Ek til ik inderdaad ook mee, dan ook in squat- en deadliftsuit. Denk dat wij over een tijdje bij elkaar in de open tot 140kg zitten![]()
Ik til het EK in de open tot 140

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ek til ik inderdaad ook mee, dan ook in squat- en deadliftsuit. Denk dat wij over een tijdje bij elkaar in de open tot 140kg zitten![]()

hoe ver gaan de gewichtklasses daar? niet gewoon -93, -105, -120 en 120+ (ook nog lichtere natuurlijk)
140+ zitten wel echten beesten dan
Zit nu op het randje.

En gister een sessie boerenwerpen. 75kg deadlift haha
waarom deadlift in verhouding veel lichter dan squat, en bench wat zwaarder? (in percentages) niet gewoon alles 60% gedaan?
verder boeit het niet zoveel natuurlijk maar 75kg deadlift voelt voor mij al als niks, en ik deadlift 100kg minder dan jij
75kg deadlift haha
waarom deadlift in verhouding veel lichter dan squat, en bench wat zwaarder? (in percentages) niet gewoon alles 60% gedaan?
verder boeit het niet zoveel natuurlijk maar 75kg deadlift voelt voor mij al als niks, en ik deadlift 100kg minder dan jij
Het was een wereldschokkend gewicht van 105kg.Was een typefoutjeHet was een wereldschokkend gewicht van 105kg.

t*ring wat een gewichten bro. Die squat is echt helemaal off the hook.
En lekker zweten hey, vind het wel wat hebben.
Nee serieus, kunnen best een keer trainen, misschien kan je nog wat leren van zo'n dikke powerlifter.Leuke 8tjes draai je!
Wanneer gaan we samen trainen!![]()