DG80
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 709
- Lengte
- 2m
- Massa
- 130kg
Als ik echt niks beters te doen heb! Ben er nog steeds van overtuigd dat je van veel wandelen grotere kuiten krijgt dan 1x in de week ze te trainen.
De ekte jonguh

Makkelijk?Zie er juist als een berg tegenop
Ik ben in mijn bodybuilding trainingen, met rest-pause, drop sets forced reps e.d. gewend de failure niet alleen op te zoeken, maar er ver voorbij te knallen. Zelfs met 5x5, wat ik nu voor kracht doe heb ik de neiging tot failure te trainen. De vraag stelde ik omdat het gezien mijn ervaring heel lastig in te schatten is hoe ver ik van failure weg moet blijven met zo'n 3x3 krachttraining.
Thnx!![]()
Veel leuker elke week je doelen te halen, voelt veel fijner dan stuurloos het maar per training te bepalen!
Volgens mij ben jij een beetje hetzelfde als ik. Je vind kracht erg belangrijk maar wil er ook niet bijlopen als een papz*k.
Laag in vet sowieso niet, maar ook liever niet veel hoger dan 15%. Merk het wel dat ik echt krachtverlies heb als ik wat droger word. En ja wie is er niet ijdel, een beetje aandacht van vrouwen is toch ook best wel fijn!
Dat hoef je niet te weten omdat je elke week verhoogt en vanzelf er tegen aan loopt
Hij bedoelt denk ik dat hij niet weet waar hij precies moet aanvangen. Je moet toch zeker wel iets uitzetten waar je toch minimaal 7 weken kan verhogen. Als je na 3 weken vastloopt heb je er ook niks aan.
27-03-12 (kniebuigen en deadliften licht)
Kniebuigen
opwarmen
1x8x55kg
1x8x75kg
1x8x105kg
2x8x140kg
1x10x145kg
Deadliften (deadstop, pronated en beltless)
1x8x75kg
1x8x105kg
1x8x125kg
3x8x155kg
Legextension.
Ging weer op een lekker tempo, not.

Zie er juist als een berg tegenop 
)