Fitness Seller

DG80 gaat ook sterk worden log.

Succes lange man :D

• Topic Starter Topic Starter
Zaterdag 12 mei (open Duitse van de P.A.G.)

Sowieso een heel erg geslaagd weekend, mooi weer, allemaal een goede wedstrijd gedraaid en behoorlijk wezen stappen!

Kniebuigen. (belt + kniebandages)

1e beurt 205kg (ging gewoon hard)
2e beurt 225kg (ging redelijk, zakken ging alleen redelijk onbeheerst, zeker verbeterpunt)
3e beurt 235kg (hard voor gewerkt, en 5kg meer dan verwacht :))
http://www.youtube.com/watch?v=4autiu--DkY

Bankdrukken. (geared)

1e beurt 170kg (ook veilige beurt dus ging hard)
2e beurt 185kg (jammer dat het bord niet goed stond :P)
3e beurt 190kg (kreeg hem een heel stuk van mijn borst af, alleen de lockout faalde!)
http://www.youtube.com/watch?v=pLwCGQfoIxM&feature=relmfu

Deadliften. (belt only)

1e beurt 230kg
2e beurt 250kg
3e beurt 260kg (vergat te ademen, en knieen gingen best ver naar binnen! maar hij ging wel)

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=hEcSunj8B-A

680 totaal dus :) Volgende wedstrijd compleet in gear en hoop dat toch wel goed over de 700 heen te gaan!!!!!!

He dikke, waarom was je niet gewoon naar lobith gekomen! Dan hadden we kunnen knuffelen :mad:

Nice, nette prestaties:)

Laatst bewerkt:
He dikke, waarom was je niet gewoon naar lobith gekomen! Dan hadden we kunnen knuffelen :mad:

In plaats van dat je nou eens fatsoenlijk commentaar, oftewel een felicitatie, geeft op zn prachtige wedstrijdresultaat, domme homo dat je er bent, je snapt toch dat ie in Duitsland was?

Afijn.

Top man, zo'n beetje het totaal wat je gehoopt had toch?
Shirt moet nog wel erg los zitten zo te zien, halter valt bijna door je heen, zo hard gaat ie naar beneden... Deadlift zag er raar uit man, maar wel sterk natuurlijk. Lockout is hard.
Congrats!

Sterk gelift man, gefeliciteerd.

oei die knieën :D

In plaats van dat je nou eens fatsoenlijk commentaar, oftewel een felicitatie, geeft op zn prachtige wedstrijdresultaat, domme homo dat je er bent, je snapt toch dat ie in Duitsland was?

Gelukkig heb jij altijd zo'n geweldig commentaar gehad bij mij ;)
Maar sorry dat ik niet alleen maar 'goedzo gerben' zij, daar is hij straks helemaal stuk van :(

Congratz buddy, goede wedstrijd gedraaid!

Nice goed bezig man! lekker totaal al!

Squat is sterk, en bench kan je zoveel meer met een strakker shirt ben ik zeker van, presspower zat.
Vorm op deadlift kan juist wel wat beter idd maar wel sterk man!!

Lobith?

Zekers! Ook dik tevreden!

Thnx!

Afijn.

Top man, zo'n beetje het totaal wat je gehoopt had toch?
Shirt moet nog wel erg los zitten zo te zien, halter valt bijna door je heen, zo hard gaat ie naar beneden... Deadlift zag er raar uit man, maar wel sterk natuurlijk. Lockout is hard.
Congrats!

Was precies het totaal waar ik op hoopte :D

Hoop ook nog wel wat kilo's te halen uit een ander shirt. En inderdaad bij die deadlift gaan mijn knieën helemaal naar binnen en vergeet ik ook nog eens te ademen. Zekers nog te werken aan de techniek!

---------- Post toegevoegd Mon 14 May 2012 om 22:11 ----------

Congratz buddy, goede wedstrijd gedraaid!

Thnx brother!

Nice goed bezig man! lekker totaal al!

Squat is sterk, en bench kan je zoveel meer met een strakker shirt ben ik zeker van, presspower zat.
Vorm op deadlift kan juist wel wat beter idd maar wel sterk man!!

Gewoon keihard door trainen! Maar wel lekker een wedstrijd tegen je max aan te draaien. Geeft een heel goed gevoel.

---------- Post toegevoegd Mon 14 May 2012 om 22:15 ----------

Sterk gelift man, gefeliciteerd.

oei die knieën :D

Inderdaad! Die knieën waren niet best!

Had je ff niet door dat het een monolift was trouwens? :D
Aangezien je naar achter stapt...

Mooie prestatie!

Echte mannen stappen hun gewicht ook gewoon uit he!

Erg nette wedstrijd gedraaid Dirk! Dinsdagavond lekker weer op 60% trainen :D! Op naar de Europese Kampioenschappen !!

Sterke prestatie DG, gefeliciteerd man

wauw, gefeliciteerd.

Terug
Naar boven