- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
21u savonds een energiepil nemen met halfwaardetijd van 8 uur..??![]()
@stukspier: "A 20 year old lady in the UK allegedly took between 8 and 20 dexaprine tablets, presented to an A&E department and died of cardiac arrest a few hours later."
Ik gebruik het nu ruim 2 weken, merk weinig met betrekking tot mood en energie, waarschijnlijk omdat ik altijd veel koffie heb gedronken. Hongergevoel is wel minder, kan makkelijk tot 2 uur zonder eten (intermittent fasting) en heb het idee dat ik droger wordt, terwijl ik iets meer ben gaan eten.
Verder ben ik er wel achter gekomen dat ik geen koffie moet nemen binnen een uur na het nemen van de pil, dan krijg ik het gevoel als wanneer je in een te korte tijd te veel koffie drinkt. (moeilijk concentreren, onrustig) Later in de ochtend kan ik mijn normale hoeveelheid koffie drinken. (Ik sla eigenlijk mijn eerste 2 koppen van de dag over door de pil)
---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 00:53 ----------
[/COLOR]
Dus de kans als je er 30 in neemt en het overleeft is erg klein?
Ik heb eergisteren ook een potje binnen gekregen. Gisteren een halve genomen, merkte niet echt iets. Vandaag een hele en mijn honger is wel weg maar voor de rest, niet echt anders dan normaal.
Ik ben al wel 10 keer wezen pissen, dus misschien drijft het ook vocht af![]()
---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 00:53 ----------
[/COLOR]
Dus de kans als je er 30 in neemt en het overleeft is erg klein?
Nee, ik heb wel naar iForce gemaild om de precieze samenstelling te weten, maar daar willen ze niks over zeggen uit vrees dat het nagemaakt wordt...Weet iemand hoeveel kopjes koffie er in een hele pil zitten?

Ga nog maar eens googelen want dat klopt van geen kant wat je zegt haha

Jongens even een vraag over Dexaprine :
Een vriendin van mij is recent begonnen met Dexaprine maar heeft nog wat klachten die ikzelf niet heb ervaren...
Namelijk : Last van suizende oren, af en toe wat duizelig met opstaan en soms een wazig zicht.
Ikzelf heb ook Dexaprine "gebruikt" maar had hier totaal geen last van... kan 1 van jullie hier mischien een lichtje op schijnen?
overigens is ze netjes begonnen met een halve dat 2 weken lang en daarna 1 halve s'ochtend en 1 halve s'middags.
Alvast bedankt voor de tijd en reacties![]()
Ja dat duizelige kon ik nog wel enigzins verklaren ( had ik er even bij moeten zettenJa met dexa voel ik me altijd alsof ik dood ga en al helemaal als ik opsta ofzo
) maar die andere 2 symptonen maar ik me toch wel een beetje zorgen over heb je daar ook ervaring mee of?Ja dat duizelige kon ik nog wel enigzins verklaren ( had ik er even bij moeten zetten) maar die andere 2 symptonen maar ik me toch wel een beetje zorgen over heb je daar ook ervaring mee of?
Jongens even een vraag over Dexaprine :
Een vriendin van mij is recent begonnen met Dexaprine maar heeft nog wat klachten die ikzelf niet heb ervaren...
Namelijk : Last van suizende oren, af en toe wat duizelig met opstaan en soms een wazig zicht.
Ikzelf heb ook Dexaprine "gebruikt" maar had hier totaal geen last van... kan 1 van jullie hier mischien een lichtje op schijnen?
overigens is ze netjes begonnen met een halve dat 2 weken lang en daarna 1 halve s'ochtend en 1 halve s'middags.
Alvast bedankt voor de tijd en reacties![]()