AndroidHealthClinic

DG80 gaat ook sterk worden log.

Die squats zijn trouwens helemaal niet diep :mad:

• Topic Starter Topic Starter
Bullshit, vanaf nu maak ik dus full PL-squats.... Take that ziyed!!!

eerste keer gedandeert door pardeep met die Inzer Iron Z's, dat was een hel idd :P

er zijn echt veel ergere banden dan inzer's, die vallen wel mee

Zal best :P (zou het om heel eerlijk te zijn niet eens weten)/

de THP zijn het hardst (blauw geel zwart rood) en de RPM het lichtst. Die RPM haal je dan ook meer slagen uit, is meer geschikt voor als je sneller zakt en hardere banden geven meer stopping power.

@Killy: maak eens een rechte lijn vanaf de knieschijf horizontaal en kijk waar het heupscharnier zich bevindt. vergelijk het daarna met jouw filmpjes.

Parallel = parallel, niet zeiken jij.:) En alles wat daar beneden komt is mooi meegenomen. ;)
parallel is gewoon fout

de THP zijn het hardst (blauw geel zwart rood) en de RPM het lichtst. Die RPM haal je dan ook meer slagen uit, is meer geschikt voor als je sneller zakt en hardere banden geven meer stopping power.

Duidelijk! Thnx voor de info. Wat denk jij dat het beste bij mij zou passen?

@Killy: maak eens een rechte lijn vanaf de knieschijf horizontaal en kijk waar het heupscharnier zich bevindt. vergelijk het daarna met jouw filmpjes.

Speciaal voor Killy.
2gwgd2o.jpg

Heb roelly dieper zien gaan....

Deze banden zijn wel goed of de titaniums, maar dan moeten ze wel strak voor meeste rebound. Maar dat is in training niet zo heel erg belangrijk.

Gaat goed man. netjes!

hoorde ik bij dat laatste bench filmpje nou ''komop homo''? Zou in de smaak vallen bij simon :roflol:

2x5 op 137,5 douwen en dan gewoon nog even 8x140 er achteraan... Ik zou zeggen dat je gewoon wat te laag zit in werkgewicht op je bench en je nog wel even door kan bouwen op die vijfjes.

Sterke bench hoor, bohboh.

2x5 op 137,5 douwen en dan gewoon nog even 8x140 er achteraan... Ik zou zeggen dat je gewoon wat te laag zit in werkgewicht op je bench en je nog wel even door kan bouwen op die vijfjes.

Zou jij gewoon zo lang als het gaat op vijfjes door blijven bouwen? 5 of 2,5 verhogen elke week?

Zolang als het gaat vijfjes blijven doen, maar beter niet tot failure. Liefst altijd 1 of 2 reps in de tank houden. Volgens mij kan je nog zeker tot 145 ofzo vijfjes blijven draaien, als ik het zo zie. 2,5 verhogen.

Maandag 02-04-12

Had nog nooit gekeken waar de max RAW ligt, aankomende zaterdag weiland games en maandag is de sportschool dicht. Dus had ik het idee het vanavond eens te proberen. Denk niet dat het helemaal ideaal is na mijn training op zaterdag. Maar ja, ego drukken is ook wel eens leuk :P

Bankdrukken
opwarmen
1x8x50kg
1x8x70kg
1x3x115kg
1x3x140kg
1x1x155kg op film
1x1x160kg op film
1x1x165kg op film
1x1x167,5 gefaald zat er vanavond echt niet in.
Slingshot om
1x4x170kg
http://www.youtube.com/watch?v=Eit0...DvjVQa1PpcFOBnIzwx7JA7auCBX3UIIBN1PcAfTiOva4=
http://www.youtube.com/watch?v=_OEb...DvjVQa1PpcFOBnIzwx7JA7VXGeaUYg1qVWPwH3dsRohQ=
http://www.youtube.com/watch?v=gGXEQbAh9Ns&feature=youtu.be

Incline (nog iets verticaler) smal in smithmachine (gewicht is schijven)

1x12x50kg
1x8x70kg
1x8x80kg
2x6x90kg

Triceps cable push down
3x15x48,75kg + wat opleg gewichtjes

Triceps cable extension
3x10x48,75kg + wat opleg gewichtjes

Cable kneeling crunshes.
3x50x48,75kg

Best wel lekker getraind.

Laatst bewerkt:
Getverderrie wat een dikke bench. Is dat PR?

Getverderrie wat een dikke bench. Is dat PR?

RAW is dat zekers een pr! Op een hele goede dag misschien die 167,5, maar zeer tevreden. Jaap zijn filosofie is dat je van 3-tjes, 5-jes en 8-jes binnen je techniek sterk wordt, wij maxen daarom praktisch nooit. Had het ook nog nooit geprobeerd waar mijn top ligt, voor 3 kwart jaar geleden was het sowieso op 1 hand te tellen dat ik onder de 5 reps kwam. Had twee jaar geleden al wel een keer 150 t&g gedrukt, maar twijfel of die gewichten wel helemaal nauwkeurig waren (andere sportschool). Wel dik tevreden!

Terug
Naar boven