MuscleMeat

Dennisik, road to 95kg

Zal het volgende week keer even proberen met opwarmen. Heb het nog nooit goed geprobeerd, paar keer voor de grap. Ga altijd gewoon iets onder parallel en dan vindt ik het wel mooi.

Denk dat ik de gym dan niet haal :D
Ik zie stuk onder parallel als fullsquat dus als je dan ben je echt goed bezig :eek:

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie stuk onder parallel als fullsquat dus als je dan ben je echt goed bezig :eek:

Fullsquat, versta ik onder dat je reet bijna de grond aantikt.

Ik doe de squats denk iets onder parallel, wil niet altijd lukken. Maar probeer het wel altijd, bij 125kg 8x ging het wel redelijk. Vorige week 8x120kg waren ook goed diep, gewoon iets onder parallel.

Moet ik toch nog maar wat meer mijn best doen :clown:

Ik probeer altijd een flink stukkie onder parallel te komen (opwarmen doe ik altijd full, werksets iets minder diep) waarbij ik liever dieper probeer en het niet haal dan dat ik minder diep wel haal.
Ben erachter dat je om het onderste stukje te halen met 'brute wilskracht' verder komt dan je verwacht :D

Laatst bewerkt:
Moet ik toch nog maar wat meer mijn best doen :clown:

Ik probeer altijd een flink stukkie onder parallel te komen (opwarmen doe ik altijd full, werksets iets minder diep) waarbij ik liever dieper probeer en het niet haal dan dat ik minder diep wel haal.
Ben erachter dat je om het onderste stukje te halen met 'brute wilskracht' verder komt dan je verwacht :D

Denk ook niet dat onze squat veel verschillen, jij pakt iets minder, maar ik ga iets minder diep. Is puur ook waarop je traint.

Rest van de stats zijn ook gelijk beide bp = 100. Mijn deadlift is iets hoger, maar denk dat je me binnenkort wel inhaalt!

Denk ook niet dat onze squat veel verschillen, jij pakt iets minder, maar ik ga iets minder diep. Is puur ook waarop je traint.

Rest van de stats zijn ook gelijk beide bp = 100. Mijn deadlift is iets hoger, maar denk dat je me binnenkort wel inhaalt!
Mijn deadlift sucks haha, doe het amper en vind het eigenlijk niet eens leuk :x

Maar we zouden goede trainingspartners zijn idd ;)

Dramatisch, kan er weinig van maken.

Schouders en beetje rug.

Dumbbell shoulder press.
8x20kg
8x24kg
6x28kg

MP (Seated Smith)
8x15kg
8x35kg
8x45kg
6x60kg

Upright Row
12x17,5kg
10x22,5kg
10x27x5kg

Deadlift
12x70kg
12x90kg
12x110kg
8x130kg

Dumbbell row
12x20kg
12x24

Voelde me niet lekker, moe en dergelijke. Allemaal excuses maar het was gewoon een bagger training. Volgende week weer als een gek trainen!

Geslaaaaaaaaaaaaaaaaagd!

Motorrijbewijs is binnen, had verwacht dat ik was gezakt. Maar dat bleek dus niet zo.

Vanavond nog een brute borst + biceps training icm met crack en me dag kan niet meer stuk!

Goeie shoulderpress :thumbs: En gefeliciteerd, niet teveel zuupen he :D

Goeie shoulderpress :thumbs: En gefeliciteerd, niet teveel zuupen he :D

Gefeliciteerd man, eindelijk!

Thaanks!, zeg dat wel eindelijk dat pasje. Ik zuip niet ;)

Vandaag Borst & Biceps training, ging redelijk. Had vooraf crack genomen, en verwachte wel wat. Maar voelde niks, pomp in biceps was goed, gewoon normaal voorderest kracht oid niks gemerkt jammer genoeg.

Bankdrukken
12x20kg
8x40kg
8x60kg
5x80kg

4x92,5kg (5de hele lichte spot)
4x92,5kg
3x90kg - Niet erg goed.

Incline
12x20kg
12x40kg
8x60kg
4x70kg - Slecht

Fly's
12x9kg
12x11kg
12x13kg
12x15kg

Barbell Curl
8x22,5kg
8x32,5kg
8x37,5kg
3x47,5kg - Dikke Pr!

Concentration curl
12x9kg
12x11kg
8x13kg

Machine Curl
8x50kg
10x35kg - Laatste 5 worden tegengehouden
10x25kg - Laatste 5 worden tegengehouden

Training was redelijk, borst ging slecht maar biceps wel lekker gedaan. Morgen weer squatten!

Wat is eigenlijk het voordeel van een pomp behalve dat het er geil uitziet?

Wat is eigenlijk het voordeel van een pomp behalve dat het er geil uitziet?

Dat, meer niet. Denk ik.

Ik doelde meer op dat ik verwachte om een bad ass pomp te krijgen, met crack. Maar er gebeurde niks specials oid. Dus volgende training maar 1,5scoop.

Okay :P Zou leuk zijn om die pomp lang vast te kunnen houden voor dates :D

Okay :P Zou leuk zijn om die pomp lang vast te kunnen houden voor dates :D

:sl*t:

De pomp draagt niks en dan ook niks bij aan groei!!!

De zogenaamde pomp zorgt juist voor ophoping van afvalstoffen en slechte aanvoer van voedingstoffen e.d.

Verhoogd bloedvolume is een verhoogde toevoer van nutrienten voor heropbouw. Dus sneller herstel, vluggere verwijdering van melkzuur, toevoeging van O2 voor groei ST fiber en de lijst gaat door. Een pomp is een goede indicatie, het is ook maar dat, een indicatie. het biedt op zich geen verklaring.

Pomp is leuk, het zegt echter niets over je training op vlak van effectiviteit en groei.
Pomp krijg je doordat de spieren bloed aanzuigen en de bloedvaten dichtgeknepen worden door de spieren waardoor het bloed moeilijker teruggaat naar het hart en de spier dus voller worden ('opgepompt').

Hoe meer reps, hoe meer bloedtoevoer nodig voor zuurstof en dus hoe groter de pomp.

Dat een pomp bijdraagt voor groei is maar de vraag, het zal de bloedtoevoer verhogen, maar het bloed moet er ook weer weg kunnen (circuleren). Dus nadat je pomp maximaal is geweest, zou je eigenijk moeten stoppen met je training. Of iig voldoende rust tussen sets nemen.

Enkele citaten uit topics over het onderwerp van Big Cat en Big T. Pomp zegt dus niks, is alleen leuk voor in de spiegel

Mijn 1 keer crack was 3 scoops. Reken maar dat je helemaal gek wordt een gruuuuuuwelijke pomp krijgt!

Vandaag benen training.

Squat
8x60kg
8x80kg
5x100kg
5x115kg
8x130kg - Volume Pr!
3x140kg - PR!, nummer 1 was niet erg diep. 2 en 3 waren netjes parallel :D

Legpress
8x120kg
8x150kg
8x180kg
10x200kg - Volume PR!

Calf Press
12x25kg
12x35kg
8x45kg

Lying Leg Curl
8x40kg
8x50kg
10x60kg Vpr en Fullstack

Ik mag niet klagen, was een lekkere benen training!

Laatst bewerkt:
Lekker huisgehouden daarzo zeg! :woot:

Terug
Naar boven