XXL Nutrition

DG80 gaat ook sterk worden log.

Congratz bro wat ben jij een verschrikkelijke beul zeg. Echt netjes man.

goed gedaan reus je bent nu duitse meister

Naice man :D

damn wat een gewichten :thumbs:

mooie prestatie homo... had je mooi gepakt op de bench

• Topic Starter Topic Starter
Echte mannen stappen hun gewicht ook gewoon uit he!

Ben ook blond dus het moet ook niet teveel afwijken van mijn routine :P

Erg nette wedstrijd gedraaid Dirk! Dinsdagavond lekker weer op 60% trainen :D! Op naar de Europese Kampioenschappen !!

Zal wel niet een al te productieve training worden! En inderdaad nu alweer zin de in de volgende wedstrijd.

Sterke prestatie DG, gefeliciteerd man

Thnx! Volgende keer zeker in de 700!

:D

Op naar een nog groter totaal.

Congratz bro wat ben jij een verschrikkelijke beul zeg. Echt netjes man.

Zo voelde ik mij na afloop niet hoor, kniebandages hadden behoorlijk hun sporen achtergelaten. Liep echt alsof ik genomen was door een kudde olifanten.

goed gedaan reus je bent nu duitse meister

Jammer alleen dat ik geen tegenstand had. Jij trouwens ook man, t*ring volgende keer gaat die 220 eraan, en dat voor zo'n "klein" mannetje.

Heb ik tijdelijk weer een hoger totaal dan jij :P

Ben er ook zeker dik tevreden mee, denk ook de beurten goed gekozen en heel dicht tegen mijn max :D

mooie prestatie homo... had je mooi gepakt op de bench

Jouw shirt zat zo strak dat we er met drie man aan hebben moeten roppen. Maar inderdaad je owned mij op de bench. Alleen maar een reden om harder mijn best te doen. 2 juni ben je voor mij in ieder geval!

Je gaat goed man gefeliciteerd. Til je het EK ook?

Gefelciteerd man, gaaf om je filmpjes te zien!
Erg sterk:)

Beresterk!

Nou zoals ik het zie..ben je behoorlijk sterk en tja..iedere keer word je weer wat sterker toch..geduld is een schone zaak..meneer;)
(lastig..i knowww:))

Nou zoals ik het zie..ben je behoorlijk sterk en tja..iedere keer word je weer wat sterker toch..geduld is een schone zaak..meneer;)
(lastig..i knowww:))

Is ook absoluut waar! Ben ook pas een jaartje powerlifting gericht aan het trainen. Daarvoor was ik toch ook best wel een mooiboy :P Train ook al 15 jaar (wel 5 jaar pauze), dus geduld en doorzettingsvermogen is wel aanwezig. In betere equipment moet ik nu ook al wel goed in de 700 draaien, dus misschien ben ik toch niet helemaal weak ;)

oh kijk.. je bent net een jaar met pl bezig..dan is het helemaal een prestatie!

Is ook absoluut waar! Ben ook pas een jaartje powerlifting gericht aan het trainen. Daarvoor was ik toch ook best wel een mooiboy :P Train ook al 15 jaar (wel 5 jaar pauze), dus geduld en doorzettingsvermogen is wel aanwezig. In betere equipment moet ik nu ook al wel goed in de 700 draaien, dus misschien ben ik toch niet helemaal weak ;)

Mooi is dat altijd hier. Dan zie je lui die brute trainingen neerzetten, mensen onder de indruk en dan de reacties van logger..
Je moet het relatief zien hè, in vergelijking tot anderen ben je gewoon een bruut. ;)

:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o

Ik moet mij dieppppppppp schamen. Nog geen felicitaties van mijn kant af.. Oef. *foei Sharon*

Nice job kerel, ziet er gaaf uit. Weer een ervaring rijker!

Terug
Naar boven