Fitness Seller

'Dexaprine' iForce Nutrition

Suizende oren niet maar een vriend van mij heeft t we gehad maar niet vaak
dankjewel!

---------- Post toegevoegd Thu 24 May 2012 om 07:22 ----------

Suizende oren heb ik inderdaad ook wat last van.. is heel raar. Het is ook net alsof ik mezelf hoor ademen af en toe..? Duizeligheid soms een heel klein beetje als je wat te snel opstaat nadat je net een setje hebt bijvoorbeeld. Wazig zicht geen last van.
dankjewel voor je reactie!

Nog een kleine aanvulling. De caffeine in dexa zou maar overeen komen met een goed zwaar kop koffie. Overigens is de versie ook veranderd. Nu 850mg zonder 1.3d er in. Ze zou even krachtig zijn al heb k men twijfels omdatk er enkel gesponserde logs van vindt.

Nog een tip, als je er hele tab neemt, breek hem dan in 2 en slik hem zo door, werkt beter/sneller voor mij.

Ik heb last van pijn aan mijn linkernier, wat de oorzaak kan zijn weet ik zelf niet..
ik neem het nu al 2 dagen in..

naar mijn weten is er geen ingredient die specifiek iets met de nier te maken heeft ofzo, neem je creatine?

creatine neem ik nog niet neen, vandaag heb ik wel weinig gedronken.. zou dit het probleem kunnen zijn? aangezien ik van de dexaprine toch wel vaker moet gaan plassen.

creatine neem ik nog niet neen, vandaag heb ik wel weinig gedronken.. zou dit het probleem kunnen zijn? aangezien ik van de dexaprine toch wel vaker moet gaan plassen.

Ja dat kan 't zijn ;) ik raad sowieso met fatburners aan meer water te drinken, sowieso veel water drinken voor deze sport en vetverlies.

Nee, ik heb wel naar iForce gemaild om de precieze samenstelling te weten, maar daar willen ze niks over zeggen uit vrees dat het nagemaakt wordt...

Ik vermoed dat de dosering redelijk aan de hoge kant is, tussen de 200-400mg cafeïne.

En de andere ingredienten vind je sowieso niet in koffie terug ;)

Ja laten we eerlijk zijn, de rush/feel good is te wijten aan de 1,3D. Voor de rest zit er nog wat caffeine en gelijksoortige in en als laatste wat thyronine. Heb dit product net besteld btw. Ik reageer wel heel slecht op pre workouts dus laat ik het maar bij halfjes houden.

hebben er eigenlijk nog mensen van last aan de nieren & aan de onderbuik van dexaprine te nemen?

inderdaad, moet redelijk veel gaan plassen.. zeker om het uur, maar dat komt ook denk ik omdat ik veel drink & omdat dexaprine vochtafdrijvend is niet?

Eh ja maar als je ook last hebt van je onderbuik en nieren.. Nieren scheiden afvalstoffen (urine) af dmv ureum en je hebt ook last van je onderbuik, blaas dus, ik zie een link.

Zou even naar de dokter voor de zekerheid

Eh ja maar als je ook last hebt van je onderbuik en nieren.. Nieren scheiden afvalstoffen (urine) af dmv ureum en je hebt ook last van je onderbuik, blaas dus, ik zie een link.

Zou even naar de dokter voor de zekerheid

Ik ga even deze week nog afwachten, indien de pijn dan nog niet weg is ga ik verder gaan :) alvast bedankt

Ja dat duizelige kon ik nog wel enigzins verklaren ( had ik er even bij moeten zetten :P ) maar die andere 2 symptonen maar ik me toch wel een beetje zorgen over heb je daar ook ervaring mee of?

Niet echt suizende oren, maar wel het gevoel alsof ze dicht zitten.

Het stofje Thyroxine wat erin zit is een schildklierhormoon en zit in medicijnen die de dokter voorschrijft voor mensen met een te traag werkende schildklier.
Dus het effect ervan op jou is sterk afhankelijk van je schildklier.
Mensen met een traagwerkende schildklier kunnen zich hierdoor erg goed voelen (als ze al geen medicatie hebben), maar voor met mensen met een snel werkende schildklier kan het slecht vallen!

Het stofje Thyroxine wat erin zit is een schildklierhormoon en zit in medicijnen die de dokter voorschrijft voor mensen met een te traag werkende schildklier.
Dus het effect ervan op jou is sterk afhankelijk van je schildklier.
Mensen met een traagwerkende schildklier kunnen zich hierdoor erg goed voelen (als ze al geen medicatie hebben), maar voor met mensen met een snel werkende schildklier kan het slecht vallen!

Niet echt. De stoffen in dexaprine lijken erg op schildklierhormoon, maar zijn zeker niet hetzelfde. Daar komt bij dat ze slechts zeer laag gedoseerd zijn. Uit onderzoeken (in muizen wel) blijkt dat deze twee stoffen een minimaal effect hebben.

Hier kun je erover lezen, er staat ook welke onderzoeken er geciteerd worden.

http://www.team-andro.com/t2-fatburner.html

Niet echt suizende oren, maar wel het gevoel alsof ze dicht zitten.
Dat!

Heb dat normaal tijdens een zware training ook, maar nu al toen ik nog thuis zat.

Heb vanmorgen 1/3 genomen, om het eens te proberen.
Zenuwachtig, draaierig, droge mond, je merkt het wel hoor.

Ook nogal kortademig, vind dat juist niet handig voor het trainen.

En hongeronderdrukkend was het ook al niet.

Wat mij betreft dus qua gevoel geen aanrader, al geloof ik wel dat het je vetverbranding kan helpen.

mijn probleem van mijn nier is opgelost, had gewoon veel te weinig gedronken! :)

Nu heb ik precies wel last van de volgende neveneffecten namelijk pijn in mijn linker teelbal die dan doortrekt naar mijn linkerlies.. iemand met dezelfde klachten?

Niet echt. De stoffen in dexaprine lijken erg op schildklierhormoon, maar zijn zeker niet hetzelfde. Daar komt bij dat ze slechts zeer laag gedoseerd zijn. Uit onderzoeken (in muizen wel) blijkt dat deze twee stoffen een minimaal effect hebben.

Hier kun je erover lezen, er staat ook welke onderzoeken er geciteerd worden.

http://www.team-andro.com/t2-fatburner.html

Oke, dus ik begrijp dat ze op de verpakking zeggen dat er Thyroxine inzit maar dat er daadwerkelijk een andere 'soortgelijke' stof inzit?
Daarnaast als het zo laaggedoseerd is dat het minimaal effect snap ik niet waarom ze het uberhaupt erin doen!

Dat!

Heb dat normaal tijdens een zware training ook, maar nu al toen ik nog thuis zat.

Heb vanmorgen 1/3 genomen, om het eens te proberen.
Zenuwachtig, draaierig, droge mond, je merkt het wel hoor.

Ook nogal kortademig, vind dat juist niet handig voor het trainen.

En hongeronderdrukkend was het ook al niet.

Wat mij betreft dus qua gevoel geen aanrader, al geloof ik wel dat het je vetverbranding kan helpen.

Alles behalve het kortademig herken ik. Vandaag na m'n rug/biceps training zat ik gewoon te trillen op een bankje, wtf...
Ik heb nog helemaal niks gemerkt van de extra energie eigenlijk, voel me qua energie precies hetzelfde als normaal, alleen dus licht in m'n hoofd, draaierig etc...

Nou maar hopen dat de vetverbranding iig wel werkt...

Terug
Naar boven