XXL Nutrition

'Dexaprine' iForce Nutrition

Oke, dus ik begrijp dat ze op de verpakking zeggen dat er Thyroxine inzit maar dat er daadwerkelijk een andere 'soortgelijke' stof inzit?
Daarnaast als het zo laaggedoseerd is dat het minimaal effect snap ik niet waarom ze het uberhaupt erin doen!

Er staat dan ook geen thyroxine op de verpakking, maar thryronine. En over je laatste zin: welkom in de wereld van de supplementenindustrie.

Dit alles neemt niet weg dat dexaprine een heerlijk product is waar je flink wat energie van krijgt. Van andere ingrediënten in dexaprine (oa. cafeine) is overigens wel aangetoond dat ze effectief zijn, ook voor vetverbranding.

Er staat dan ook geen thyroxine op de verpakking, maar thryronine. En over je laatste zin: welkom in de wereld van de supplementenindustrie.

Dit alles neemt niet weg dat dexaprine een heerlijk product is waar je flink wat energie van krijgt. Van andere ingrediënten in dexaprine (oa. cafeine) is overigens wel aangetoond dat ze effectief zijn, ook voor vetverbranding.

Het verschil tussen dexaprine en een pre-workout is 0. Ik snap niet goed waarom dit dan zoveel meer beloofd. Anyway, ik word flink slaperig +-4uur na inname!

Uiteindelijk ook slecht geslapen en voor t eerst sinds tijden weer getandenknarst. Nu dus moe en koppijn.

Wel meer afgevallen dan normaal! Eens kijken of dat geen fluctuatie in vocht oid is en binnenkort nog eens herhalen.

Gevoel is dus nog steeds ronduit k*t, maar hey, als het werkt ;)

even een update van mezelf!

Ik ben een goede maand geleden begonnen met fitness en heb toen me laten opmeten en mijn vetpercentage was 16.1% & spiermassa 42.1%, ik ben 1m71 groot en 17jaar oud.

Ik ben een week geleden begonnen met dexaprine te nemen (halve tablet elke dag), en heb mijn eetstijl licht aangepast naar water drinken, geen snoet,etc.. & als ook zondig ik nog soms door een pizza te eten.

Vandaag ben ik dan zonder veel verwachtingen me terug gaan laten opmeten en ik kwam het volgende uit;
Vetpercentage: 13%, dus 3.1% verminderd!
Spiermassa: 44.4%, 2.3% omhoog gegaan!

Dit wil dus zeggen dat dexaprine een degelijke vetverbrander is en tevens ook je spieren beschermt.

Ik ben alvast tevreden!

Hoe is dat gemeten?

even een update van mezelf!

Ik ben een goede maand geleden begonnen met fitness en heb toen me laten opmeten en mijn vetpercentage was 16.1% & spiermassa 42.1%, ik ben 1m71 groot en 17jaar oud.

Ik ben een week geleden begonnen met dexaprine te nemen (halve tablet elke dag), en heb mijn eetstijl licht aangepast naar water drinken, geen snoet,etc.. & als ook zondig ik nog soms door een pizza te eten.

Vandaag ben ik dan zonder veel verwachtingen me terug gaan laten opmeten en ik kwam het volgende uit;
Vetpercentage: 13%, dus 3.1% verminderd!
Spiermassa: 44.4%, 2.3% omhoog gegaan!

Dit wil dus zeggen dat dexaprine een degelijke vetverbrander is en tevens ook je spieren beschermt.

Ik ben alvast tevreden!

Wat een super resulaat, netjes!:D

- Eldert

ik had die dag al zeker 2.5liter water gedronken

hoe was het met je gewicht voor en na

Ik ben vandaag begonnen, mede door jouw topic haha.

Hoe zit het met ontbijt? Normaal gesproken pak ik natuurlijk direct bij opstaan BCAA's, koolhydraten uit fruit en een eiwitshake, maar Dexaprine dient als eerste op een nuchtere maag ingenomen te worden. Cafeïne verziekt normaal gesproken de opname van voedingsstoffen voor ongeveer anderhalf uur, dus hoe doen jullie dit?

Ik heb nu BCAA's gepakt met Dexaprine en 5 minuten later fruit + eiwitshake.

net mijn bestelling binnen en heb gelijk een halve geflipt.
zo eten en daarna trainen. ben benieuwt!

Deed bij mij helaas niks... potje is op maar geen resultaat bij hetzelfde dieet.
Ik voelde het effect ook niet meer na 3 dagen, maar mijn tolorantie is erg hoog voor dit soort dingen.

Tijd gestopt.. pak het nu weer. Voel wel dat ik zo'n energiek gevoel heb en meer zweet, weet niet of het daadwerkelijk iets doet voor meer vetverbranding etc. Potje is bijna op dus die maak ik op.. verder koop ik het niet meer.

Even een update! Ik ben met dexaprine begonnen rond midden mei, toen had ik een vetpercentage van 16%.
Na een maand 3x per week te gaan fitnessen had ik me terug gaan laten opmeten en toen kwam ik uit op een vetpercentage van 13%.
Nu heb ik me gisteren nog eens laten opmeten ( 2 maand nadat ik begonnen ben met dexaprine), en kwam ik verassend uit op 9.9% Vetpercentage. Het verassend hieraan was dat ik deze gehele maand niet meer hebben kunnen fitnessen wegens proefwerken & vakantiejob, en toch ben ik sterk gedaald in vetpercentage!

Deze daling van mijn vetpercentage is niet in verhouding met mijn spiermassa gezakt, mijn spiermassa heeft zelfs grote vooruitsprong genomen!

Ik hoop dat dit jullie terug wat goede moed geeft!

Het verschil tussen dexaprine en een pre-workout is 0. Ik snap niet goed waarom dit dan zoveel meer beloofd. Anyway, ik word flink slaperig +-4uur na inname!

Het verschil is immens. Ik heb op dexaprine 1.5 maand lang 0.5 tab 6-8 uur energie en 0 crash. Pas na 1.5 maand keer een hele en ik kan deze nu redelijk handelen. 0 honger en heerlijke energievolle trainingen. Ook al zou het 0 vet verbranden vind ik het nog een super product. Een schepje hard heb ik 1.5-2 uur lekkere training met een dikke crash er achteraan.

dexaprine

Ik kan het nergens meer krijgen is het uit de handel gehaald?
zo ja komt het nog weer terug?

---------- Post toegevoegd Sat 25 Aug 2012 om 10:04 ----------

Wat een super resulaat, netjes!:D

- Eldert

Kan ik het nog ergens kopen?
was al een tijd bezig met dit spul en het is super, maar het is nergens meer te krijgen.

Ik kan het nergens meer krijgen is het uit de handel gehaald?
zo ja komt het nog weer terug?

---------- Post toegevoegd Sat 25 Aug 2012 om 10:04 ----------

Kan ik het nog ergens kopen?
was al een tijd bezig met dit spul en het is super, maar het is nergens meer te krijgen.
Nope... its gone

Terug
Naar boven