- Waardering
- 658
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echte mannen stappen hun gewicht ook gewoon uit he!

Erg nette wedstrijd gedraaid Dirk! Dinsdagavond lekker weer op 60% trainen! Op naar de Europese Kampioenschappen !!

Congratz bro wat ben jij een verschrikkelijke beul zeg. Echt netjes man.

mooie prestatie homo... had je mooi gepakt op de bench

Gefelciteerd man, gaaf om je filmpjes te zien!
Erg sterk![]()
Maar je moet ergens beginnen!Nou zoals ik het zie..ben je behoorlijk sterk en tja..iedere keer word je weer wat sterker toch..geduld is een schone zaak..meneer
(lastig..i knowww)
Train ook al 15 jaar (wel 5 jaar pauze), dus geduld en doorzettingsvermogen is wel aanwezig. In betere equipment moet ik nu ook al wel goed in de 700 draaien, dus misschien ben ik toch niet helemaal weak 
Is ook absoluut waar! Ben ook pas een jaartje powerlifting gericht aan het trainen. Daarvoor was ik toch ook best wel een mooiboyTrain ook al 15 jaar (wel 5 jaar pauze), dus geduld en doorzettingsvermogen is wel aanwezig. In betere equipment moet ik nu ook al wel goed in de 700 draaien, dus misschien ben ik toch niet helemaal weak
![]()

Mooi is dat altijd hier. Dan zie je lui die brute trainingen neerzetten, mensen onder de indruk en dan de reacties van logger..
Je moet het relatief zien hè, in vergelijking tot anderen ben je gewoon een bruut.![]()

Ik moet mij dieppppppppp schamen. Nog geen felicitaties van mijn kant af.. Oef. *foei Sharon*
Nice job kerel, ziet er gaaf uit. Weer een ervaring rijker!