. BULK!
Met 4851cal - 545gr KH - 313gr Eiwit - 160gr Vet
7 Maaltijden. Met een verhouding van 45/25/30
Zie spoiler voor schema:
acwrow.jpg

Astu,

Zodra ik tijd heb ga ik me er aan houden.

Je lijkt mij wel :roflol:

Een boterham is niet 100kcal ;) 75 ongeveer.

Als een witte 85 is dan is een bruine toch zeker wel meer dan 100? Of is een bruine boterham vooral complexer en niet per see meer koolhydraten bevattend? (Ja, BEVATTEND, moest even puzzelen om me uit deze zin te redden).

mmh per 100 gram is 300 cal ongeveer en 1 boterham weegt ongeveer 30 gram vandaar. ik eet 6/7 dagen alleen maar bruin/volkoren heel af en toe wat witte boterhammen.

ik merk wel als voeding k*t is, herstel en spierpijn langer duren. loop al vanaf dinsdag met spierpijn in me poten, werd ook wel keer tijd.

mmh per 100 gram is 300 cal ongeveer en 1 boterham weegt ongeveer 30 gram vandaar. ik eet 6/7 dagen alleen maar bruin/volkoren heel af en toe wat witte boterhammen.

ik merk wel als voeding k*t is, herstel en spierpijn langer duren. loop al vanaf dinsdag met spierpijn in me poten, werd ook wel keer tijd.

join the club :) same shit here.

sterker nog. ik heb nog spierpijn van maandag mn borst.

Het staat gewoon op het brood, had eerst brood waarop stond: per boterhamen 68kcal, en die wij nu normaal hebben 82kcal.

Ik zal even kijken morgen.

K*t training!

MP
8x20kg
8x30kg
8x40kg
6x50kg
9x40kg

Shoulder Press
8x16kg
12x18kg
10x20kg

Side Raises, seated
8x8kg
8x7kg
12x6kg

Daarna nog 8xBW dips en 6xBW+10. Bagger dus, wat pushdown en naar huis gegaan.

Training om te vergeten.

kan gebeuren. ik heb meer moeite met eten, concentreren en trainen als het warm is, dus niks raars aan ;)

volgende keer gewoon weer je best doen.

kan gebeuren. ik heb meer moeite met eten, concentreren en trainen als het warm is, dus niks raars aan ;)

volgende keer gewoon weer je best doen.

Yes, ben van plan om denk volgende week gewoon weekje niet te trainen. Dan volle bak er tegen aan!

Terug
Naar boven