Fitness Seller

DG80 gaat ook sterk worden log.

goed bezig!

Dat moet bij jou makkelijk lukken! hier ook wel man

sterk die 165!, zat nog redelijk speed in;)

Sjezus man, je gaat echt hard kerel.
Begint t een beetje aan te slaan, die test, tren en deca?;)

De kop van jay cutler is er niks bij :p

Potverdomme wat heb jij vies veel kracht in de fl**ker. Hele nette presses, beresterk.

• Topic Starter Topic Starter
sterk die 165!, zat nog redelijk speed in;)
167,5 kwam ik niet verder dan halverwege, wel fijn gevoel dat je max nog met een redelijk tempo gaat!
Sjezus man, je gaat echt hard kerel.
Begint t een beetje aan te slaan, die test, tren en deca?;)
2 jaar terug ook al 150 t&g gedrukt (alhoewel dat ook wel 145 kon zijn), nu weet ik ook hoe weinig ik uit mij benchsuit haal, maar die 3750mg test en 1000mg tren in de week gaat wel master :p
De kop van jay cutler is er niks bij :p
Kan er ook niks aan doen dat ik woest sexy ben :p
Potverdomme wat heb jij vies veel kracht in de fl**ker. Hele nette presses, beresterk.
Presspower is ook een beetje uit verhouding met mijn squat en deadlift!

Sterk man! en dat met zo'n lange armen :p

more to come soon!

Sterk man, en het is nog paused ook!

Super PR!! Be proud!

Netjes Dirk!

Sterk man! en dat met zo'n lange armen :p

more to come soon!

Sterk man, en het is nog paused ook!

Thnx :D Zeer tevreden, hoop 3 juni 170 te banken in Sint Maartensdijk!

Dinsdag 03-04-12 (lb)

Fullsquats (beltless)
opwarmen
1x8x60kg
1x8x105kg
3x8x135kg

Deficit deadlift (beltless)
1x8x75kg
1x8x125kg
1x8x145kg

Toen gestop, compleet futloos en moe, echt het gevoel dat ik meer aan het afbreken was dan opbouwen. Heb ook echt structureel slaaptekort door die k*tcomputer :P

Donderdag 05-04-12

T-bar rowing stang in de hoek (gewicht is schijven)
1x8x25kg
1x8x50kg
1x8x75kg
3x8x95kg

Hammergrip pull ups (bw 122,6 kg)
2x6
1x7

Dat viel tegen :P

Dumbbell rowing (strict, dumbbell naast/hoger dan zij)
1x8x38kg
3x8x50kg

Behind the neck pulldown
1x8x75kg
3x8x105kg (full stack)

Militairy press paused
opwarmen
1x8x50kg
1x5x75kg
3x8x85kg

Dumbbell sideraises
3x8x16kg

Dumbbell preacher curl
1x8x18kg
3x8x28kg

Calble curl (rowmachine zittend op de grond)
3x10x26kg

Ben ook creatief met zweet geweest :P
2ur2z9k.jpg

161f8lh.jpg

Bonus :P

2n69el2.jpg

buffeltje!
maar waarom mp paused?

Zaterdag 7 april (Highland "weiland" games)

Tijdens mijn bijbaantje (beveiliging) ben ik Wout Zijlstra en Pieter Karst Bouma al een keer tegengekomen, toen had ik al wel het 1 en ander over Highlandgames gevraagd. Die week daarop ook eens op het internet wezen kijken wat het nu eigenlijk precies inhoudt. Daarna verder niks mee gedaan, toen zag ik de aankondiging van deze beginnerswedstrijd. Dus mooie kans en nog in de buurt ook.

1e onderdeel was light weight for distance.

We mochten dit eerst 2 keer proberen voordat we aan onze 3 beurten begonnen. Had toch zelf het idee dat dit wel het meest technische onderdeel wat wij gedaan hadden. Vanaf de balk neem je ongeveer 2,5 pas, je slingert het gewicht dan 2 a 3 keer voor je heen en weer dan slinger je het gewicht achterlangs, gelijktijdig neen je een stap, het is de bedoeling dan 2x om je as te draaien en daardoor het gewicht een behoorlijke snelheid mee te geven. Hierbij liet mijn motoriek mij toch wel wat in de steek.

3e en ook beste beurt was 12,90 (dit was een gemiddeld resultaat)

2e onderdeel was zware steen

Dit was al een stuk minder technisch en na wat tips van Stahmixson ging dat al snel vrij goed.

3e beurt heb ik 9 meter gegooid, wat het verste was van alle beginners en ook verder dan een aantal van de toppers :D

3e onderdeel was cabertos

Dit was met een boomstam van 4 meter. Het ging uiteindelijk om de afstand waar het deel wat je vast had lande. Als de caber niet werd getost was de afstand ook niet heel ver, en hoe rechter je hem vooruit gooide (wat ze 12 uur noemen)
hoe groter de afstand.

Wederom was 3e poging de beste 10,70 wat weer het verste was van alle beginners en ook verder dan een aantal van de toppers :D

4e onderdeel was light hamer for distance.

Wederom vrij technisch en mijn schoudermobiliteit laat mij ook wel wat in de steek.

3e beurt ook weer de beste 20,20m1 en dit was gewoon slecht :P

5e onderdeel was 20 hoog.

Elke hoogte mocht je 3x proberen, en we begonnen bij 3m1 en er werd telkens 25cm verhoogd. Dus kon je de techniek langzaam aan wat beter beheersen. Eerste worpen waren nog compleet uit mijn schouders, maar Prince Vegatta heeft mij goed gecoacht zodat ik ook wat meer uit mijn heupen haalde!

Uiteindelijk 4,75 gegooid! Had ik niet verwacht als je zag hoe mijn eerste worpen gingen!

Sowieso erg leuke dag gehad en leuk om forumleden Stahmixson, Chreiz, Corpaul, Chewie, Skinnie en Prince Vegatta in het echt te ontmoeten. Ook mooi om Johan Langhorst (t*ring wat een power), Kelvin de Ruiter (idem) en Richard van der Linden in aktie te zien. Super sfeer, en ook wel leuk dat de sterkste man van Nederland ook nog gewoon aan het trainen was.

2i1zbza.jpg

2v7v389.jpg

svkjs9.jpg

Was sowieso tof man. Hehe weight for distance en hammer was ik ook minder in.

Vet man! leuk dat je nog prijsje te pakken hebt ook naast al die ervaren lui :P

Terug
Naar boven