crypt0read
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 196
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
z1000, is dat wel een depressie? Of wat neerslachtigheid? Als je echt depressief bent, doe/kun je niks meer. En dit kan zo maar de kop opsteken, ook al is je leven mooi, goed en positief. Vaak door chemisch disbalans in de hersenen. Vandaar dat ze je algauw medicijnen voorschrijven.
Hoe bedoel je drugs is bad? Je kreeg die klachten na een nare drugs ervaring te hebben gehad?
Dat is niet te zuinigHeb zelf weleens de neiging om mezelf kapot te maken en om dat soort middelen als zelfmedicatie te gebruiken. Terwijl ik geen anti-depressiva wil slikken
Is ook niet de juiste manier natuurlijk.
. Het was een foute periode van 2 jaar. Heb van de zomer nog 1x pillen genomen. En vond er geen **** meer aan. Dus ben er wel klaar mee
Anders was ik ook al een Parnassia patient 
Ik weet er alles van. Leef al jaren met neerslachtigheid en on gelukkig zijn. Hoop shit uit mijn jeugd meegenomen. Onlangs mn meissie en de kleine bij mn weg na relatie van 6jaar inc samen wonen. Ik was vreemd gegaan en hoop andere shit geflikt en word soms gek van mezelf nu.
Loop nu bij psycholoog om aan mezelf te werken en wat echt helpt is doorbreken van je levenspatroom.
Ga eens ietd anders doen, verander je huis kamer oid. Doorbreek met je verleden tijd en probeer een nieuwe fase in te gaan. Breek met het verleden en ga dingen anders aanpakken. Hoef niet gelijk compleet anders maar kleine dingen kunnen al een begin zijn.
En doelen stellen is heel belangrijk, ga bv een cursus doen die je altijd al heb willen doen bv boetseren, gitaar spelen haha weet ik het wat.
(100% srs)